Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00565722/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-28
- 2024/BZP 00575755/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia specjalnego dla funkcjonariuszy garnizonu dolnośląskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 478714366
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.rogaczewska@wr.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyposażenia specjalnego dla funkcjonariuszy garnizonu dolnośląskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3faf117-cc05-42ed-b048-cec117066489
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00667391
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017670/51/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.46 Zakup wyposażenie specjalnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565722
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-147-096-147/2024/IR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 525617,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 postępowania – dostawa rękawic. Szczegółowy opis przedmiotu oraz ilości zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 18424000-7 - Rękawice
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19231000-4 - Bielizna
18410000-6 - Odzież specjalna
18832000-0 - Obuwie specjalne
18412000-0 - Odzież sportowa
18221000-4 - Odzież nieprzemakalna
18220000-7 - Odzież przeciwdeszczowa
18830000-6 - Obuwie ochronne
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 61951,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 postępowania – dostawa bielizny specjalnej. Szczegółowy opis przedmiotu oraz ilości zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 18424000-7 - Rękawice
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19231000-4 - Bielizna
18410000-6 - Odzież specjalna
18832000-0 - Obuwie specjalne
18412000-0 - Odzież sportowa
18221000-4 - Odzież nieprzemakalna
18220000-7 - Odzież przeciwdeszczowa
18830000-6 - Obuwie ochronne
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 14390,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 postępowania – dostawa obuwia taktycznego. Szczegółowy opis przedmiotu oraz ilości zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 18424000-7 - Rękawice
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19231000-4 - Bielizna
18410000-6 - Odzież specjalna
18832000-0 - Obuwie specjalne
18412000-0 - Odzież sportowa
18221000-4 - Odzież nieprzemakalna
18220000-7 - Odzież przeciwdeszczowa
18830000-6 - Obuwie ochronne
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 371707,32 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 4 postępowania – dostawa odzieży sportowej. Szczegółowy opis przedmiotu oraz ilości zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 18424000-7 - Rękawice
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19231000-4 - Bielizna
18410000-6 - Odzież specjalna
18832000-0 - Obuwie specjalne
18412000-0 - Odzież sportowa
18221000-4 - Odzież nieprzemakalna
18220000-7 - Odzież przeciwdeszczowa
18830000-6 - Obuwie ochronne
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 11991,87 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 5 postępowania – dostawa odzieży ochronnej i przeciwdeszczowej. Szczegółowy opis przedmiotu oraz ilości zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 18424000-7 - Rękawice
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19231000-4 - Bielizna
18410000-6 - Odzież specjalna
18832000-0 - Obuwie specjalne
18412000-0 - Odzież sportowa
18221000-4 - Odzież nieprzemakalna
18220000-7 - Odzież przeciwdeszczowa
18830000-6 - Obuwie ochronne
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 18552,85 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 6 postępowania – dostawa butów do wody. Szczegółowy opis przedmiotu oraz ilości zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 18424000-7 - Rękawice
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19231000-4 - Bielizna
18410000-6 - Odzież specjalna
18832000-0 - Obuwie specjalne
18412000-0 - Odzież sportowa
18221000-4 - Odzież nieprzemakalna
18220000-7 - Odzież przeciwdeszczowa
18830000-6 - Obuwie ochronne
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 19219,51 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 7 postępowania – dostawa stuptutów. Szczegółowy opis przedmiotu oraz ilości zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 18424000-7 - Rękawice
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19231000-4 - Bielizna
18410000-6 - Odzież specjalna
18832000-0 - Obuwie specjalne
18412000-0 - Odzież sportowa
18221000-4 - Odzież nieprzemakalna
18220000-7 - Odzież przeciwdeszczowa
18830000-6 - Obuwie ochronne
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.5.) Wartość części: 27804,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51126,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63664,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63133,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NitraMed Nitra Natalia ul. Św. Mikołaja 21-29 lok. 1 a, 50-128 Wrocław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8971395100
7.3.3) Ulica: ul. Św. Mikołaja 21-29 lok. 1 a
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-128
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63133,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24721,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24721,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24721,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LARIX Janusz Pieła Spółka Komandytowo – Akcyjna ul. Orzeszkowej 40, 43-300 Bielsko - Biała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5471948356
7.3.3) Ulica: ul. Orzeszkowej 40
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LARIX JANUSZ PIEŁA SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
LARIX JANUSZ PIEŁA SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24721,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 494695,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 494695,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 494695,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LARIX Janusz Pieła Spółka Komandytowo – Akcyjna ul. Orzeszkowej 40, 43-300 Bielsko - Biała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5471948356
7.3.3) Ulica: ul. Orzeszkowej 40
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LARIX JANUSZ PIEŁA SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
LARIX JANUSZ PIEŁA SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 494695,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9617,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9617,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9617,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUBMAR Andrzej Lubera ul. Jastruna 23, 33-100 Tarnów
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8731681869
7.3.3) Ulica: ul. Jastruna 23
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9617,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25462,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25462,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25462,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NitraMed Nitra Natalia ul. Św. Mikołaja 21-29 lok. 1 a, 50-128 Wrocław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8971395100
7.3.3) Ulica: ul. Św. Mikołaja 21-29 lok. 1 a
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-128
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25462,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42915,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42915,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42915,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOSMAL Wojciech Kosmala Mareza, ul. Grabowska 20 a, 82-500 Kwidzyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6692391875
7.3.3) Ulica: ul. Grabowska 20 a
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42915,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnych ofert.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zapewnienie usług w związku z udziałem dolnośląskich przedsiębiorców w misji gospodarczej na targi Hong Kong Beauty&Wellness Expo w Hongkongu
- "Konserwacja i utrzymanie terenów zieleni wokół obiektów Muzeum Narodowego we Wrocławiu i jego oddziałów". Zamówienie z prawem opcji
- Dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji projektu ABM nr 2021/ABM/05/00002-00 - 6 Zadań
- Wykonanie usług medycznych, tj. całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania KMP w Legnicy.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja tablic informacji pasażerskiej (DIP) na terenie miasta Wrocławia
- Dostawa mebli biurowych i krzeseł pracowniczych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży sportowej i sprzętu sportowego wraz z wykonaniem nadruków w technologii trwałej, w tym sublimacji, na potrzeby Miejskiego Klubu Sportowego AVIA Świdnik Spółka z o.o. (II)
- Dostawa odzieży roboczej, obuwia oraz środków ochrony indywidualnej dla Pracowników Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o. (..)
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Skarżysko w roku 2025
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz materiałów papierniczych w ramach projektu pn. "INNOWACYJNA SZKOŁA - edukacja STEAM w Gminie Stężyca"
- Dostawy wyrobów, materiałów oraz innego asortymentu wykorzystywanego w procedurach sterylizacyjnych
- Dostawa strojów sportowych damskich i męskich na potrzeby startu Akademickiej Reprezentacji Polski w Uniwersjadzie Letniej 2025
więcej: Odzież przeciwdeszczowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.