Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00581062/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa UPS dla budynków Urzędu Miejskiego w Stargardzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Stargard
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685734
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmana Stefana Czarnieckiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um.stargard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.stargard.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10098951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa UPS dla budynków Urzędu Miejskiego w Stargardzie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91036b43-367f-4400-a11c-e22a5cc238ae
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00666648
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047151/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa UPS do serwerowni Urzędu Miejskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
adanie dofinansowane z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23, Umowa o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/1126/ FERC.02.02-CS.01-001/23/20242.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581062
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ.271.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa UPS dla budynków Urzędu Miejskiego w Stargardzie (przy ul. Czarnieckiego i Ratusza Miejskiego na Rynku Staromiejskim I), a w tym:
a) demontaż i utylizacja istniejących zasilaczy UPS wraz z bateriami akumulatorów,
b) dostawę, montaż oraz uruchomienie nowych zasilaczy UPS (2 szt.) wraz z bateriami akumulatorów oraz bypassu serwisowego.
c) szkolenie personelu obsługującego urządzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129386,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195594,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129386,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMEX S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5840203825
7.3.3) Ulica: Jesienna 21
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129386,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI STARGARD
- Budowa boiska do piłki nożnej o nawierzchni syntetycznej przy ulicy Niemcewicza w Stargardzie
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej parku miejskiego na osiedlu Pyrzyckim w Stargardzie
- Dostawa szybkich testów kasetkowych na potrzeby bieżącej działalności SPWZOZ w Stargardzie
- Dostawa pojemników na odpady komunalne zmieszane i selektywnie zbierane
- Modernizacja 11 wolnych lokali z podziałem na 11 zadań
- Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku w Stargardzie przy ul. Składowej 2A oraz budowę szybu windowego i montaż dźwigu osobowego
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń i oprogramowania dla Urzędu Gminy Kamień w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa licencji oprogramowania systemu SIEM wraz z modułem SOAR, wdrożenie i konfiguracja systemu SIEM, wdrożenie i konfiguracja modułu SOAR na okres 12 msc. oraz dostawę urządzenia UTM
- "Zakup wraz z dostawą sprzętu IT dla Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich i jednostek podległych w ramach projektu pn."Zwiększenie cyfryzacji oraz podniesienie poziomu (...)" - Część II"
- Zakup, dostawa i montaż generatorów prądu w ramach zadania "Cyberbezpieczny samorząd" - Gmina Lubochnia
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Siennica Różana"
- Dostawa zasilacza awaryjnego UPS z zestawem baterii zewnętrznych wraz z montażem i uruchomieniem oraz wykonanie instalacji elektrycznej i przyłączeniowej dla Budynku Głównego Urzędu Miejskiego (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.