Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00558429/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
- 2024/BZP 00565006/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-25
- 2024/BZP 00569522/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa opału i paliw do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. w latach 2024/2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276854640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Matejki 6
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 271 66 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosir.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mosir-zabrze.ezamawiajacy.pl/pn/MOSIR-ZAB/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport, rekreacja, konserwacja terenów zielonych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa opału i paliw do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Zabrzu Sp. z o.o. w latach 2024/2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-781925a3-ee0b-41d5-9c22-50bb6c694a86
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00658275
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558429
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP/15/X/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 197000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw w systemie kart flotowych lub równoważnych zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego – do samochodów, maszyn i urządzeń technicznych. Zakupem objęta będzie benzyna bezołowiowa Pb 95 (szacunkowo w ilości 6 000 l łącznie, w tym: 2 000 l podstawa i 4 000 l w ramach prawa opcji) oraz olej napędowy (szacunkowo w ilości 12 500 l łącznie, w tym: 6 000 l podstawa i 6 500 l w ramach prawa opcji).2. Wskazane powyżej wskaźniki są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego.
3. Minimalne dostawy w okresie obowiązywania umowy wynoszą:
- Benzyna bezołowiowa – 1 000 l,
- Olej napędowy – 3 000 l.
4. W przypadku zaprzestania przez Zamawiającego wykonywania zadania polegającego na konserwacji terenów zielonych na terenie miasta Zabrze, Zamawiający nie będzie zobowiązany do wykorzystania ilości wskazanej, tj. do 2 000 l dla benzyny bezołowiowej i do 6 000 l dla oleju napędowego.
5. Zamawiający może zlecić dostawę (prawo opcji) benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości do 4 000 l oraz oleju napędowego w ilości do 6 500 I w przypadku gdy przewidziana ilość dostaw w skali roku okaże się niewystarczająca.
Do skorzystania z prawa opcji wystarczające będzie poinformowanie o tym Wykonawcy z tygodniowym wyprzedzeniem, na piśmie, z określeniem rodzaju i ilości paliwa. Zmiana ta wymaga aneksu do umowy.
6. Zakup paliw będzie dokonywany w stacjach paliw należących do sieci stacji wskazanych przez Wykonawcę na terenie całego kraju.
7. Zakup paliw odbywać się będzie bezpośrednio do baków samochodów, a w ilościach potrzebnych do maszyn i urządzeń - transportem własnym Zamawiającego do specjalnych pojemników lub kanistrów.
8. Minimalna ilość jednorazowo zakupionego paliwa wyniesie 10 l, zaś maksymalna - 200 l.
9. Paliwa powinny spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 10 lipca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj. Dz. U. 2024 poz. 1018) oraz w europejskich normach posiadających swoją polską implementację: benzyna Pb 95 - PN-EN 228+A1:2017-06 oraz olej napędowy ON – PN-EN 590:2022-08, przy czym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku rozbieżności, rozporządzenie ma wartość nadrzędną.
10. Wykonawca wyda Zamawiającemu 3 szt. zabezpieczonych kodem PIN kart flotowych lub równoważnych, wystawionych na okaziciela.
11. Wykonawca zobowiązuje się wydać na żądanie Zamawiającego dodatkowe karty umożliwiające tankowanie, w szczególności w przypadku zniszczenia lub zgubienia karty bez pobierania dodatkowych opłat.
12. Wykonawca przekaże bezpłatnie dostęp do indywidualnie dedykowanego serwisu internetowego, na którym Zamawiający będzie mógł na bieżąco śledzić dokonane transakcje, jak również blokować karty bądź zamawiać nowe lub szczegółowe informacje o transakcjach dokonanych przez poszczególnych kierowców na elektroniczne karty paliwowe zamieszczane będą w załączniku przekazywanym z każdą fakturą zbiorczą.
13. Rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie w dwóch okresach rozliczeniowych: od 1 do 15 dnia miesiąca oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uważa się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 111000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy transportem własnym Wykonawcy oleju opałowego dla potrzeb MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. Całkowita dostawa jest szacowana na 20 000 l oleju opałowego (podstawa 10 000 l i 10 000 l w ramach prawa opcji).2. Przedmiot umowy powinien odpowiadać parametrom zgodnym z normami i przepisami obowiązującymi przy zakupie oleju opałowego, Wykonawca zobowiązuje się na dostarczenie przedmiotu zamówienia własnym transportem i na swój koszt do obiektów wymienionych w pkt. 11.
3. Dostawa oleju opałowego nastąpi częściami według potrzeb Zamawiającego w okresie 365 dni od dnia zawarcia umowy, w ilościach ustalonych, w terminie 2 dni od chwili zgłoszenia.
Wielkości poszczególnych dostaw przedmiotu dostawy będą podawane każdorazowo przez Zamawiającego telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem oraz niezwłocznie potwierdzane emailem.
4. Minimalna wielkość dostaw w okresie obowiązywania umowy wyniesie 5 000 l.
5. Zamawiający może zlecić dostawę (prawo opcji) w ilości do 10 000 l w przypadku, gdy przewidziana minimalna ilość dostaw w skali roku okaże się niewystarczająca.
Do skorzystania z prawa opcji wystarczające będzie poinformowanie o tym Wykonawcy z tygodniowym wyprzedzeniem, na piśmie, z określeniem rodzaju i ilości paliwa. Zmiana ta wymaga aneksu do umowy.
6. Wykonawca jest obowiązany dostarczać żądane ilości przedmiotu dostawy do obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. na terenie miasta Zabrze. Dostawy winny odbywać się od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7:00 do 14:00. Wykonawca jest obowiązany przy każdej dostawie oleju opałowego dostarczyć Zamawiającemu na swój koszt świadectwo jakości dla przedmiotu dostawy wydane przez producenta oleju opałowego.
7. Zamawiający wymaga, aby dostawy oleju opałowego były realizowane z baz magazynowych Wykonawcy z uwzględnieniem warunków plombowania lub bezpośrednio od producenta zaplombowanymi cysternami.
8. Dostarczony olej opałowy powinien posiadać świadectwo jakości i musi posiadać parametry nie gorsze niż wskazane w ustawie Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (tj.Dz.U.2024 poz. 266 z późn.zm.) i przepisach wykonawczych wydanych na jej podstawie (m.in. Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 10 lipca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.2024 poz. 1018). Parametry jakościowe oleju opałowego zgodne z normą PN-C-96024:2011.
9. Stosowne oświadczenia o przeznaczeniu oleju opałowego do celów grzewczych, o których mowa w przepisach ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (t.j.Dz.U. 2023 poz. 1542 z późn. zm.) będą przekazywane Wykonawcy przez Zamawiającego najpóźniej w dniu dostawy i odbioru paliwa.
10. Rozliczenie ilości dostarczonego oleju opałowego następować będzie w temperaturze referencyjnej 15 stopni C wg wskazań zalegalizowanego urządzenia pomiarowego z kompensacją do 15 stopni C przy autocysternie. Dostarczanie oleju opałowego powinno odbywać się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o systemie monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów oraz obrotu paliwami opałowymi (t.j.Dz.U. 2024 poz. 1218).
11. Olej opałowy będzie dostarczany transportem Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego do następujących obiektów tj.:
- Hala Widowiskowo Sportowa w Zabrzu przy ul. Matejki 6,
- Magazyny Komercyjne w Zabrzu przy ul. Handlowa 6,
- Kąpielisko Leśne w Zabrzu ul. Srebrna 10.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135000-4 - Oleje opałowe
4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy transportem własnym Wykonawcy opału tj. ekogroszku (workowanego po 25 kg) w ilości szacunkowej 4 ton (podstawa 2 t. i w ramach prawa opcji 2 t.) dla potrzeb MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, tj.; Boisko Sportowe w Zabrzu, ul. Żniwiarzy 16.2. Dostarczony opał ma być suchy, nie oblodzony (w okresie zimy). W sytuacji wystąpienia opadów podczas transportu opał powinien być zabezpieczony przed jego zamoczeniem.
