Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00597204/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa poradnictwa prawnego w ramach projektu pn. „CUS dla wszystkich w Gminie Prusice”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prusice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935106
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713126224
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prusice@prusice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://prusice.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa poradnictwa prawnego w ramach projektu pn. „CUS dla wszystkich w Gminie Prusice”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9bb8245-649f-4a79-bb94-432763ecfd46
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00657677
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029986/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługa poradnictwa prawnego w ramach projektu pn. „CUS dla wszystkich w Gminie Prusice”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „CUS dla wszystkich w Gminie Prusice” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597204
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie indywidualnej pomocy prawnej dla mieszkańców Gminy Prusice, uczestniczących w projekcie pn. „CUS dla wszystkich w Gminie Prusice”.
2. Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027.
3. Postępowanie dotyczy realizacji projektu „CUS dla wszystkich w Gminie Prusice” w ramach Priorytetu nr 7 "Fundusze Europejskie na rzecz rynku pracy i włączenia społecznego na Dolnym Śląsku”
4. Poradnictwo prawne ma na celu zapewnienie mieszkańcom, którzy mają trudności lub wykazują potrzebę wsparcia w rozwiązywaniu swoich problemów życiowych korzystania z bezpłatnej, profesjonalnej pomocy w postaci specjalistycznego poradnictwa. Poradnictwo obejmuje działania dostosowane do indywidualnej sytuacji osoby uprawnionej, zmierzające do podniesienia świadomości tej osoby o przysługujących jej uprawnieniach lub spoczywających na niej obowiązkach oraz wsparcia w samodzielnym rozwiązywaniu problemu. Zakłada się, że poradnictwo prawne może obejmować również pomoc w sporządzeniu projektu pism w sprawach sądowych, pism o zwolnienie z kosztów sądowych lub ustanowienie pełnomocnika z urzędu w postępowaniu sądowym itp.
5. Łączny wymiar godzinowy realizacji zamówienia to 1650 godzin ( 1 godzina to 60 minut). Średnio po ok. 50 h/miesięcznie (...) dalszy opis przedmiotu zamówienia w SWZ pkt. III
4.5.3.) Główny kod CPV: 79140000-7 - Doradztwo prawne i usługi informacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312320-8 - Usługi doradztwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria adwokacka adw. Łukasz Stępkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851638310
7.3.3) Ulica: ul. Zwycięska 10/7
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-033
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kancelaria adwokacka adw. Łukasz Stępkowski
jakie przetargi wygrała firma
Kancelaria adwokacka adw. Łukasz Stępkowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30INNE PRZETARGI PRUSICE
więcej: przetargi PRUSICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie zajęć z doradcą zawodowym dla uczniów Zachodniopomorskiego Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie
- USŁUGA DOSTĘPU DO SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ DLA SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Świadczenie usług interwencji kryzysowej w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych Gminy Inowrocław - by żyło nam się piękniej"
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli prowadzących zajęcia DODATKOWE w Szkole Podstawowej w Topoli w ramach projektu pn. "Dziś planujemy jutro"
- Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej w ramach projektu pn.: "POLANOWSKIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH"
- Specjalistyczne usługi doradztwa eksperckiego dla uczestników projektu "INNOWACYJNY MOF EŁK - STARTUP HUB", z podziałem na dwie części:.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.