eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaDostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"



Ogłoszenie z dnia 2024-12-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie „Agroturystyka z Witosem”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ROLNICZYCH IM. WINCENTEGO WITOSA W OSTRÓDZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000705410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stefana Czarnieckiego 69

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 896467226

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rolnik.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rolnik.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1009618

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiający publiczny - inny zamawiający Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie „Agroturystyka z Witosem”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfa0e37a-334e-4b64-a1c2-6e0d8273d4d5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00657139

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00216932/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa elektronarzędzi i osprzętu do siedziby Zamawiającego

1.2.6 Dostawa maszyn rolniczych i narzędzi ogrodniczych do siedziby Zamawiającego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Agroturystyka z Witosem” - Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027, Program FEWM.00.00, Priorytet FEWM.06.00, Działanie FEWM.06.04, Instytucja Organizująca Nabór Zarząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego, Numer projektu FEWM.06.04-IZ.00-0007/23. Zakres interwencji: Wsparcie na rzecz szkolnictwa podstawowego i średniego (z wyłączeniem infrastruktury).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00575445

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSR.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest Dostawa maszyn rolniczych i narzędzi ogrodniczych do siedziby Zamawiającego w projekcie „Agroturystyka z Witosem”.

Zakres zamówienia obejmuje szczegółowo załącznik nr 8A do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy (fabrycznie nowy, kompletny, sprawny technicznie, nieeksploatowany, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz pochodzący z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek Unii Europejskiej) na własny koszt i ryzyko w miejsce realizacji zadania pod adres: Zespołu Szkół Rolniczych w Ostródzie, ul. Czarnieckiego 69, 14-100 Ostróda (nazwa skrócona ZSR w Ostródzie). Po dostarczeniu przedmiotu umowy, Zamawiający dokona odbioru ilościowego towaru.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w SWZ, wzorze umowy wraz załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki

16700000-2 - Ciągniki

16310000-1 - Kosiarki

16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

4.5.5.) Wartość części: 65962,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest Dostawa elektronarzędzi i osprzętu do siedziby Zamawiającego w projekcie „Agroturystyka z Witosem”.
Zakres zamówienia obejmuje szczegółowo załącznik nr 8B do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy (fabrycznie nowy, kompletny, sprawny technicznie, nieeksploatowany, wolny od
wad fizycznych i prawnych oraz pochodzący z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek Unii Europejskiej) na własny koszt i ryzyko w miejsce realizacji zadania pod adres: Zespołu Szkół Rolniczych w Ostródzie, ul. Czarnieckiego 69, 14-100 Ostróda (nazwa skrócona ZSR w Ostródzie). Po dostarczeniu przedmiotu umowy, Zamawiający dokona odbioru ilościowego towaru.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w SWZ, wzorze umowy wraz załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

34912100-4 - Wózki popychane

44315100-2 - Akcesoria spawalnicze

44512940-3 - Zestawy narzędziowe

4.5.5.) Wartość części: 126210,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o któ-rym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne

Do dnia składania ofert tj. 08.11.2024 r. do godz. 11.00 do Zamawiającego wpłynęły dwie oferty.

Oferta nr 1 złożona Zakład Handlowo-Usługowy Agromech, Krzysztof Kowalewski, ul. Wyszyńskiego 20, 14-300 Morąg podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp z powodu nie złożenia podmiotowych środków dowodowych.

Wykonawca zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, został wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych do dnia 20.11.2024 r. do godz. 08:00, których w terminie nie złożył.

Wykonawca zgodnie z art. 128 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, został wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych do dnia 26.11.2024 r. do godz. 08:00, które w terminie złożył niekompletne, tj. do wykazu dostaw nie dołączył dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Brak kompletnych podmiotowych środków dowodowych w wyznaczonym terminie uniemożliwia Zamawiającemu potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający, zgodnie z zasadami równego traktowania i uczciwej konkurencji, nie może ponownie wzywać Wykonawcy do złożenia tych samych dokumentów.
W konsekwencji, wobec nieudowodnienia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) Pzp.


Powyższe wyczerpuje przesłankę odrzucenia oferty Wykonawcy określoną w art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp.


Oferta nr 2 złożona przez Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, okazała się ofertą najkorzystniejszą, jednak z uwagi na jej kwotę, Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia postępowania.


Uzasadnienie prawne
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę 57100,00 zł brutto.
Złożona oferta z najkorzystniejszą ofertą na kwotę 190262,55 zł brutto przewyższa w/w kwotę, a Zamawiający na dzień dzisiejszy nie może jej zwiększyć.


Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55793,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190262,55 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne

Do dnia składania ofert tj. 08.11.2024 r. do godz. 11.00 do Zamawiającego wpłynęły trzy oferty.

Oferta nr 2 złożona przez Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o., ul. Myszkowska 16
52-019 Wrocław, okazała się ofertą najkorzystniejszą, jednak z uwagi na jej kwotę, Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia postępowania.

Uzasadnienie prawne
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia kwotę 165000,00 zł brutto.
Złożona oferta z najkorzystniejszą ofertą na kwotę 217331,16 zł brutto przewyższa w/w kwotę, a Zamawiający na dzień dzisiejszy nie może jej zwiększyć.


Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183576,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383323,35 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.