eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole LubelskiePełnienie nadzoru inwestorskiego nad zagospodarowaniem terenu wokół budynków szpitala w Opolu Lubelskim



Ogłoszenie z dnia 2024-12-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zagospodarowaniem terenu wokół budynków szpitala w Opolu Lubelskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Opolu Lubelskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019431

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 4

1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 827 22 60

1.5.8.) Numer faksu: 81 827 22 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@opole.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://opole-lublin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zagospodarowaniem terenu wokół budynków szpitala w Opolu Lubelskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11462ca2-c8ea-4f95-9caf-a1946a88cba2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662448

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046833/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zagospodarowaniem terenu wokół budynków szpitala w Opolu Lubelskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479474

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGM.272.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa Pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zagospodarowaniem terenu wokół budynków szpitala w Opolu Lubelskim nad robotami objętymi postępowaniem znak IGM.272.7.2024 w ramach realizacji etapu II inwestycji pn. „Utworzenie wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi poprzez budowę pawilonu szpitalnego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Opolu Lubelskim”
Nadzór inwestorski nad zagospodarowaniem terenu wokół budynków szpitala w ramach utworzenia wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi w Opolu Lubelskim etap II, w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej,
Inspektor nadzoru w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej, nazywany dalej „Głównym Inspektorem”, będzie koordynował działania oraz sprawował nadzór nad inspektorami nadzoru inwestorskiego odpowiednich specjalności nad realizacją zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo budowlane (Dz.U. 2023 poz. 682).

Część 1 obejmuje nadzór nad następującymi robotami:
1) Przebudowa schodów zewnętrznych i pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku poradni specjalistycznych:
a) przebudowa schodów zewnętrznych i pochylni dla osób niepełnosprawnych na elewacji południowej budynku Poradni Specjalistycznych
b) przebudowa schodów zewnętrznych na elewacji wschodniej budynku Poradni Specjalistycznych
2) Przebudowa i remont Budynku technicznego wraz z infrastrukturą:
a) remont i przebudowa budynku w zakresie wykonania robót ogólnobudowlanych i instalacyjnych związanych z montażem zbiornika zapasowego wody oraz agregatu wraz z instalacjami elektrycznymi, sanitarnymi, wentylacyjnymi.
3) Budowa konstrukcji stalowej z montażem instalacji fotowoltaicznej do 50 kWp wraz z infrastrukturą:
a) budowa konstrukcji stalowej

Szczegółowe warunki realizacji usługi określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ, a jej zakres przedmiotowy określa Dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik do SWZ:
- Załącznik nr 1.1.Zagospodarowanie terenu.PZT
- Załącznik nr 1.2.schody
- Załącznik nr 1.3.Przebudowa i remont BT
- Załącznik nr 1.4.Wiata z panelami do 50kWp

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.5.) Wartość części: 23000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa Pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zagospodarowaniem terenu wokół budynków szpitala w Opolu Lubelskim nad robotami objętymi postępowaniem znak IGM.272.7.2024 w ramach realizacji etapu II inwestycji pn. „Utworzenie wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi poprzez budowę pawilonu szpitalnego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Opolu Lubelskim”

Nadzór inwestorski nad zagospodarowaniem terenu wokół budynków szpitala w ramach utworzenia wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi w Opolu Lubelskim etap II, w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

Część 2 obejmuje nadzór nad następującymi robotami:
1) Zagospodarowanie terenu:
a) Wykonanie instalacji oświetlenia terenu – wymiana istniejących słupów oświetleniowych, montaż nowych wraz z okablowaniem, wykonanie zasilania kablowe do dwóch kamer, linie nN zasilania ZOL-szlaban, ZOL-brama.
2) Przebudowa schodów zewnętrznych i pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku poradni specjalistycznych:
a) wymiana obudowy złącza energetycznego przy schodach i wykonanie wewnętrznej linii zasilającej do budynku oficyny.
1) Przebudowa i remont Budynku technicznego wraz z infrastrukturą:
a) wykonanie linii kablowych zasilania z agregatu prądotwórczego do budynku ZOL i istniejącej RG.
2) Budowa konstrukcji stalowej z montażem instalacji fotowoltaicznej do 50 kWp wraz z infrastrukturą:
a) wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu konstrukcji stalowej do 50kWp
b) montaż dwóch inwerterów dla paneli fotowoltaicznych
c) wykonanie linii kablowej dla zasilania inwerterów paneli fotowoltaicznych
d) wykonanie linii zasilającej oświetlenie miejsc parkingowych na konstrukcji stalowej ze słupa do konstrukcji
e) wykonanie linii kablowej sterowniczej do ZOL
wykonanie stacji ładowania pojazdów elektrycznych z zasilaniem.

