eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa kamer personalnych wraz z częściami i akcesoriami, dostawa kamer dozorowych, dostawa elementów monitoringu wizyjnego w samochodach służbowych - z podziałem na zadania



Ogłoszenie z dnia 2024-12-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kamer personalnych wraz z częściami i akcesoriami, dostawa kamer dozorowych, dostawa elementów monitoringu wizyjnego w samochodach służbowych – z podziałem na zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Straż Miejska m.st. Warszawy

1.3.) Oddział zamawiającego: Straż Miejska m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015271428

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młynarska 43/45

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-170

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@strazmiejska.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.strazmiejska.waw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://strazmiejska.waw.pl/przetargi/zamowienia-o-wartosci-rownej-lub-przekraczajacej-kwote-130-000-zlotych

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kamer personalnych wraz z częściami i akcesoriami, dostawa kamer dozorowych, dostawa elementów monitoringu wizyjnego w samochodach służbowych – z podziałem na zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b21bff24-8e63-4c95-a47c-b2cc3134d097

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00659737

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037170/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa kamer personalnych wraz z częściami i akcesoriami, dostawa kamer dozorowych, dostawa elementów monitoringu wizyjnego w samochodach służbowych - z podziałem na zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560597

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SM.WZP.251.41.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Dostawa kamer personalnych wraz częściami i akcesoriami
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamer personalnych wraz z częściami i akcesoriami, zwanych dalej „urządzeniami”, do rejestracji działań funkcjonariuszy Straży Miejskiej m.st. Warszawy dla poprawy bezpieczeństwa i porządku publicznego obywateli na terenie miasta st. Warszawy, obejmująca:
- kamery personalne;
- urządzenia administrowania kamerami (wydawanie, ładowanie, zgrywanie materiału);
- narzędzia zarządzające zgranym materiałem z kamer.
Parametry i liczba urządzeń została wskazana w Opisie przedmiotu zamówienia/Ofercie technicznej, stanowiących Załącznik nr 2 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38651600-9 - Kamery cyfrowe

32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

4.5.5.) Wartość części: 257115,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Dostawa kamer dozorowych
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamer dozorowych realizujących dozór wizyjny, zwanych dalej „urządzeniami”, dla zwiększenia bezpieczeństwa działań funkcjonariuszy Straży Miejskiej m.st. Warszawy oraz dla poprawy bezpieczeństwa i porządku publicznego obywateli na terenie miasta st. Warszawy.
Parametry i liczba urządzeń została wskazana w Opisie przedmiotu zamówienia/Ofercie technicznej, stanowiących Załącznik nr 2 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38651600-9 - Kamery cyfrowe

32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

4.5.5.) Wartość części: 19990 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3: Dostawa elementów monitoringu wizyjnego w samochodach służbowych
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów systemu monitoringu wizyjnego w samochodach służbowych Straży Miejskiej m.st. Warszawy, zwanych dalej „urządzeniami”.
Parametry i liczba urządzeń została wskazana w Opisie przedmiotu zamówienia/Ofercie technicznej, stanowiących Załącznik nr 2 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38651600-9 - Kamery cyfrowe

32333000-6 - Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

4.5.5.) Wartość części: 22894,92 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253392,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297934,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253392,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: squareTec Balicki Kozłowski Weissenberg Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9532539098

7.3.3) Ulica: ul. Broniewskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-316

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253392,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie Zadania nr 2, w wymaganym terminie tj. do 06.11.2024 r. do godz. 9:00, nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30381,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30381,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30381,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Satis GPS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7010403996

7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 176

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-486

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30381 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.