Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00607225/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg i chodników administrowanych przez gminę Świeszyno w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIESZYNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920707
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 71
1.5.2.) Miejscowość: Świeszyno
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-024
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 31 60 120
1.5.8.) Numer faksu: +48 94 316 14 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@swieszyno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swieszyno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/swieszyno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg i chodników administrowanych przez gminę Świeszyno w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e3fc6a8-bd84-42d2-8c76-47297b477ecc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671011
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00034221/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg i chodników administrowanych przez Gminę Świeszyno w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00607225
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.29.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg i chodników gminnych administrowanych przez Gminę Świeszyno polegające na całodobowym utrzymaniu dróg i chodników w stanie przejezdności tj.:a) całodobowa, pełna gotowość techniczna, na każde żądanie Zamawiającego pod numerem telefonu, który Wykonawca zobowiązany jest podać po wyborze oferty i eksploatacja sprzętu niezbędnego do wykonania prac objętych zimowym utrzymaniem,
b) całodobowe patrolowanie - interwencyjne, odśnieżanie dróg gminnych i chodników przy użyciu pojazdów wyposażonych w urządzenia służące do zgarniania śniegu z całej szerokości dróg i chodników,
c) całodobowe zwalczanie - zapobieganie powstawaniu i likwidacji śliskości na całej szerokości drogi przy użyciu mieszaniny kruszyw naturalnych (piasku) z chlorkiem sodu (solą), o składzie wagowym 80 % kruszywa + 20 % soli w ilości 200g na m2 przy użyciu rozsypywarek lub rozsypywaczy rolniczych,
d) całodobowe zwalczanie - zapobieganie powstawaniu i likwidacji śliskości na całej szerokości drogi przy użyciu kruszyw naturalnych (piasku) w ilości 200g na m2 przy użyciu rozsypywarek lub rozsypywaczy rolniczych,
e) całodobowe odśnieżanie z jednoczesnym uszorstnianiem całej szerokości drogi przy użyciu mieszanki w składzie i ilości, o której mowa w lit. c) i d), pojazdami wyposażonymi w pług i rozsypywarkę,
f) całodobowe zwalczanie - zapobieganie powstawaniu i likwidacji śliskości na całej szerokości chodnika przy użyciu kruszyw naturalnych. Do pracy na chodnikach można zastosować wyłącznie pługi lekkie - maszyny (pojazdy), których ciężar całkowity nie przekracza 2,5 Mg.
g) załadunek i wywóz zalegającego śniegu,
h) wykonanie wiosennych prac porządkowych na zlecenie zamawiającego polegające m.in. na : usunięciu pozostałości zimowego utrzymania dróg i chodników w postaci piasku, żwiru, żużla czy błota zalegających na chodnikach.
i) Prace związane z odśnieżaniem i zwalczaniem śliskości zimowej powinny być prowadzone w godzinach nocnych i rannych tak, aby w momencie nasilenia się ruchu samochodów tj. około godziny 6.00, drogi były odśnieżone i pozbawione śliskości (w przypadku, gdy nie występują intensywne opady) oraz około godziny 15.00. W dni wolne od pracy, gdy sytuacja tego wymaga Wykonawca musi również prowadzić roboty związane z zimowym utrzymaniem, a meldunki o wykonanych pracach powinny być przesłane w pierwszym dniu po dniach wolnych.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na części:
Część 1.: Teren sołectwa Świeszyno, Mierzym, Konikowo oraz chodniki: wzdłuż drogi z kostki betonowej w Konikowie oraz chodnik (ścieżka rowerowa) przy drodze asfaltowej Konikowo - Niekłonice.
Zakres zamówienia obejmuje realizację zimowego utrzymania dróg gminnych i chodników w sołectwach Gminy Świeszyno poprzez gotowość do pracy sprzętu i operatorów oraz mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni na boki oraz zwalczaniu śliskości zimowej i gołoledzi, polegające na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą materiałów szorstkich (np. piasku lub mieszanki piasku i soli) zgodnie z obowiązującymi przepisami, wg potrzeb, zarówno w dni robocze, jak i w dni wolne od pracy w sezonie zimowym w okresie od 01.01.2025 r. do 31.03.2025 r. i od 15.11.2025 do 31.12.2025 r.
Zestawienie dróg objętych przedmiotem zamówienia zawarto w załączniku nr 1A do SWZ.
(Mapy z naniesionymi drogami zostaną przekazane Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa).
Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia został zawarty w rozdziale I pkt. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załączniku nr 1A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 285534,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg i chodników gminnych administrowanych przez Gminę Świeszyno polegające na całodobowym utrzymaniu dróg i chodników w stanie przejezdności tj.:a) całodobowa, pełna gotowość techniczna, na każde żądanie Zamawiającego pod numerem telefonu, który Wykonawca zobowiązany jest podać po wyborze oferty i eksploatacja sprzętu niezbędnego do wykonania prac objętych zimowym utrzymaniem,
b) całodobowe patrolowanie - interwencyjne, odśnieżanie dróg gminnych i chodników przy użyciu pojazdów wyposażonych w urządzenia służące do zgarniania śniegu z całej szerokości dróg i chodników,
c) całodobowe zwalczanie - zapobieganie powstawaniu i likwidacji śliskości na całej szerokości drogi przy użyciu mieszaniny kruszyw naturalnych (piasku) z chlorkiem sodu (solą), o składzie wagowym 80 % kruszywa + 20 % soli w ilości 200g na m2 przy użyciu rozsypywarek lub rozsypywaczy rolniczych,
d) całodobowe zwalczanie - zapobieganie powstawaniu i likwidacji śliskości na całej szerokości drogi przy użyciu kruszyw naturalnych (piasku) w ilości 200g na m2 przy użyciu rozsypywarek lub rozsypywaczy rolniczych,
e) całodobowe odśnieżanie z jednoczesnym uszorstnianiem całej szerokości drogi przy użyciu mieszanki w składzie i ilości, o której mowa w lit. c) i d), pojazdami wyposażonymi w pług i rozsypywarkę,
f) całodobowe zwalczanie - zapobieganie powstawaniu i likwidacji śliskości na całej szerokości chodnika przy użyciu kruszyw naturalnych. Do pracy na chodnikach można zastosować wyłącznie pługi lekkie - maszyny (pojazdy), których ciężar całkowity nie przekracza 2,5 Mg.
g) załadunek i wywóz zalegającego śniegu,
h) wykonanie wiosennych prac porządkowych na zlecenie zamawiającego polegające m.in. na : usunięciu pozostałości zimowego utrzymania dróg i chodników w postaci piasku, żwiru, żużla czy błota zalegających na chodnikach.
i) Prace związane z odśnieżaniem i zwalczaniem śliskości zimowej powinny być prowadzone w godzinach nocnych i rannych tak, aby w momencie nasilenia się ruchu samochodów tj. około godziny 6.00, drogi były odśnieżone i pozbawione śliskości (w przypadku, gdy nie występują intensywne opady) oraz około godziny 15.00. W dni wolne od pracy, gdy sytuacja tego wymaga Wykonawca musi również prowadzić roboty związane z zimowym utrzymaniem, a meldunki o wykonanych pracach powinny być przesłane w pierwszym dniu po dniach wolnych;
Przedmiot zamówienia podzielony jest na części:
Część 2.: Tereny sołectwa Niekłonice, Giezkowo, Dunowo, Strzekęcino, Kurozwęcz, Niedalino, Zegrze Pomorskie oraz chodnik w m. Strzekęcino, Kurozwecz i Giezkowo wzdłuż dróg gminnych.
Zakres zamówienia obejmuje realizację zimowego utrzymania dróg gminnych i chodników w sołectwach Gminy Świeszyno poprzez gotowość do pracy sprzętu i operatorów oraz mechaniczne usuwanie śniegu z jezdni na boki oraz zwalczaniu śliskości zimowej i gołoledzi, polegające na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą materiałów szorstkich (np. piasku lub mieszanki piasku i soli) zgodnie z obowiązującymi przepisami, wg potrzeb, zarówno w dni robocze, jak i w dni wolne od pracy w sezonie zimowym w okresie od 01.01.2025 r. do 31.03.2025 r. i od 15.11.2025 do 31.12.2025 r.
Zestawienie dróg objętych przedmiotem zamówienia zawarto w załącznikach nr 1B do SWZ.
(Mapy z naniesionymi drogami zostaną przekazane Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa).
Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia został zawarty w rozdziale I pkt. 3 Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz załączniku nr 1B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 312254,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238901,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 238901,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238901,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOSAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990657881
7.3.3) Ulica: Chałupy 13B
7.3.4) Miejscowość: Chałupy
7.3.5) Kod pocztowy: 76-024
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238901,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261098,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261098,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261098,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Dominika Brzozowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990685340
7.3.3) Ulica: Strzekęcino 23/1
7.3.4) Miejscowość: Strzekęcino
7.3.5) Kod pocztowy: 76-024
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261098,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Piwniczna w roku 2025
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Świebodzinie
- Kompleksowe świadczenie usług sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w Centrum Grafit, zlokalizowanym przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2025-2026.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2025/2026 na terenie gminy Lipowa.
- "Usługa utrzymania stałego porządku i czystości w budynkach oraz utrzymania czystości na ternie nieruchomości zarządzanych przez KTBS Sp. z o.o. w Kielcach
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.