Szczegółowe warunki realizacji usługi określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ, a jej zakres przedmiotowy określa Dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik do SWZ:
- Załącznik nr 1.1.Zagospodarowanie terenu.PZT
- Załącznik nr 1.2.schody
- Załącznik nr 1.3.Przebudowa i remont BT
- Załącznik nr 1.4.Wiata z panelami do 50kWp

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa Pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zagospodarowaniem terenu wokół budynków szpitala w Opolu Lubelskim nad robotami objętymi postępowaniem znak IGM.272.7.2024 w ramach realizacji etapu II inwestycji pn. „Utworzenie wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi poprzez budowę pawilonu szpitalnego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Opolu Lubelskim”
Nadzór inwestorski nad zagospodarowaniem terenu wokół budynków szpitala w ramach utworzenia wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi w Opolu Lubelskim etap II, w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

Część 3 obejmuje nadzór nad następującymi robotami:
1) Zagospodarowanie terenu:
a) budowy przyłącza kanalizacji deszczowej wraz z zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej etap II, na terenach przyległych wg. PZT.
2) Przebudowa i remont Budynku technicznego wraz z infrastrukturą:
a) budowa przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego do budynku hydroforni oraz zewnętrznej instalacji wodociągowej stanowiącej drugie źródło zasilania w wodę dla budynków na terenie szpitala
b) wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej do studzienki kanalizacyjnej etapu 1.

Szczegółowe warunki realizacji usługi określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ, a jej zakres przedmiotowy określa Dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik do SWZ:
- Załącznik nr 1.1.Zagospodarowanie terenu.PZT
- Załącznik nr 1.2.schody
- Załącznik nr 1.3.Przebudowa i remont BT
- Załącznik nr 1.4.Wiata z panelami do 50kWp

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.5.) Wartość części: 13500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa Pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zagospodarowaniem terenu wokół budynków szpitala w Opolu Lubelskim nad robotami objętymi postępowaniem znak IGM.272.7.2024 w ramach realizacji etapu II inwestycji pn. „Utworzenie wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi poprzez budowę pawilonu szpitalnego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Opolu Lubelskim”
Nadzór inwestorski nad zagospodarowaniem terenu wokół budynków szpitala w ramach utworzenia wojewódzkiego centrum opieki nad osobami starszymi w Opolu Lubelskim etap II, w zakresie branży drogowej

Część 4 obejmuje nadzór nad następującymi robotami:
1) Zagospodarowanie terenu:
a) Wykonanie nowych utwardzeń, chodników, dróg z murem oporowym oraz parkingów wraz z remontem istniejących dróg wewnętrznych i chodników, opasek odwadniających.
b) remont chodnika w ul. Szpitalnej oraz budowa zjazdu zwykłego z drogi powiatowej na dz. 24/2.
2) Budowa konstrukcji stalowej z montażem instalacji fotowoltaicznej do 50 kWp wraz z infrastrukturą:
a) wykonanie miejsc parkingowych wraz z utwardzeniami i odwodnieniem – wg. projektu drogowego,

Szczegółowe warunki realizacji usługi określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ, a jej zakres przedmiotowy określa Dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik do SWZ:
- Załącznik nr 1.1.Zagospodarowanie terenu.PZT
- Załącznik nr 1.2.schody
- Załącznik nr 1.3.Przebudowa i remont BT
- Załącznik nr 1.4.Wiata z panelami do 50kWp

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

4.5.5.) Wartość części: 62500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4305,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4305,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZYMCZAK ROLAND BIURO OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI I NADZORÓW INWESTYCYJNYCH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712-155-87-27

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4305,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-04-05

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18852,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18852,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis sp. z o.o. M2 sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191670329

7.3.4) Miejscowość: Czudec

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18852,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-04-05

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19996,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19996,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis sp. z o.o. M2 sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191670329

7.3.4) Miejscowość: Czudec

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19996,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-04-05

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM INŻYNIERIA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612381870

7.3.4) Miejscowość: Stoki Duże

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-04-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.