Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00615195/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu elektronicznego stanowiącego wyposażenie bazy edukacyjnej Wigierskiego Parku Narodowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIGIERSKI PARK NARODOWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200664930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krzywe 82
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-402
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wigry_pn@wigry.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wigry.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ea373e5-defe-430a-8531-9791b8637f3b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu elektronicznego stanowiącego wyposażenie bazy edukacyjnej Wigierskiego Parku Narodowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ea373e5-defe-430a-8531-9791b8637f3b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00666712
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00079022/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 dostawa i montaż sprzetu elektronicznego do muzeum Wigier w Starym Folwarku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
FEPW.02.03-IW.01-0004/24 Modernizacja ośrodka edukacyjnego Wigierskiego Parku Narodowego – Muzeum Wigier w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615195
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu stanowiącego wyposażenie ekspozycji:a. Wideoprojektory z laserowym źródłem światła 5 szt.,
b. Odtwarzacze sygnałów audio-wideo 6 sztuk,
c. Infokioski z ekranem dotykowym 4 szt.,
d. Monitor lcd 43 cale 1 sztuka
e. Głośniki czaszowe (stereo) 2 szt.
f. Wzmacniacz cyfrowy audio stereo 2 szt.,
g. Słuchawki nauszne 11 szt.,
h. Fotoramka, ekran lcd minimum 15 cali 9 szt.,
i. Ekran projekcyjny ze szkła kartowanego o wymiarach co najmniej 130 x 250 cm 1 szt.
j. Dotykowy panel sterujący lcd minimum 10 cali 1 szt.
k. Jednostka centralna systemu sterowania ethernet control 1 szt
l. Moduł sterujący komunikacja ethernet 11 szt
m. Cyfrowa pasywna czujka ruchu 10 szt
n. Autonomicznego projektor laserowy wyświetlający obraz imitujący efekt falującej wody 1 szt
W ramach realizacji części 1 zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania w ramach ceny ofertowej następujących czynności:
a. Dostawy zamówionego sprzętu do siedziby Muzeum Wigier w Starym Folwarku
b. Wniesienia sprzętu do wnętrza budynku
c. Montażu dostarczonego sprzętu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego
d. Podłączenie dostarczonego sprzętu do instalacji elektrycznej i informatycznej
e. Uruchomienie i konfiguracja
f. Przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.5.5.) Wartość części: 324000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część II – dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowaniaa. Cyfrowego aparatu fotograficznego wraz z akcesoriami i z dwoma obiektywami 1 komplet.
b. Komputera przenośnego (laptopa) z preinstalowanym systemem operacyjnym
c. Dostawa oprogramowania biurowego typu office w wersji box - 1 licencja.
d. Dostawa pakietu oprogramowania do projektowania graficznego w pełnej kompatybilności z plikami formatu CDR i CMX - 1 licencja.
W ramach realizacji części 2 zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania w ramach ceny ofertowej następujących czynności
a. Dostawy zamówionego sprzętu do siedziby Muzeum Wigier w Starym Folwarku
b. Wniesienia sprzętu do budynku
4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.5.5.) Wartość części: 45000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314142,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314142,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 314142,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DELTA SPÓŁKA JAWNA KRENTOWSKI, HUS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050013765
7.3.3) Ulica: ul. Węglowa 6A
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-121
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DELTA SPÓŁKA JAWNA KRENTOWSKI, HUS
jakie przetargi wygrała firma
DELTA SPÓŁKA JAWNA KRENTOWSKI, HUS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314142,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- "Aktywne Place Zabaw 2025 - Żłobek Miejski ul. Kościuszki 6"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 1 w Suwałkach
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania na żłobek budynku przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach w ramach Programu Aktywny Maluch
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Suwałkach
- Wykonanie i montaż wyposażenia Muzeum Wigier elementy interaktywnej edukacji w tym: urządzenia edukacyjne, gry, modele przyrodnicze i plakaty
- Ubezpieczenie mienia oraz OC z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Gorlicach.
- Modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Chramcówki w Zakopanem na potrzeby klubu 'Senior plus'
- Dostawa laptopów i monitora interaktywnego w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Katowicach w ramach projektu pn.: "Z nami zostaniesz zawodowcem"
- dostawa i montaż urządzeń w zakresie zmodernizowania i rozbudowy pracowni do nauki tłumaczeń symultanicznych
więcej: Sprzęt elektroniczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.