Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż elementów dźwigu osobowego na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Bogatyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM.KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO W BOGATYNI
1.3.) Oddział zamawiającego: im. Kornela Makuszyńskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230235802
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Leona Wyczółkowskiego 42A
1.5.2.) Miejscowość: Bogatynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-920
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3bogatynia@pro.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3bogatynia.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż elementów dźwigu osobowego na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Bogatyni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7eb386ed-3784-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00666110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W prowadzonym poprzednio postępowaniu na część zamówienia objętą przedmiotowym zakresem nie wpłynęła żadna oferta, a warunki zamówienia nie uległy zmianie.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-091df3cb-10fe-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP3/ZP/1/2024.NM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów dźwigu osobowego
w budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Bogatyni celem jego ponownego uruchomienia
w związku z realizacją pn. Dostępna przestrzeń publiczna” dofinansowanego ze środków PFRON w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna”. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie niezbędnych prac związanych z zasilaniem dźwigu, projektu wykonawczego (o ile będzie to konieczne) w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie rejestracji i pozwolenia na użytkowanie dźwigu w UDT. Przedmiotowy projekt winien zawierać wszelkie niezbędne rozwiązania szczegółowe.
Ze względu na fakt, iż obiekt będą funkcjonowały w czasie wykonywania prac zgodnie ze swoim przeznaczeniem Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji powierzonego mu zadania na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym harmonogram prac i go aktualizować.
Prace montażowe należy prowadzić tak, aby nie zakłócać prawidłowego funkcjonowania obiektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116241,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116241,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116241,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Elektro-Lift Piotr Kaczmarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022282783
7.3.3) Ulica: Prostynia 19B
7.3.4) Miejscowość: Krotoszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 59-223
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowa Elektro-Lift Piotr Kaczmarek
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowa Elektro-Lift Piotr Kaczmarek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116241,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-31INNE PRZETARGI Z BOGATYNI
- "Zakup z dostawą używanego ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego"
- Opracowanie Planu Ogólnego miasta i gminy Bogatynia
- Budowa i rozbudowa oświetlenia w mieście i gminie Bogatynia
- Przebudowa ogrodzenia przy Przedszkolu Nr 3 w Bogatyni
- Wykonanie remontu pomieszczeń w budynku POZ przy ul. Wyczółkowskiego 15
więcej: przetargi w Bogatyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dok. projektowej na budowę windy zewnętrznej (szyb windowy) dla Bud. Głów. nr 1 Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach projektu pt. "Morze dostępności - Politechnika bez barier"
- Wymiana dwóch wind dla osób niepełnosprawnych wraz z remontem klatki schodowej przed windami w budynku Zespołu Przychodni Specjalistycznych Sp. z o.o. przy ul. Marii Skłodowskiej - Curie 1
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" montażu urządzeń transportu bliskiego: dwóch kompletów platform przyschodowych dla osób z niepełnosprawnościami oraz balustrady zabezpieczającej
- Zespół Przedszkoli Miejskich nr 1 w Gliwicach.Roboty budowlane związane z modernizacją budynku Przedszkola Miejskiego nr 42 w Gliwicach.
- Dostosowanie budynku LUW w Lublinie ul. Lubomelska 1-3 do wymogów ppoż. etap X - dostawa i montaż dźwigu dla służ ratowniczych
- Roboty budowlano-instalacyjne, prace konserwatorskie i zagospodarowanie terenu budynku przy ul. Okulickiego 9 w Radomiu w ramach projektu FEnIKS - etap III adaptacji do funkcji muzealnej.
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.