Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00600906/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
- 2024/BZP 00640577/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wraz z dostawą artykułów suchych
do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz
w Gorzowie Wlkp.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ NR 1 IM. MARIE JUCHACZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000811632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podmiejska Boczna 10
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dps.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.gorzow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4fbb2fdf-307f-4ea2-960c-57c9f62f22cc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup wraz z dostawą artykułów suchychdo Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz
w Gorzowie Wlkp.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fbb2fdf-307f-4ea2-960c-57c9f62f22cc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00663304
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015748/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup wraz z dostawą artykułów suchych do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600906
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOZP.261.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
określonych w załącznikach nr 1a.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy (wyprodukowany nie wcześniej niż w
2023 r.), zapakowany w sposób gwarantujący ochronę przed uszkodzeniem, a opakowanie nie będzie nosić znamion jego
otwierania. Asortyment winien posiadać wszystkie wymagane, aktualne certyfikaty i normy bezpieczeństwa stosowane do
obowiązujących przepisów, nazwę producenta, nazwę wyrobu i wzoru, skład surowcowy, rozmiar, jak również
dokumentację producenta (atesty, instrukcje, karty użytkowania). Dostarczone opakowanie nie będzie podlegało zwrotowi.
3. Produkty suche cechować ma świeżość, dobry smak po otwarciu produktów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104121,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111488,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104121,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Spożywcza Janmark Sp. j. Janusz Piotrowski, Jakub Kępiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003155766
7.3.3) Ulica: ul. Podmiejska 21a
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104121,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa samochodu z napędem 4x4 dla Państwowej Straży Rybackiej w Gorzowie Wlkp.
- Usuwanie uszkodzeń występujących na drogach gruntowych na terenie miasta Gorzowa Wlkp. w latach 2025-2028.
- Wymiana 6 szt. bram garażowych w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Wyszyńskiego 64
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla Szpitala
- Likwidacja nielegalnych składowisk odpadów
- Dostawa stołu operacyjnego na potrzeby Oddziału Położniczo - Ginekologicznego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola im. Jana Brzechwy w Łazach w terminie do 31.12.2026 roku"
- Dostawa artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Stołówki przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Władysława Łokietka w Brześciu Kujawskim
- Dostawa artykułów żywnościowych w okresie XI.2025-IV.2026
- CUW.26.4.2025 "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2026 dla Przedszkola Miejskiego nr 1 "Bajka" oraz Przedszkola Miejskiego nr 2 "Słoneczne" w Białogardzie".
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w ramach działalności gastronomicznej Spółki "ALGAWA" Sp. z o.o.
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.