eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełchatówUsługi elektryczne na terenie Z/I Bełchatów, Z/I Julków, SP Wola Kruszyńska, OUK Łask, OUK Pabianice, OUK Skierniewice, Siedziby Zarządu / 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi elektryczne na terenie Z/I Bełchatów, Z/I Julków, SP Wola Kruszyńska, OUK Łask, OUK Pabianice, OUK Skierniewice, Siedziby Zarządu / 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@eko-region.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.eko-region.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi elektryczne na terenie Z/I Bełchatów, Z/I Julków, SP Wola Kruszyńska, OUK Łask, OUK Pabianice, OUK Skierniewice, Siedziby Zarządu / 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ede66746-ac84-497e-8d93-8407484ecb6a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00670290

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543104

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Zakładu/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Julkowie, gm. Skierniewice.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również doradztwo techniczne przez Wykonawcę (w terminie określonym przez Zamawiającego) w zakresie:
a) poprawy stanu utrzymania i użytkowania obiektów objętych przedmiotem umowy;
b) eksploatacji, budowy i rozbudowy instalacji elektrycznych oraz posadowienia maszyn i urządzeń;
c) oceny stanów technicznych eksploatowanych urządzeń i instalacji elektrycznych;
d) analizy i doradztwa w zakresie oszczędności energii elektrycznej oraz bieżącej kontroli minimalizacji opłat z tytułu energii biernej i pojemnościowej i zapobieganie ich wzrostowi.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr 1 do SWZ i umowy: Harmonogram czynności wykonywanych przez Wykonawcę na terenie wskazanym przez ”EKO-REGION” sp. z o.o.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 151981,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Zakładu/Instalacja ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie przy
ul. Przemysłowej 14 i 16.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również doradztwo techniczne przez Wykonawcę (w terminie określonym przez Zamawiającego) w zakresie:
a) poprawy stanu utrzymania i użytkowania obiektów objętych przedmiotem umowy;
b) eksploatacji, budowy i rozbudowy instalacji elektrycznych oraz posadowienia maszyn i urządzeń;
c) oceny stanów technicznych eksploatowanych urządzeń i instalacji elektrycznych;
d) analizy i doradztwa w zakresie oszczędności energii elektrycznej oraz bieżącej kontroli minimalizacji opłat z tytułu energii biernej i pojemnościowej i zapobieganie ich wzrostowi.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr 1 do SWZ i umowy: Harmonogram czynności wykonywanych przez Wykonawcę na terenie wskazanym przez ”EKO-REGION” sp. z o.o.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 138143,76 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Stacji Przeładunkowej ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Woli Kruszyńskiej,
gm. Bełchatów
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również doradztwo techniczne przez Wykonawcę (w terminie określonym przez Zamawiającego) w zakresie:
a) poprawy stanu utrzymania i użytkowania obiektów objętych przedmiotem umowy;
b) eksploatacji, budowy i rozbudowy instalacji elektrycznych oraz posadowienia maszyn i urządzeń;
c) oceny stanów technicznych eksploatowanych urządzeń i instalacji elektrycznych;
d) analizy i doradztwa w zakresie oszczędności energii elektrycznej oraz bieżącej kontroli minimalizacji opłat z tytułu energii biernej i pojemnościowej i zapobieganie ich wzrostowi.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr 1 do SWZ i umowy: Harmonogram czynności wykonywanych przez Wykonawcę na terenie wskazanym przez ”EKO-REGION” sp. z o.o.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 42469,44 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Siedziby Zarządu ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Bełchatowie
przy ul. Bawełnianej 18
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również doradztwo techniczne przez Wykonawcę (w terminie określonym przez Zamawiającego) w zakresie:
a) poprawy stanu utrzymania i użytkowania obiektów objętych przedmiotem umowy;
b) eksploatacji, budowy i rozbudowy instalacji elektrycznych oraz posadowienia maszyn i urządzeń;
c) oceny stanów technicznych eksploatowanych urządzeń i instalacji elektrycznych;
d) analizy i doradztwa w zakresie oszczędności energii elektrycznej oraz bieżącej kontroli minimalizacji opłat z tytułu energii biernej i pojemnościowej i zapobieganie ich wzrostowi.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr 1 do SWZ i umowy: Harmonogram czynności wykonywanych przez Wykonawcę na terenie wskazanym przez ”EKO-REGION” sp. z o.o.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 10361,52 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Oddziału Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o.
w Skierniewicach przy ul. Czerwonej 7.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również doradztwo techniczne przez Wykonawcę (w terminie określonym przez Zamawiającego) w zakresie:
a) poprawy stanu utrzymania i użytkowania obiektów objętych przedmiotem umowy;
b) eksploatacji, budowy i rozbudowy instalacji elektrycznych oraz posadowienia maszyn i urządzeń;
c) oceny stanów technicznych eksploatowanych urządzeń i instalacji elektrycznych;
d) analizy i doradztwa w zakresie oszczędności energii elektrycznej oraz bieżącej kontroli minimalizacji opłat z tytułu energii biernej i pojemnościowej i zapobieganie ich wzrostowi.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr 1 do SWZ i umowy: Harmonogram czynności wykonywanych przez Wykonawcę na terenie wskazanym przez ”EKO-REGION” sp. z o.o.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 10135,20 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Oddziału Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o.
w Pabianicach przy ul. Warszawskiej 75
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również doradztwo techniczne przez Wykonawcę (w terminie określonym przez Zamawiającego) w zakresie:
a) poprawy stanu utrzymania i użytkowania obiektów objętych przedmiotem umowy;
b) eksploatacji, budowy i rozbudowy instalacji elektrycznych oraz posadowienia maszyn i urządzeń;
c) oceny stanów technicznych eksploatowanych urządzeń i instalacji elektrycznych;
d) analizy i doradztwa w zakresie oszczędności energii elektrycznej oraz bieżącej kontroli minimalizacji opłat z tytułu energii biernej i pojemnościowej i zapobieganie ich wzrostowi.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr 1 do SWZ i umowy: Harmonogram czynności wykonywanych przez Wykonawcę na terenie wskazanym przez ”EKO-REGION” sp. z o.o.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 9129,06 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej konserwacji, pomiarów oraz napraw instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie Oddziału Usług Komunalnych (OUK) ”EKO-REGION” sp. z o.o. w Łasku przy ul. Słowackiego 16.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również doradztwo techniczne przez Wykonawcę (w terminie określonym przez Zamawiającego) w zakresie:
a) poprawy stanu utrzymania i użytkowania obiektów objętych przedmiotem umowy;
b) eksploatacji, budowy i rozbudowy instalacji elektrycznych oraz posadowienia maszyn i urządzeń;
c) oceny stanów technicznych eksploatowanych urządzeń i instalacji elektrycznych;
d) analizy i doradztwa w zakresie oszczędności energii elektrycznej oraz bieżącej kontroli minimalizacji opłat z tytułu energii biernej i pojemnościowej i zapobieganie ich wzrostowi.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr 1 do SWZ i umowy: Harmonogram czynności wykonywanych przez Wykonawcę na terenie wskazanym przez ”EKO-REGION” sp. z o.o.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

