Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00622395/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Operatora zarządzającego Mieleckim Inkubatorem Przedsiębiorczości (MInP)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W MIELCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mielec.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.um.mielec.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Operatora zarządzającego Mieleckim Inkubatorem Przedsiębiorczości (MInP)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7680f79-2483-4d67-b253-38a75008998f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00658420
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044358/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.24 Zarządzanie Mieleckim Inkubatorem Przedsiębiorczości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622395
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.58.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 487932,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zarządzanie Mieleckim Inkubatorem Przedsiębiorczości (MInP) odbywać się będzie w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 16 grudnia 2014r. w sprawie udzielania przez Polską Agencję Rozwoju i Przedsiębiorczości pomocy w finansowej na rozwój ośrodków innowacyjności w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 oraz umowę o dofinansowanie Projektu nr POW.01.03.00-18-003/14-00 z dnia 30.01.2015r. i będzie obejmować w szczególności:
1) Prowadzenie działalności mającej na celu zapewnienie korzystnych warunków do powstawania lub rozwoju przedsiębiorców prowadzących działalność badawczą, rozwojową lub innowacyjną zgodnie z § 4, ust. 1 pkt 2) ww. Rozporządzenia;
2) Zarządzanie nieruchomością (budynek Inkubatora MInP wraz z przyległym parkingiem i terenem zieleni);
3) Prowadzenie aktywnej działalności promocyjnej i informacyjnej Inkubatora, stwarzającej zachętę dla potencjalnych przedsiębiorców do podjęcia działalności gospodarczej na terenie MInP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 457560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 457560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 457560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8170005093
7.3.3) Ulica: ul. Chopina 18
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Utrzymanie zieleni czyszczenie letnie i zimowe dróg i placów, odśnieżanie - Biuro Analiz Energetycznych Bogusław Dziedzic;
2. Usługa ochrony obiektu - Soter Ochrona Sp. z o.o.;
3. Przeglądy techniczne - branża budowlana - Firma Projektowo Usługowa Epro Ewa Wiącek;
6. Pomiary elektryczne - Biuro Analiza Energetycznych Bogusław Dziedzic;
7. Przegląd i konserwacja urządzeń przeciwpożarowych - Zakład Konserwacji i Napraw Sprzętu p/poż Marek Pieróg;
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO "MARR" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA ROZWOJU REGIONALNEGO "MARR" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 457560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 151R relacji Górki - Czermin - Rzędzianowice w km 4+205 - 4+328 w m. Czermin
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 153R od km 0+480 do km 0+560 w miejscowości Czermin;
- Bieżące utrzymanie, naprawy i konserwacje urządzeń melioracji wodnych funkcjonujących na terenie miasta Mielca
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 wraz z odwozem
- Usługi ochrony fizycznej, ochrony w formie monitorowania i ochrony obiektu w systemie dyskretnego ostrzegania oraz konserwacji systemu alarmowego oraz usługi otwierania i zamykania budynków
- Opracowanie zmiany Miejscowego planu zagospodarowania Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.