Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00599179/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku
MPK Sp. z o.o. w Stargardzie przy ul. Składowej 1
oraz w terminalu obsługi pasażerów
w ZCP w Stargardzie przy ul. Towarowej 2.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368802088
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Składowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 915732213
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpk@mpkstargard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpkstargard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/mpkstargard1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - usługi transportowe
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach budynkuMPK Sp. z o.o. w Stargardzie przy ul. Składowej 1
oraz w terminalu obsługi pasażerów
w ZCP w Stargardzie przy ul. Towarowej 2.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45f51cce-3770-455a-86f7-21fab00636f8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665851
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00213440/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 ZP-3/2025 SPRZĄTANIE BUDYNKÓW MPK - 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00599179
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-3/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 191003,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa systematycznego sprzątania i utrzymywania czystości w pomieszczeniach i ciągachkomunikacyjnych w budynku Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji Sp. z o.o. w Stargardzie przy ul. Składowej 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 92442,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa systematycznego sprzątania i utrzymywania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych wterminalu obsługi pasażerów na Zintegrowanym Centrum Przesiadkowym im. Sławomira Pajora w Stargardzie przy
ulicy Towarowej 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 98561,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8585,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9963,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8585,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo – Handlowa PARTNER SERWIS Krzysztof Gawłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8542115838
7.3.3) Ulica: Os. Zachód
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA PARTNER SERWIS KRZYSZTOF GAWŁOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA PARTNER SERWIS KRZYSZTOF GAWŁOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103024,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9778,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12915,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9778,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo – Handlowa PARTNER SERWIS Krzysztof Gawłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8542115838
7.3.3) Ulica: Os. Zachód
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA PARTNER SERWIS KRZYSZTOF GAWŁOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA PARTNER SERWIS KRZYSZTOF GAWŁOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117342,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI STARGARD
- "Naprawa izolacji pionowej podziemnej oraz części elewacji ścian Kamienicy nr 2 Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Stargardzie - etap I "
- Dostawa i montaż czujek bezpieczeństwa wraz z systemem teleopieki i monitoringu dla osób starszych
- Wykonanie cyfrowych kopii materiałów zgromadzonych w powiatowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym wraz z zasileniem baz danych
- Modernizacja - remont toalet, szatni i pomieszczenia nauczycieli w sali gimnastycznej I Liceum Ogólnokształcącego w Stargardzie
- Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej numer 1709Z w km. 1 + 109,44 nad rzeką Iną wraz z dojazdami
- Wymiana systemu nagłośnienia kinowego w Stargardzkim Centrum Kultury
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wraz z wykonaniem prac konserwatorskich w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu oraz w podległych jednostkach"
- Świadczenie usługi umycia okien w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie.
- Utrzymanie czystości podczas wydarzeń i po wydarzeniach w Hali Widowiskowo Sportowej w drugiej połowie 2025
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń, innych usług wewnątrzszpitalnych, utrzymania w prawidłowym stanie sanitarnym budynków Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Kompleksowe wykonanie usług porządkowych na terenie budynków Sądu Rejonowego w Będzinie
- ZP.63.2025_Świadczenie usług utrzymania czystości część 2.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.