Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00616791/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja sztucznego lodowiska w Rynku Miejskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Krasnystaw
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197919
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac 3 Maja 29
1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 576 21 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@krasnystaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkrasnystaw.bip.lubelskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-krasnystaw.zetopzp.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja sztucznego lodowiska w Rynku Miejskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56fc8fd2-d6a2-4fd6-a7cc-00f0a8f1f228
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00667303
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00435726/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Organizacja sztucznego lodowiska w Rynku Miejskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616791
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOA.271.2.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest „Organizacja sztucznego lodowiska w Rynku Miejskim” obejmująca w szczególności:
Etap I: transport i montaż elementów lodowiska oraz hali namiotowej:
1) transport elementów lodowiska do miejsca montażu wskazanego przez Zamawiającego ul. Plac 3 Maja (Rynek Miejski);
2) transport i montaż elementów hali o wymiarach szerokość 15 m, długość 40 m, wysokość ściany bocznej 3 m o konstrukcji stalowo-aluminiowej, ściany z oknami transparentnymi, kolorystyka zadaszenia: biały, przytwierdzenie do ziemi za pomocą kotew metalowych;
3) demontaż kostki w miejscach kotwienia namiotu;
4) rozłożenie i przygotowanie do użytkowania sztucznego lodowiska opartego na systemie chłodzenia na bazie rur PE o wymiarach 15x34 m;
5) dostawa agregatu chłodniczego;
6) napełnienie instalacji czynnikiem chłodzącym typu: wodny roztwór glikolu etylowego
o stężeniu 35% w ilości niezbędnej dla prawidłowej pracy układu z pojemnikami do jego magazynowania;
7) zabezpieczenie podłoża pod płytę lodowiska;
8) pierwszy montaż i rozruch instalacji oraz wytworzenie warstwy lodu;
9) ustawienie band;
10) dostawa urządzenia do pielęgnacji i konserwacji lodu „rolba” oraz innych niezbędnych maszyn;
11) ustawienie elementów wyposażenia;
12) zapewnienie w okresie trwania Umowy bezpłatnego serwisu;
13) przeszkolenie co najmniej 4 pracowników wyznaczonych do obsługi przez Zamawiającego.
14) wyposażenie przedmiotu zamówienia w instrukcję użytkowania, instrukcję p.poż.;
Etap II: okres eksploatacji (najem, serwis i doradztwo techniczne) zgodnie z treścią § 6 Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Etap III: demontaż i transport lodowiska i hali namiotowej oraz infrastruktury towarzyszącej
1) demontaż wszystkich elementów lodowiska i hali namiotowej bezpośrednio po zakończeniu funkcjonowania lodowiska oraz z rozmrożeniu tafli;
2) ponowny montaż kostki po demontażu zadaszenia;
3) wywiezienie wszystkich elementów lodowiska i hali namiotowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą;
4) zagospodarowanie pozostałych podczas prowadzenia prac odpadów, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego oraz uporządkowanie terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70310000-7 - Usługi wynajmu lub sprzedaży obiektów budowlanych
45331231-4 - Instalowanie urządzeń mrożących
42513000-5 - Urządzenia chłodnicze i mrożące
37481000-3 - Maszyny do konserwacji lodu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 316000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ICE CRAFT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272334860
7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 6
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-07INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 edycja 1 w Żłobku Miejskim w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 48 22-300 Krasnystaw - dostawy
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3109L Płonka - Bzowiec na odcinku od km 17+180 do km 17+700 o dł. 0,520 km
- "Przebudowa mostu na rzece Siennica wraz z dojazdami w ramach rozbudowy drogi powiatowej Nr 3134L Siennica Nadolna - Siennica Królewska Mała od km 4+330 do km 5+534,90"
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa agregatu wody lodowej (schładzacza cieczy) na potrzeby funkcjonowania sezonowego lodowiska zlokalizowanego przed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie (kod zadania: C/OM/VIII/P1/48)
- Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo rekreacyjnych w ramach abonamentu dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Lublinie i podległych jedn. org. oraz ich dzieci i osób towarzyszących
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w formie 10-dniowego turnusu (kolonii)
- Świadczenie usług kafeteryjnych dla pracowników i byłych pracowników 1. WSzKzP SPZOZ oraz 1. WSzKzP SPZOZ Filia w Ełku realizowanych poprzez dostęp do cyfrowej platformy świadczeń pozapłacowych
- Zorganizowanie 7 dniowego obozu terapeutycznego dla rodzin zastępczych, osób przebywających i opuszczających pieczę zastępczą oraz usamodzielnionych z pieczy zastępczej z warsztatami terapeutycznym
- "Dostawa wyposażenia GCK we Włostowie" - powt.
więcej: Maszyny do konserwacji lodu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.