Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00497006/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie całodobowego transportu bariatrycznego specjalistycznymi środkami transportu typu T dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350995109
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kronikarza Galla 25
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-053
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozmswiakrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozmswiakrakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswkrakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie całodobowego transportu bariatrycznego specjalistycznymi środkami transportu typu T dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50d1b23a-ee09-40cb-8b03-d0d8877ac2c7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00670789
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074787/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 0Wykonywanie całodobowego transportu bariatrycznego specjslistycznymi środlamitransportu sanitarnego typu T, dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie0
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497006
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-17/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania całodobowego transportu bariatrycznego specjalistycznymi środkami transportu sanitarnego typu T dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Krakowie (zwanego dalej SP ZOZ MSWiA w Krakowie).
2. Szacunkowa ilość zamówienia w okresie 24 miesięcy została określona w załączniku nr 2 do SWZ.
3. Warunki udzielania świadczeń zdrowotnych:
I. Wykonywanie świadczeń zdrowotnych w zakresie przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Całodobowe świadczenie transportu sanitarnego dla pacjentów bariatrycznych, we wszystkie dni tygodnia – także
w soboty, niedziele i święta oraz dni ustawowo wolne od pracy;
b) W ramach otrzymywanej stawki pokrywanie wszelkich kosztów związanych z eksploatacją karetki, w tym kosztów paliwa i kosztów załogi;
c) Zapewnienie ciągłości wykonywania usługi w całym okresie obowiązywania umowy;
d) Dyspozycyjność co najmniej 1 karetki typu T w zależności od potrzeb Zamawiającego z wyposażeniem umożliwiającym transport pacjentów bariatrycznych;
e) Załoga karetki winna składać się z kierowcy posiadającego uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych lub z kierowcy posiadającego uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych i sanitariusza/sanitariuszy adekwatnie do potrzeb zapewniających bezpieczny transport pacjenta;
f) W razie awarii karetki, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w ciągu 15 minut zastępczego środka transportu sanitarnego na czas naprawy, o parametrach spełniających wymagania postępowania lub wyższych;
g) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej łączności Zamawiającego z osobami wykonującymi zlecenie przewozu tj. kierowcami pojazdów. W tym celu Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu numery telefonów komórkowych kierowców;
h) Wykonywanie przewozów odbywać się będzie każdorazowo na podstawie telefonicznych zgłoszeń Zamawiającego albo zgłoszenia w formie dokumentu elektronicznego doręczonego środkami komunikacji elektronicznej, potwierdzonego telefonicznie.
i) Stawienie się w miejscu, z którego ma odbyć się transport nie później niż 180 minut od momentu zgłoszenia;
j) Transport chorego z oddziału, z którego wystawione jest zlecenie do karetki oraz do miejsca docelowego (np. inna placówka, miejsce zamieszkania pacjenta) i z powrotem do SP ZOZ MSWiA w Krakowie;
k) Liczb karetek typu T , którymi wykonywany będzie transport, nie mniejsza niż 1;
l) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania,, m.in., czasu pracy na rzecz Zamawiającego;
m) Wykonawca zobowiązanie się do poddania kontroli Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 sierpnia 2004 r. o, świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, w zakresie wynikającym z umowy;
n) prowadzenie i archiwizacja dokumentacji medycznej zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 29 kwietnia 2020 r.
w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów oraz sposobu przetwarzania dokumentacji medycznej w podmiotach leczniczych utworzonych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych (Dz. U. z 2022 poz. 1957 ze zm.) oraz sprawozdawczości statystycznej w zakresie przedmiotu zamówienia;
o) przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zasad bezpieczeństwa, higieny pracy, ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, ustawy o działalności leczniczej, ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta;
p) zapewnienie ochrony danych objętych dokumentacją medyczną;
q) zgłoszenie umowy do „Portalu świadczeniodawcy”, zgodnie z wymaganiami MOW NFZ najpóźniej w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy.
r) należyte i terminowe wykonywanie świadczeń.
II. Pozostałe warunki:
Zakres świadczeń zdrowotnych udzielanych przez podmiot leczniczy zgodnie z wpisem do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia.
4. Wymagania w zakresie środka transportu, jakim Wykonawca winien świadczyć usługi, stanowiące przedmiot niniejszego postępowania:
a) środki transportu muszą być wyposażone w sygnalizację świetlną i dźwiękową oraz posiadać zezwolenie Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na ich używanie ;
b) środki transportu muszą spełniać wymagania sanitarne i techniczne określone w przepisach prawa, każdy środek transportu sanitarnego musi posiadać aktualne badania techniczne;
c) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego mycia i dezynfekcji środków transportu oraz jego wyposażenia. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z utrzymaniem środków transportu w gotowości do pracy jak również związanych z ich eksploatacją, w tym kosztów paliwa czy wynagrodzenia załogi.
5. Zapłata za usługę następować będzie przelewem w terminie do 60 dni kalendarzowych od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) i 8) ustawy PZP.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LIBERANDUM SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793232546
7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Przebudowa chodników i budowa wyniesionego skrzyżowania wraz z przejściem dla pieszych i oświetleniem - ul. Łyszkiewicza. Program budowy chodników.
- Utrzymanie porządku na terenie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie materiałów informacyjno-edukacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie w ramach projektu "Żyj i Pracuj w Małopolsce (etap 1)"
- Zap. m. nocl., m. parking., s. konf.oraz realiz.usł. gastron. na potrzeby przepr.semin.dla wizytat. podst.opieki zdrow. w dn. 13-14.06.2025 r. w Warszawie (seminarium dwudniowe)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów do szkół na terenie gminy Popów
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie- postępowanie powtórzone
- Usługa przewozu zwłok ludzkich/szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia do prosektorium lub miejsca przechowywania, na zlecenie Prokuratora, w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Gnieźnie
- Świadczenie usługi całodobowego przewozu osób zmarłych, płodów oraz kończyn dla USK-2 PUM w Szczecinie.
- Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door).
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.