3. Opał będzie dostarczany sukcesywnie w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2025r. do 31.12.2025r. Wielkości poszczególnych dostaw przedmiotu dostawy będą podawane każdorazowo przez Zamawiającego telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem oraz niezwłocznie potwierdzane emailem.
4. Minimalna wielkość dostaw w okresie obowiązywania umowy wyniesie 2 tony.
5. Zamawiający może zlecić dostawę (prawo opcji) w ilości do 2 ton w przypadku gdy przewidziana ilość dostaw w skali roku okaże się niewystarczająca.
Do skorzystania z prawa opcji wystarczające będzie poinformowanie o tym Wykonawcy z tygodniowym wyprzedzeniem, na piśmie, z określeniem ilości opału. Zmiana ta wymaga aneksu do umowy.
6. Opał dostarczany będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach do 7:00 do 14:00.
7. Do każdorazowej dostawy Wykonawca dostarczy kwit wagowy oraz dla każdej dostawy bezwzględnie należy dostarczyć dokument potwierdzający, że dostarczany opał posiada następujące parametry:
- kaloryczność co najmniej 27000kJ/kg,
- granulat od 5 do 25 mm,
- zawartość popiołu nie więcej niż 8%,
- zawartość siarki nie więcej niż 0,7%.
8. Opał dostarczony może być tylko wraz ze świadectwem jakości, atestem, certyfikatem, wynikami badań próbek węgla, wystawionym przez kopalnię, z której jest dostarczany lub dokument może pochodzić od dystrybutora, składnicy opału lub od innego podmiotu prawnego, osoby fizycznej zajmującej się sprzedażą i dostawą przedmiotowego zakresu zamówienia.
9. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia i wskazania we własnym zakresie (własnym staraniem i na własny koszt) punktu pomiaru ilości dostarczanego opału (wagi) w promieniu do 10 km od siedziby MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o., aby umożliwić kontrolę ilości (wagi) dostarczanego towaru. Kontroli dokonać może Zamawiający lub osoba przez niego upoważniona przez zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107195,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107195,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107195 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Grupa SW Przedsiębiorstwo Państwowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880200355
7.3.3) Ulica: Kocjana 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-473
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA GRUPA SW PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA GRUPA SW PRZEDSIĘBIORSTWO PAŃSTWOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konkret Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482302358
7.3.3) Ulica: Mariańskiego 36
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6040,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6040,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Węglopasz” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811898441
7.3.3) Ulica: Piątkowska 149/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-648
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3020,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO WYKONYWANIA BADAŃ GENETYCZNYCH
- Likwidacja dzikich wysypisk zlokalizowanych na terenie Miasta Zabrze.
- "CYFRYZACJA NAJSTARSZEGO KINA NA GÓRNYM ŚLĄSKU - KINA ROMA" Realizacja w ramach Programu Operacyjnego IV - Rozwój kin, Priorytet II - Cyfryzacja kin Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej
- Dostawa urządzenia laboratoryjnego - termocykler
- "Serwisowanie oraz usuwanie awarii układów kolejek szynowych podwieszanych służących do przewozu ludzi w obiektach Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu"
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej (Pb95), skroplonego gazu ropopochodnego(LPG) i płynu Adblue w systemie bezgotówkowym do pojazdów oraz sprzętu spalinowego INNEKO RCS w Gorzowie Wlkp.
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiornika
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB LEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MYŚLĘCINEK" SP. Z O.O. W BYDGOSZCZY REALIZOWANE W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ
- Dostawa oleju napędowego
- Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw ciekłych do zbiorników przenośnych oraz pojazdów służbowych
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.