Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00105020/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie 18 rodzajów materiałów profilaktyczno-promocyjnych wraz z dostawą dla Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016122452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grzybowska 80/82
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-844
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcps@mcps.com.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcps.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/mcps1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizayjna pomocy społecznej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie 18 rodzajów materiałów profilaktyczno-promocyjnych wraz z dostawą dla Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1c635ed-cb0d-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662930
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049746/29/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.32 PUZ Materiały promocyjne na temat profilaktyki uzależnień przeznaczone na rzecz promocji zdrowego stylu życia - bez nałogów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105020
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCPS-WZK/AM/351-4/2024 TP/U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 295304,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje 17 800 szt.:
1. 1000 szt. kubków ceramicznych – garnuszków retro z kolorowym wnętrzem lub krawędzią – z grafiką i hasłem A. Mleczko,
2. 1000 szt. kubków ceramicznych z kolorowym wnętrzem i uchwytem - z grafiką i hasłem A. Mleczko,
3. 500 szt. kubków ceramicznych z kolorową krawędzią i uchwytem - z grafiką i hasłem A. Mleczko,
4. 500 szt. kubków ceramicznych z perłowym kolorowym wnętrzem - z grafiką i hasłem A. Mleczko,
5. 3500 szt. męskich T-shirtów z grafiką i hasłem A. Mleczko,
6. 3500 szt. damskich T-shirtów z grafiką i hasłem A. Mleczko,
7. 1000 szt. toreb rPET,
8. 50 szt. toreb sportowych,
9. 200 szt. frisbee,
10. 200 szt. zestawów catch ball,
11. 100 szt. zestawów rakietek do gry w tenisa stołowego,
12. 150 szt. szachów drewnianych 3w1 (szachy, warcaby, tryktrak),
13. 200 op. kredy,
14. 4000 szt. zawieszek odblaskowych dla dzieci,
15. 200 szt. apteczek pierwszej pomocy,
16. 200 szt. apteczek podróżnych mini,
17. 1000 szt. kamizelek odblaskowych,
18. 500 szt. czapek z daszkiem.
2.2. Bezpośredni odbiorcy:
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia określonej przez Zamawiającego liczby materiałów profilaktyczno-promocyjnych do bezpośrednich odbiorców z terenu województwa mazowieckiego tj. 90 placówek świadczących usługi w zakresie lecznictwa odwykowego w województwie mazowieckim. Zamawiający zastrzega możliwość aktualizacji ilości bezpośrednich odbiorców w toku postępowania zakupowego.
Pakiet materiałów dla bezpośrednich odbiorców będzie obejmował:
1. 5 szt. kubków ceramicznych – garnuszków retro z kolorowym wnętrzem lub krawędzią – z grafiką i hasłem A. Mleczko (poz. 1 z pkt. 2.1),
2. 5 szt. kubków ceramicznych z kolorowym wnętrzem i uchwytem - z grafiką i hasłem A. Mleczko (poz. 2 z pkt. 2.1),
3. 5 szt. męskich T-shirtów z grafiką i hasłem A. Mleczko (poz. 5 z pkt. 2.1),
4. 5 szt. damskich T-shirtów z grafiką i hasłem A. Mleczko (poz. 6 z pkt. 2.1).
Pozostałą liczbę wszystkich materiałów tj.:
1. 550 szt. kubków ceramicznych – garnuszków retro z kolorowym wnętrzem lub krawędzią – z grafiką i hasłem A. Mleczko,
2. 550 szt. kubków ceramicznych z kolorowym wnętrzem i uchwytem - z grafiką i hasłem A. Mleczko,
3. 500 szt. kubków ceramicznych z kolorową krawędzią i uchwytem - z grafiką i hasłem A. Mleczko,
4. 500 szt. kubków ceramicznych z perłowym kolorowym wnętrzem - z grafiką i hasłem A. Mleczko,
5. 3050 szt. męskich T-shirtów z grafiką i hasłem A. Mleczko,
6. 3050 szt. damskich T-shirtów z grafiką i hasłem A. Mleczko,
7. 1000 szt. toreb rPET,
8. 50 szt. toreb sportowych,
9. 200 szt. frisbee,
10. 200 szt. zestawów catch ball,
11. 100 szt. zestawów rakietek do gry w tenisa stołowego,
12. 150 szt. szachów drewnianych 3w1 (szachy, warcaby, tryktrak),
13. 200 op. kredy,
14. 4000 szt. zawieszek odblaskowych dla dzieci,
15. 200 szt. apteczek pierwszej pomocy,
16. 200 szt. apteczek podróżnych mini
17. 1000 szt. kamizelek odblaskowych,
18. 500 szt. czapek z daszkiem.
Wykonawca dostarczy do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej (do siedziby Zamawiającego tj. ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa - piętro VI, bądź innego pomieszczenia wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego na terenie m. st. Warszawy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222240,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310759,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270624,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamy Eureka Plus Barbara Fedorowicz Ryszard Fedorowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 813 135 90 42
7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 11
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-030
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
jakie przetargi wygrała firma
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270624,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych położnej w Klinice Położnictwa i Perinatologii
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni Medycyny Rodzinnej.
- zakup przełączników sieciowych dla Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
- Dostawa i montaż materiałów do wyposażenia terenów zewnętrznych na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Zakup i dostawa komputerów dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
- RZP - 34/AK/2025 - Dostawa odczynników do analizy moczu i koagulologii wraz z dzierżawą analizatorów oraz wirówki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Ministerstwa Edukacji Narodowej
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych w ramach projektu pn. "Projekt Doradztwa Energetycznego"
- Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku z podziałem na części
- Dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych na potrzeby WUP w Lublinie - 2 części.
- Realizacja działania promocyjnego projektu pn: "Wzmocnienie zdolności SP ZOZ w Łęcznej do świadczenia wysokiej jakości usług w zakresie opieki długoterminowej i geriatrycznej" obejmująca usługę org...
- Materiały promocyjne dla Muzeum Bitwy Warszawskiej w Ossowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.