eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TwardogóraZakup sprzętu oraz pomocy dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach programu podniesienia wyników maturalnych



Ogłoszenie z dnia 2024-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu oraz pomocy dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach programu podniesienia wyników maturalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000192962

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Staszica 3

1.5.2.) Miejscowość: Twardogóra

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-416

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsptwardogora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsptwardogora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f4bcf115-a322-4bfe-8761-a22d3debb789

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu oraz pomocy dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach programu podniesienia wyników maturalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4bcf115-a322-4bfe-8761-a22d3debb789

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653631

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Szansa dla wszystkich – program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół” - finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00585023

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP.260.6.908.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup sprzętu oraz pomocy dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia zajęć w ramach programu podniesienia wyników maturalnych
Monitor interaktywny min.65`` + OPS (ZSP w Twardogórze – z montażem urządzeń) 3 szt., Laptop 3 szt. , Pakiet oprogramowania biurowego 3 szt.,
Tablet z etui i szybką ochronną 25 szt.
Monitory interaktywne będą zamontowane w salach lekcyjnych i będą pomocami dydaktycznymi, należy więc do nich zastosować podatek VAT – 0%. Zamawiający przedłoży wykonawcy odpowiednie zamówienie potwierdzone przez organ nadzorujący placówkę, a Wykonawca będzie zobowiązany do dopełnienia odpowiednich formalności, w tym przekazania właściwych dokumentów do Urzędu Skarbowego.
Zamawiający dołożył wszelkich starań żeby opis przedmiotu zamówienia był zgodny z ustawą. W przypadku określenia w dokumentacji nazwy, marki itp. wskazań, należy traktować je jako rozwiązania przykładowe, wzorcowe, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych, przyczyny niedokonania podziału na części: niewielki i jednolity zakres zamówienia, zamówienie jest odpowiednie dla małych i średnich przedsiębiorstw bez jego podziału na części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46720,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 960707,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58326,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AV MULTIMEDIA MAŁYSZ I SPÓŁKA, SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292801570

7.3.3) Ulica: ul. Wojciecha Bartosa Głowackiego 7 lokal 7

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-368

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58326,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.