eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaŚWIADCZENIE USŁUG W RAMACH PROJEKTU: "WSPIERAMY RODZINĘ" PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE



Ogłoszenie z dnia 2025-09-16

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG W RAMACH PROJEKTU: „WSPIERAMY RODZINĘ” PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510827093

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fz@pcpr.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.ostroda.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG W RAMACH PROJEKTU: „WSPIERAMY RODZINĘ” PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a85fff6-172c-4a28-8c8b-f803db689de8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00426436

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Przedmiot zamówienia jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu: Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur (FEWiM) 2021-2027. Priorytet 9: Włączenie i integracja EFS+. Działanie 9.9: System pieczy zastępczej. Cel szczegółowy l: Wspieranie integracji społecznej osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, w tym osób najbardziej potrzebujących i dzieci.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3a85fff6-172c-4a28-8c8b-f803db689de8

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3a85fff6-172c-4a28-8c8b-f803db689de8

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
2. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ (m.in. § 6, 9, 10 SWZ).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 31 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe zasady dotyczące RODO- § 31 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PPP.261.4.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1. Świadczenie usług mediatora.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi wsparcia w postaci mediacji dla uczestników wskazanych przez Zamawiającego. Planowana liczba godzin 336. Jedna godzina to 60 minut zegarowych.
a) Wsparcie będzie prowadzone z wykorzystaniem metod rozwiązywania sporów i konfliktów, z naciskiem na komunikację w rodzinie oraz opracowanie optymalnych rozwiązań sytuacji problemowych.
b) Mediacje w kontekście konfliktu między rodziną zastępczą a rodziną biologiczną.
c) Mediacje w kontekście konfliktu między rodziną zastępczą a dzieckiem umieszczonym w rodzinie zastępczej.
d) Usługa świadczona na terenie powiatu ostródzkiego.
e) Zamawiający zapewnia salę do prowadzenia spotkań.
f) Wykonawca dostosuje wsparcie mediatora do indywidualnych, potrzeb uczestników.
g) Wykonawca, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, zobowiązuje się współpracować z innymi specjalistami zatrudnionymi w projekcie.
h) Spotkania odbywać się będą na terenie powiatu ostródzkiego, zgodnie z ustalonym harmonogramem.
i) Wykonawca będzie dokumentować własną pracę poprzez:
- listę obecności zawierającą: data, godzina (od-do) oraz imię i nazwisko uczestnika projektu, podpis uczestnika projektu lub opiekuna, imię i nazwisko prowadzącego wsparcie oraz podpis;
- protokół odbioru zatwierdzony przez Zamawiającego.
j) Wykonawca może skierować do realizacji przedmiotu umowy w zakresie pracy z dziećmi, wyłącznie osobę która spełnia wymogi określone w art. 98 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz.U. z 2025 r., poz. 49), tj.:
- nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
- wypełnia obowiązek alimentacyjny- w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym;
- jest zdolna do pracy w placówce opiekuńczo-wychowawczej, co zostało potwierdzone zaświadczeniem lekarskim o braku przeciwwskazań do tej pracy.
k) Każda osoba skierowana przez wykonawcę do pracy z dziećmi przed rozpoczęciem świadczenia usługi przedstawi oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w tiret pierwsze do czwarte oraz zaświadczenie lekarskie, którym mowa w tiret piąte (niezależnie od obowiązku złożenia oświadczenia Zamawiający ma prawo na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia zażądać złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku braku możliwości pozyskania informacji z Krajowego Rejestru Karnego innego dokumentu potwierdzającego brak wystąpienia okoliczności określonych w tiret pierwsze do czwarte).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą w każdej części oddzielnie, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Przeprowadzenie zajęć z integracji sensorycznej dla dzieci i młodzieży w Ostródzie.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z integracji sensorycznej dla dzieci i młodzieży w Ostródzie dla 2 grup w ilości 30 godzin. Łącznie 60 godzin, jedna godzina to 60 minut zegarowych.
