Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00617253/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Trzcianne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzcianne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669795
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Trzcianne
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-104
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.sulima@trzcianne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcianne.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eba84a63-5b1f-4b0d-88d8-ffe08393ffdc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Trzcianne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eba84a63-5b1f-4b0d-88d8-ffe08393ffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00669352
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00617253
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKOŚ.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
„Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Trzcianne”.
Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z przepisami zawartymi w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130), rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758), ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r. poz. 54 z późn. zm.), ustawie
z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112), rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r.
w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 155 poz.1298) oraz właściwymi przepisami szczególnymi, a ponadto:
1) Zakres zamówienia obejmuje m. in.:
a) dokonanie inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania;
b) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego;
c) przygotowanie projektów pism związanych z zawiadomieniem właściwych instytucji o podjęciu przez Radę Gminy Trzcianne uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego;
d) przygotowanie projektów ogłoszeń i obwieszczeń Wójta Gminy Trzcianne wymaganych ustawą;
e) wykonanie analizy złożonych wniosków przez osoby fizyczne i prawne oraz zgłoszonych przez organy i instytucje, w tym sporządzenie wykazu wniosków, przygotowanie propozycji ich rozpatrzenia wraz z uzasadnieniem, jak również ewentualne opracowanie wykazu odpowiedzi do organów i instytucji określonych ustawą oraz innych instytucji i jednostek poinformowanych o przystąpieniu do planu;
f) sporządzenie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem i prognozą oddziaływania na środowisko (części tekstowe, graficzne, dane przestrzenne);
g) przygotowanie projektów pism związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem projektu planu ogólnego;
h) udział osobisty w posiedzeniach Gminnej Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej;
i) dokonanie analizy i opracowanie wykazu uzyskanych uzgodnień i opinii wraz
z ewentualnym wprowadzeniem korekt w projekcie planu ogólnego;
j) udział osobisty w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego
z mieszkańcami gminy oraz udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień;
k) sporządzenie analizy wniesionych uwag do projektu planu ogólnego wraz z propozycją ich rozstrzygnięcia oraz ewentualnym wprowadzeniem korekt do projektu planu ogólnego;
l) przygotowanie projektu uchwały z załącznikami i udział osobisty w sesji Rady Gminy Trzcianne uchwalającej plan ogólny;
m) Wykonawca obowiązuje się skompletować i przygotować dokumentację formalno-prawną w celu przedłożenia jej Podlaskiemu Urzędowi Wojewódzkiemu w Białymstoku;
n) w przypadku uchylenia całości lub części planu przez organ nadzoru lub sąd, Wykonawca w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie poprawi przedmiot zamówienia w terminie określonym z Zamawiającym;
o) Wykonawca jest zobowiązany do udziału osobistego w czynnościach niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia do zgodności projektu planu ogólnego z przepisami prawa w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały przez Wojewodę;
p) Wykonawca odpowiada za koordynację prawidłowości przebiegu procedury planistycznej oraz na ewentualne żądanie bierze udział osobiście w spotkaniach
z Zamawiającym;
q) wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawie oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia, w ramach kosztów i w terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
2) Niezbędne do wykonania załączniki potrzebne na cele opracowania przedmiotowego zamówienia:
a) opracowanie ekofizjograficzne w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości
2 egzemplarze;
b) część tekstowa w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 4 egzemplarze;
c) część graficzna w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości 4 egzemplarze;
d) prognoza oddziaływania na środowisko w wersji papierowej i elektronicznej, w ilości
4 egzemplarze;
e) rysunek planu ogólnego w wersji elektronicznej w formacie SHP lub DXF z podziałem na warstwy, na których leżą obiekty jednej kategorii;
f) rysunek planu ogólnego w formacie Geotiff;
g) dane przestrzenne;
h) Wykonawca zobligowany jest do przygotowania oprócz ww. dokumentów innych dokumentów, których potrzeba wyłoni się w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia w ramach niniejszej umowy.
3) Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia majątkowych praw autorskich do wszystkich materiałów wytworzonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia na Zamawiającego w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie.
4) Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130), rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz. U. z 2024 r. poz. 1061 z późn. zm.) i ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
5) Opracowana dokumentacja projektowa powinna uzyskać pisemną pozytywną opinię Zamawiającego.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do prac zamówionych w trakcie ich sporządzania.
2. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.
3. Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu najpóźniej przy odbiorze końcowym wszystkie dokumenty zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Katarzyna Reut-Jaworowska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Katarzyna Rybakowicz, Teresa Kiejzik, Agnieszka Bartoszewicz, Stanisław Reut-Jaworowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422525957
7.3.3) Ulica: Artura Grottgera 4/14
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-225
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA KATARZYNA REUT-JAWOROWSKA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA KATARZYNA REUT-JAWOROWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Gronowo Elbląskie" - etap 1
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przygotowanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Kampinos w roku 2025"
- Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszarów zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zgierz, prognozy oddziaływania na środowisko oraz opracowania ekofizjograficznego gminy Zgierz.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Zabrzu przy ul. Modrzewiowej (działka ew. nr 3936/65)
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.