Ogłoszenie z dnia 2024-12-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00591418/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy środków czystości i artykułów gospodarczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Techniki Budowlanej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000063650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Filtrowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-611
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@itb.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.itb.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.itb.pl/artykuly/POST%C4%98POWANIA-PZP1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalnośc naukowa i techniczna w dziedzinie nauk inżynieryjno-technicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy środków czystości i artykułów gospodarczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-308b9de8-d8ca-4e80-af1d-6da92d3ae463
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00657119
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591418
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TO.260.28TZ.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, środków czystości
i artykułów gospodarczych, zgodnych z opisem i w ilościach zawartych w Formularzach Cenowych niniejszego SWZ
stanowiących załączniki do Rozdziału II SWZ. W przypadku wykorzystania kwoty przed upływem 12 miesięcy – umowa
wygasa. W przypadku nie wykorzystania kwoty przeznaczonej na realizację niniejszej umowy po upływie 12 miesięcy –
strony mogą przedłużyć czas trwania umowy, przy zachowaniu pozostałych warunków umowy , nie dłużej jednak niż o 8
miesięcy.
2. Wszystkie oferowane produkty w ramach zamówienia muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, zapakowane w
oryginalne opakowania producenta. Określony w formularzach cenowych opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne
wymagania, co oznacza, że wykonawca może zaoferować produkty charakteryzujące się lepszymi parametrami czy
cechami użytkowymi. Wszędzie tam gdzie Zamawiający wskazał nazwy czy marki produktowe należy je traktować tylko i
wyłącznie jako przykładowe, które spełniają opisane dla danego produktu wymogi.
3. Jeżeli dostarczane produkty nie spełniają określonych w SWZ wymogów Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany
zgodnie z wymogami reklamacji opisanymi przez Zamawiającego.
4. Środki czystości i artykuły gospodarcze dostarczane Zamawiającemu muszą posiadać termin przydatności do użycia.
Minimalny termin przydatności do użycia 6 miesięcy licząc od daty dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39831000-6 - Preparaty piorące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
33771000-5 - Toaletowe produkty z papieru
33711900-6 - Mydło
39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U 2024 poz. 1320) tj. „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: (…) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;”SEKCJA VI OFERTY
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont instalacji domofonowo - przyzywowej oraz kontroli dostępu w pawilonie E Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- Publikacja i promocja artykułów eksperckich na ogólnopolskiej platformie internetowej i serwisach tematycznych dotyczących edukacji
- Odnowienie rocznego kontraktu serwisowego do posiadanej przez użytkownika licencji IDL wraz z dostawą nowej licencji
- Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego systemu bezpieczeństwa teleinformatycznego opartego o rozwiązanie firmy Fortinet wraz z wdrożeniem, świadczeniem usługi asysty technicznej (...)
- Usługa ratownictwa wodnego
- Zakup układów oddechowych do urządzeń medycznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANO-TECHNICZNYCHNA NA ROK 2025/2026
- Sukcesywną dostawa artykułów higieny osobistej na potrzeby mieszkańców Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu.
- ZP/DAGZ/03/2025
- Dostawa środków czystości, ręczników papierowych i materiałów do sprzątania dla KWP i KMP/KPP
- Zakup i dostawa środków czystości i higieny, oraz zakup i dostawa sprzętu do higienizacji i sprzętu gospodarczego
- "Dostawa opon, akumulatorów, części zamiennych oraz chemii samochodowej do sprzętu inżynieryjnego oraz pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 15/25/P
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.