eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzygodziceUsługi oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na terenie Gminy Przygodzice w 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-12-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na terenie Gminy Przygodzice w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYGODZICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855191

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 2

1.5.2.) Miejscowość: Przygodzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-421

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 625927722

1.5.8.) Numer faksu: 625927000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugp@przygodzice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przygodzice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych na terenie Gminy Przygodzice w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70925609-6908-4b62-8998-bd1635bfc239

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00666322

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051766/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.2 Oświetlenie ulic, placów i dróg publicznych na terenie Gminy Przygodzice w 2025 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Usługa może być świadczona przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, ponadto brak rozwiązania alternatywnego lub zastępczego, aby zapewnić wykonanie usługi oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych. Infrastruktura oświetleniowa znajdująca się w obrębie administracyjnym Zamawiającego stanowi własność Wykonawcy oraz jest w jego posiadaniu. Wykonawca nie wyraża zgody, aby jego infrastruktura oświetleniowa była udostępniana do prowadzenia eksploatacji i konserwacji innym podmiotom, niż wybranym przez Wykonawcę. Wykonawca przeprowadził postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę energii elektrycznej z usługą dystrybucji oraz wykonywanie prac eksploatacyjno-konserwacyjnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Składowe ceny wynikają z przeprowadzonych procedur.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Rg.271.45.2024.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 729190,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi oświetlania ulic, placów i dróg publicznych za pomocą infrastruktury oświetleniowej stanowiącej własność Wykonawcy oraz infrastruktury oświetleniowej będącej w posiadaniu Wykonawcy w roku 2025, w obrębie administracyjnym Zamawiającego, wg punktów poboru energii w miejscowościach:
1. Antonin (stacje: 22261, 22142, 22691, 22381, 22223, 22381);
2. Bogufałów (stacje: 22247, 22249, 22243, 22244, 22248),
3. Chynowa (stacje: 22115, 22675, 22676, 22677, 22678),
4. Czarnylas (stacje: 22035, 22157, 22387, 22710, 22924),
5. Dębnica (stacje: 22066, 22638, 22647, 22646, 22639, 22640, 22639),
5. Hetmanów (stacja: 22139, 22139),
6. Janków Przygodzki (stacje: 21096, 21102, 21103, 22003, 22257, 21097, 21098, 22188,
21099),
7. Ludwików (stacja: 22140, 22140),
8. Przygodzice (stacje: 22002, 21115, 22123, 21041, 22308, 22307, 22123, 21041, 22309,
22388, 21238, 22090, 22891, 22757, 21238, 22002, 21343),
10. Przygodziczki (stacje: 22111, 22376, 22377),
11. Smardów (stacje: 22119, 22759),
12. Topola Wielka (stacje: 22004, 22017, 22194, 22740, 22741, 21185, 22742),
13. Trzcieliny (stacja: 22171),
14. Wysocko Małe (stacje: 22366, 22366, 22685, 22686, 22687, 22688),
15. Wysocko Wielkie (22952 – zasilające Smardów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 65310000-9 - Przesył energii elektrycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oświetlenie Uliczne i Drogowe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250680024

7.3.3) Ulica: Wrocławska 71A

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 947000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.