Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00632504/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W RADZYMINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002159934
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Weteranów 31
1.5.2.) Miejscowość: Radzymin
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-250
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@radzymin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.radzymin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-33ed408a-a0b1-483f-a533-80ad7571e09f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2025r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33ed408a-a0b1-483f-a533-80ad7571e09f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00666423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012804/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w 2025 r. j
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00632504
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS.026.8.2024.AK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 46 miesięcznie w okresie od dnia 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 22080 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 84 miesięcznie w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 40320 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 100 miesięcznie w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 48000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 18 miesięcznie w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 8640 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 60 miesięcznie w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 28800 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 42 miesięcznie w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 20160 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Radzymin, w miejscu zamieszkania podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyminie w liczbie godzin: do 69 miesięcznie w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
4.5.5.) Wartość części: 33120 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ cena złożonej oferty przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację części 1 zamówienia kwotę: 22 080,00 zł brutto. Cena oferty złożonej przez Kontraktor Sp. z o.o. ul. Mrzeżyńska 10, 60-446 Poznań NIP 7792406097 wynosi 30 012,24 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30012,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30012,24 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ cena złożonej oferty przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację części 2 zamówienia kwotę: 40320,00 zł brutto. Cena oferty złożonej przez Kontraktor Sp. z o.o. ul. Mrzeżyńska 10, 60-446 Poznań NIP 7792406097 wynosi 53796,96 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53796,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53796,96 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ cena złożonej oferty przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację części 3 zamówienia kwotę: 48000,00 zł brutto. Cena oferty złożonej przez Kontraktor Sp. z o.o. ul. Mrzeżyńska 10, 60-446 Poznań NIP 7792406097 wynosi 64044,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64044,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64044,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ cena złożonej oferty przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację części 4 zamówienia kwotę: 8640,00 zł brutto. Cena oferty złożonej przez Kontraktor Sp. z o.o. ul. Mrzeżyńska 10, 60-446 Poznań NIP 7792406097 wynosi 11743,92 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11743,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11743,92 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ cena złożonej oferty przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację części 5 zamówienia kwotę: 28800,00 zł brutto. Cena oferty złożonej przez Kontraktor Sp. z o.o. ul. Mrzeżyńska 10, 60-446 Poznań NIP 7792406097 wynosi 39146,40 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39146,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39146,40 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ cena złożonej oferty przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację części 6 zamówienia kwotę: 20160,00 zł brutto. Cena oferty złożonej przez Kontraktor Sp. z o.o. ul. Mrzeżyńska 10, 60-446 Poznań NIP 7792406097 wynosi 27402,48 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27402,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27402,48 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ cena złożonej oferty przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania.
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację części 7 zamówienia kwotę: 33120,00 zł brutto. Cena oferty złożonej przez Kontraktor Sp. z o.o. ul. Mrzeżyńska 10, 60-446 Poznań NIP 7792406097 wynosi 45018,36 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45018,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45018,36 PLN
INNE PRZETARGI RADZYMIN
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Stary Dybów, w Gminie Radzymin - etap III, Część 2. Wykonanie robót wykończeniowych etapu III
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Radzymin: Część 1. Przebudowa ul. Rodzinnej w Słupnie Część 2. Przebudowa ul. Markiewicza w Słupnie
- Rozbudowa i przebudowa ul. Łąkowej i ul. Dobrej w Radzyminie wraz z budową infrastruktury technicznej
więcej: przetargi RADZYMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług społecznych w formie specjalistycznych usług opiekuńczych mieszkańcom miasta Ostrołęki w wieku 60+ w miejscu ich zamieszkania
- Świadczenie usług społecznych w formie specjalistycznych usług opiekuńczych mieszkańcom miasta Ostrołęki w wieku 60+ w miejscu ich zamieszkania
- USŁUGI OPIEKUŃCZE W MIEJSCU ZAMIESZKANIA DLA PODOPIECZNYCH GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ NA TERENIE GMINY CZERNICE BOROWE
- Zakup usługi wsparcia w postaci opasek bezpieczeństwa wraz z systemem obsługi
- "POMOCNA DŁOŃ" ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH W MIEJSCU ZAMIESZKANIA DLA PODOPIECZNYCH GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ NA TERENIE GMINY CZERNICE BOROWE
- Realizacja usług opiekuńczych na rzecz osób objętych wsparciem w ramach projektu Pomocna dłoń dla Powiatu Lwóweckiego
więcej: Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.