4.5.5.) Wartość części: 9129,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149998,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149998,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149998,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U EL-KUB Przemysław Herudziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7692034271

7.3.3) Ulica: ul. Lecha i Marii Kaczyńskich nr 6 lok.4

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149998,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135792,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135792,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135792,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. EL-KUB Przemysław Herudziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7692034271

7.3.3) Ulica: ul. Marii i Lecha Kaczyńskich nr 6 lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135792,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41756,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41756,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41756,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. EL-KUB Przemysław Herudziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7692034271

7.3.3) Ulica: ul. Marii i Lecha Kaczyńskich nr 6 lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41756,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10184,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10184,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10184,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. EL-KUB Przemysław Herudziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7692034271

7.3.3) Ulica: ul. Marii i Lecha Kaczyńskich nr 6 lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10184,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9963,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9963,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9963,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. EL-KUB Przemysław Herudziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7692034271

7.3.3) Ulica: ul. Marii i Lecha Kaczyńskich nr 6 lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9963,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8973,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8973,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8973,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. EL-KUB Przemysław Herudziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7692034271

7.3.3) Ulica: ul. Marii i Lecha Kaczyńskich nr 6 lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8973,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8973,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8973,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8973,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. EL-KUB Przemysław Herudziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7692034271

7.3.3) Ulica: ul. Marii i Lecha Kaczyńskich nr 6 lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8973,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.