eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaSukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f81c43f-31ae-4d93-b09e-9226b2b453ec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f81c43f-31ae-4d93-b09e-9226b2b453ec

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00663192

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029606/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa materiałów biurowych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650120

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-IV.271.214.2024.DRT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 258942,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę własnym transportem do siedziby każdej z Jednostek na rzecz,
których zamówienie jest wykonywane materiałów biurowych i plastycznych zgodnie z zapotrzebowaniem ilościowo –
jakościowym zawartym w Załączniku nr 2 do niniejszej SWZ - Formularzu rzeczowo – cenowym.
2. Centralny Zamawiający zastrzega, aby papier ksero, który zaoferuje Wykonawca przeznaczony był do wszystkich
urządzeń biurowych, w tym kopiarek, drukarek atramentowych i laserowych, do wydruków czarno-białych i kolorowych,
niezawilgocony, gwarantujący płynną pracę urządzeń oraz właściwą jakość wydruku, bez rozmazywania i „cieniowania”
konturów wydruku.
3. Centralny Zamawiający zastrzega, że przedstawione w Formularzu rzeczowo-cenowym ilości zamawianych materiałów
biurowych i plastycznych są wielkościami orientacyjnymi (szacunkowymi) i mogą ulec zmianie tzn. zmniejszeniu lub
zwiększeniu w trakcie realizacji zamówienia. Dopuszcza się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych
materiałów biurowych i plastycznych, wskazanych
w Formularzu rzeczowo-cenowym, bez prawa roszczeń ze strony Wykonawcy co do zakresu ilościowego realizowanego
zamówienia. Jednostkom przysługuje prawo zamówienia wszelkich wymienionych materiałów biurowych i plastycznych
w Formularzu rzeczowo- cenowym (nawet w przypadku wskazania dla danej Jednostki w pozycji ilościowej „0” lub żadnego
wskazania) po cenach jednostkowych w nim określonych.
4. Dostawa materiałów biurowych i plastycznych następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez
poszczególne Jednostki za pośrednictwem poczty elektronicznej - e-mailem lub telefonicznie przez osoby upoważnione z
danej jednostki (np. intendent, pracownik administracyjny, kierownik). W zamówieniu Jednostka przekaże rodzaj i ilość
zamawianych materiałów biurowych i plastycznych jaka ma być dostarczona. Koszt dostarczenia musi być uwzględniony
przez Wykonawcę w cenach jednostkowych materiałów biurowych i plastycznych tj. Wykonawcy nie przysługuje odrębne
wynagrodzenie z tytułu ich dostarczenia.
5. Wykonawca zrealizuje dostawy niezależnie od wartości poszczególnego zamówienia do siedziby poszczególnych
Zamawiających - Jednostek organizacyjnych własnym transportem, na własny koszt. Dostawa obejmuje rozładunek oraz
wniesienie towaru do miejsca wskazanego przez osobę upoważnioną z danej Jednostki organizacyjnej Gminy Stalowa
Wola. Dostawy będą realizowane do ok. 33 budynków, w których zlokalizowane są Jednostki organizacyjne Gminy Stalowa
Wola. Budynki rozmieszczone są na terenie całego miasta Stalowa Wola. Koszt dostarczenia musi być wliczony w
oferowane ceny jednostkowe produktów. Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu dostarczenia
produktów.
6. Po zgłoszeniu dokonanym przez Jednostkę, o którym mowa w pkt. 4 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamawiane
materiały biurowe i plastyczne w ciągu maksymalnie 5 dni (kryterium oceny ofert - czas realizacji dostawy od momentu
zgłoszenia zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w Formularzu Ofertowym) oraz dokonać ich rozładunku, wniesienia do
budynku – pomieszczenia (np. magazynowego) Jednostki na rzecz której dostawa jest wykonywana, a także umożliwienia
weryfikacji dostarczanych materiałów biurowych i plastycznych przez upoważnionego przedstawiciela Jednostki.
7. Dostawy mogą być realizowane od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godzinach od 7:00 do 14:00. Zmiana dni lub
godzin realizacji dostaw jest możliwa po uzyskaniu zgody poszczególnych Jednostek, na rzecz których dostawy są
realizowane.
Pozostały opis przedmiotu zamówienia w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30197644-2 - Papier kserograficzny

30192000-1 - Wyroby biurowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Centralny Zamawiający - Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych (SCUW), na podstawie art. 260 ust. 1 oraz 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, informuję o unieważnieniu postępowania pn.: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku na podstawie art. 256 ustawy Pzp tj. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Centralny Zamawiający unieważnia powyższe postępowanie z uwagi na błędy na platformie e-Zamówienia, które powodują brak możliwości zmiany ogłoszenia o zamówieniu. W związku z tą okolicznością, istnieje obawa, iż Centralny Zamawiający lub Wykonawcy napotkają trudności w kolejnych etapach, w tym istnieje obawa, że mogą wystąpić trudności ze złożeniem ofert. Biorąc powyższe pod uwagę, z daleko idącej ostrożności Centralny Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie, informując jednocześnie wszystkich potencjalnych Wykonawców, iż niezwłocznie postępowanie zostanie ponownie opublikowane.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.