Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00663317/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
- 2025/BZP 00119833/01 - Wynik z dnia 2025-02-25
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Realizacja usługi polegającej na wykonaniu przeglądu i konserwacji Systemu Sygnalizacji Pożaru, przeglądu i konserwacji Systemu Oddymiania oraz przeglądu i konserwacji Odcinających Klap Pożarowych...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289012
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Borowska 213
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 50-556
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.luczejko@usk.wroc.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.wroc.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664448
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00663317
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
12. Zmiana wysokości Umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia dotyczy ogólnej wartości netto i brutto Umowy oraz cen jednostkowych.
13. W przypadku zmiany Umowy w zakresie wynagrodzenia zgodnie z ust. 7 oraz ust. 9-10 Umowy, Wykonawca zobowiązuje się do zmiany wysokości wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, jeżeli powierzył mu częściowe wykonanie Umowy, na zasadach określonych w art. 439 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
14. Oświadczenie o zmianie Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
15. Na podstawie art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako zmiany nieistotne, nie wymagają zmiany Umowy, a jedynie poinformowania drugiej Strony, w formie pisemnej, poniższe okoliczności:
1) zmiana danych teleadresowych Stron,
2) zmiana danych rejestrowych Stron,
3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami,
4) zmiana osób wskazanych w § 17 Umowy,
chyba, że wynikają one z wstąpienia nowego wykonawcy w prawa i obowiązki dotychczasowego wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa przez nowego wykonawcę.
15. Przed złożeniem oferty Zamawiający przeprowadzi WIZJĘ LOKALNĄ w obiekcie objętym realizacją zadania, obejmującą wizytację terenu budowy oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania przez Wykonawcę rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące do prowadzenia robót. WIZJA LOKALNA jest obligatoryjna dla wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu.
16. Termin WIZJI LOKALNEJ: 30.12.2024r., godzina: 10:00, miejsce: ul. Borowska 213,
PUNKT INFORMACYJNY w hallu głównym. Wizja lokalna będzie przeprowadzona w obecności pracownika Działu Kontroli i Zarządzania Bezpieczeństwem . Więcej informacji w SWZ
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja, utrzymanie w gotowości i sprawności techniczno-eksploatacyjnej, naprawy oraz usuwanie awarii systemów p-poż oraz w zakresie monitoringu pożarowego w obiektach MHK
- Przegląd i naprawa systemów sygnalizacji pożaru, oddymiania klatek schodowych i gaszenia pożaru w kontenerowych elektrowniach polowych KEP
- Modernizacja automatyki klap oddymiania - etap I Dostawa
- Zakup i dostawa sprzętu do doposażenia bazy magazynowej i ewakuacji ludności oraz zapewnienia ciągłości dostaw w powiecie aleksandrowskim
- ZAPROJEKTOWANIE, DOSTAWA, WYKONANIE I URUCHOMIENIE DŹWIĘKOWEGO SYSTEMU OSTRZEGAWCZEGO DSO W BUDYNKU NR 2 DOM STUDENCKI MĘSKI W AWF WARSZAWA, UL. MARYMONCKA 34,00-968 WARSZAWA."
- Zakup elementów do budowy Systemu Wykrywania i Sygnalizacji Pożaru wraz z hydrantami wewnętrznymi.
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