a) Usługa świadczona w Ostródzie.
b) Wykonawca zapewni odpowiednio wyposażoną salę do przeprowadzenia zajęć.
c) Wykonawca dostosuje wsparcie do indywidualnych potrzeb uczestników.
d) Wykonawca, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, zobowiązuje się współpracować z innymi specjalistami zatrudnionymi w projekcie.
e) Spotkania odbywać się będą:
- w Ostródzie od poniedziałku do soboty, zgodnie z ustalonym harmonogramem,
- częstotliwość spotkań: dwa razy w tygodniu 60 minut zegarowych.
f) Wykonawca będzie dokumentować własną pracę poprzez:
- Listę obecności zawierającą: data, godzina (od-do) oraz imię i nazwisko uczestnika projektu, podpis uczestnika projektu lub opiekuna, imię i nazwisko prowadzącego wsparcie oraz podpis;
- Protokół odbioru zatwierdzony przez Zamawiającego.
g) Wykonawca może skierować do realizacji przedmiotu umowy w zakresie pracy z dziećmi, wyłącznie osobę która spełnia wymogi określone w art. 98 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz.U. z 2025 r., poz. 49), tj.:
- nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
- wypełnia obowiązek alimentacyjny- w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym;
- jest zdolna do pracy w placówce opiekuńczo-wychowawczej, co zostało potwierdzone zaświadczeniem lekarskim o braku przeciwwskazań do tej pracy.
h) Każda osoba skierowana przez wykonawcę do pracy z dziećmi przed rozpoczęciem świadczenia usługi przedstawi oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w tiret pierwsze do czwarte oraz zaświadczenie lekarskie, którym mowa w tiret piąte (niezależnie od obowiązku złożenia oświadczenia Zamawiający ma prawo na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia zażądać złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku braku możliwości pozyskania informacji z Krajowego Rejestru Karnego innego dokumentu potwierdzającego brak wystąpienia okoliczności określonych w tiret pierwsze do czwarte).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą w każdej części oddzielnie, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Przeprowadzenie zajęć z integracji sensorycznej dla dzieci i młodzieży w Morągu.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na rzecz Zamawiającego zajęć z integracji sensorycznej dla dzieci i młodzieży w Morągu dla 2 grup w ilości 30 godzin. Łącznie 60 godzin, jedna godzina to 60 minut zegarowych.
a) Usługa świadczona w Morągu.
b) Wykonawca zapewni odpowiednio wyposażoną salę do przeprowadzenia zajęć.
c) Wykonawca dostosuje wsparcie do indywidualnych potrzeb uczestników.
d) Wykonawca, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, zobowiązuje się współpracować z innymi specjalistami zatrudnionymi w projekcie.
e) Spotkania odbywać się będą:
- w Morągu od poniedziałku do soboty, zgodnie z ustalonym harmonogramem;
- częstotliwość spotkań: dwa razy w tygodniu 60 minut zegarowych.
f) Wykonawca będzie dokumentować własną pracę poprzez:
- Listę obecności zawierającą: data, godzina (od-do) oraz imię i nazwisko uczestnika projektu, podpis uczestnika projektu lub opiekuna, imię i nazwisko prowadzącego wsparcie oraz podpis;
- Protokół odbioru zatwierdzony przez Zamawiającego
g) Wykonawca może skierować do realizacji przedmiotu umowy w zakresie pracy z dziećmi, wyłącznie osobę która spełnia wymogi określone w art. 98 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz.U. z 2025 r., poz. 49), tj.:
- nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
- wypełnia obowiązek alimentacyjny- w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym;
- jest zdolna do pracy w placówce opiekuńczo-wychowawczej, co zostało potwierdzone zaświadczeniem lekarskim o braku przeciwwskazań do tej pracy.
h) Każda osoba skierowana przez wykonawcę do pracy z dziećmi przed rozpoczęciem świadczenia usługi przedstawi oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w tiret pierwsze do czwarte oraz zaświadczenie lekarskie, którym mowa w tiret piąte (niezależnie od obowiązku złożenia oświadczenia Zamawiający ma prawo na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia zażądać złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku braku możliwości pozyskania informacji z Krajowego Rejestru Karnego innego dokumentu potwierdzającego brak wystąpienia okoliczności określonych w tiret pierwsze do czwarte).

