eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrusiceUsługa poradnictwa prawnego w ramach projektu pn. "CUS dla wszystkich w Gminie Prusice", który jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w (...)



Ogłoszenie z dnia 2024-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa poradnictwa prawnego w ramach projektu pn. „CUS dla wszystkich w Gminie Prusice”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prusice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935106

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Prusice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713126224

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prusice@prusice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://prusice.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa poradnictwa prawnego w ramach projektu pn. „CUS dla wszystkich w Gminie Prusice”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9bb8245-649f-4a79-bb94-432763ecfd46

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00657677

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029986/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługa poradnictwa prawnego w ramach projektu pn. „CUS dla wszystkich w Gminie Prusice”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „CUS dla wszystkich w Gminie Prusice” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597204

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.21.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie indywidualnej pomocy prawnej dla mieszkańców Gminy Prusice, uczestniczących w projekcie pn. „CUS dla wszystkich w Gminie Prusice”.
2. Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027.
3. Postępowanie dotyczy realizacji projektu „CUS dla wszystkich w Gminie Prusice” w ramach Priorytetu nr 7 "Fundusze Europejskie na rzecz rynku pracy i włączenia społecznego na Dolnym Śląsku”
4. Poradnictwo prawne ma na celu zapewnienie mieszkańcom, którzy mają trudności lub wykazują potrzebę wsparcia w rozwiązywaniu swoich problemów życiowych korzystania z bezpłatnej, profesjonalnej pomocy w postaci specjalistycznego poradnictwa. Poradnictwo obejmuje działania dostosowane do indywidualnej sytuacji osoby uprawnionej, zmierzające do podniesienia świadomości tej osoby o przysługujących jej uprawnieniach lub spoczywających na niej obowiązkach oraz wsparcia w samodzielnym rozwiązywaniu problemu. Zakłada się, że poradnictwo prawne może obejmować również pomoc w sporządzeniu projektu pism w sprawach sądowych, pism o zwolnienie z kosztów sądowych lub ustanowienie pełnomocnika z urzędu w postępowaniu sądowym itp.
5. Łączny wymiar godzinowy realizacji zamówienia to 1650 godzin ( 1 godzina to 60 minut). Średnio po ok. 50 h/miesięcznie (...) dalszy opis przedmiotu zamówienia w SWZ pkt. III

4.5.3.) Główny kod CPV: 79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312320-8 - Usługi doradztwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria adwokacka adw. Łukasz Stępkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851638310

7.3.3) Ulica: ul. Zwycięska 10/7

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-033

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.