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą w każdej części oddzielnie, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4. Przeprowadzenie superwizji dla kadry pieczy zastępczej.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie superwizji dla kadry pieczy zastępczej / kadry placówek opiekuńczych w ilości 60 godzin zegarowych. Spotkania odbywać się będą w formie grupowej przy maksymalnej ilości 6 osób lub indywidualnej zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym, co najmniej trzy dni przed rozpoczęciem spotkań. Spotkania odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego w Ostródzie przy ulicy Jana III Sobieskiego 5 lub w Domu dla Dzieci i Młodzieży PROMYK przy, ul. Stefana Żeromskiego 19 w Morągu lub w Domu Dziecka w Szymonowie, w godzinach pracy pracowników uczestniczących w superwizji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający jako najkorzystniejszą w każdej części oddzielnie, wybierze ofertę, która uzyska największą łączną punktację

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponować, w przypadku składania oferty:
a) w części 1- osobą, która posiada certyfikat w zakresie mediacji w ramach Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji (ZSK) lub certyfikat Vocational Competence Certificate (VCC) lub równoważny;
b) w części 2, 3- osobą, która posiada ukończone studia podyplomowe z zakresu integracji sensorycznej lub kurs II stopnia przygotowujący do prowadzenia terapii integracji sensorycznej;
c) w części 4- osobą, która posiada certyfikat superwizora w zakresie pomocy społecznej.
Informacje dodatkowe:
- osoby skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia w części 1, 2, 3 muszą spełnić wymogi określone w art. 98 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz.U. z 2025 r., poz. 49; dalej: ustawy o wspieraniu rodziny).
- Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia, o którym mowa w § 17 ust. 1 pkt 1 SWZ (wzór- załącznik nr 2 do SWZ). Następnie na podstawie podmiotowych środków dowodowych określonych w § 17 ust. 2 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usługi, ze wskazaniem osoby, którą wykonawca zamierza skierować do realizacji przedmiotu zamówienia, wraz z informacją na temat kwalifikacji tej osoby niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą (wzór wykazu- załącznik nr 4 do SWZ)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ), w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp).
a) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
2) jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;
3)odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru- w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
a) wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 3, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania:
a) jeżeli w imieniu: wykonawcy / wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego / podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 uPzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 3;
b) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców.
5) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców- oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni wykonawcy (wzór oświadczenia w załączniku nr 2 do SWZ, w części dotyczącej wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia);
6) informacja dotycząca doświadczenia osoby którą wykonawca skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia, o której mowa w § 13 ust. 2 pkt 2 SWZ (wzór informacji w formularzu ofertowym).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 58 ust. 5 uPzp przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia. Pozostałe wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określono w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3a85fff6-172c-4a28-8c8b-f803db689de8

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-24 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w ramach projektu „Wspieramy rodzinę” prowadzonego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie, w tym:
1) część 1- świadczenie usług mediatora;
2) część 2- przeprowadzenie zajęć z integracji sensorycznej dla dzieci i młodzieży w Ostródzie;
3) część 3- przeprowadzenie zajęć z integracji sensorycznej dla dzieci i młodzieży w Morągu;
4) część 4- przeprowadzenie superwizji dla kadry pieczy zastępczej.
2. Opis części zamówienia znajduje się w § 18 SWZ.
3. Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków z udziałem środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w regionalnych programach na lata 2021-2027”.
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawcę:
1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UE L 134 z 20.05.2006 r., str. 1, ze zm.; dalej: rozporządzenie 765) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz.Urz.UE L 78 z 17.03.2014 r., str. 6, ze zm.; dalej: rozporządzenie 269) albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2025 r., poz. 514; dalej: ustawa sankcyjna);
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 644) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 i rozporządzeniu 269 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765 i rozporządzeniu 269 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
5. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 4, następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 4.
6. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 4, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu: umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli oferta wybrana jako najkorzystniejsza została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.