Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00523888/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
- 2024/BZP 00538148/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-09
- 2024/BZP 00545346/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa archiwizacyjnych regałów przesuwnych z napędem ręcznym
w ramach programu „Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9894441.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa archiwizacyjnych regałów przesuwnych z napędem ręcznymw ramach programu „Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b27d186f-2f56-4fd1-b8db-52df4ebe6a3e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00652949
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239634/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.33 Dostawa archiwizacyjnych regałów przesuwnych z napędem ręcznym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Rewitalizacja Obszarowa Centrum Łodzi - Projekt 2” WND-RPLD.06.03.01-10-0003/172.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523888
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/52/24/RK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż regałów przesuwnych zgodnych ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ wraz z przeprowadzeniem szkolenia w zakresie użytkowania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 1 ust. 7 projektu umowy .
2. Szczegółowy wykaz asortymentu zawiera Formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
3. Wykonawca w zaproponowanej cenie sprzętu uwzględnił wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym: podatki, opłaty celne, koszty opakowania, ewentualne upusty i rabaty a także koszty dostawy, wniesienia, montażu i uruchomienia systemu oraz przeszkolenia personelu upoważnionego do jego obsługi.
4.Przedmiot umowy zostanie dostarczony, wniesiony, rozładowany, zamontowany i uruchomiony we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na koszt Wykonawcy, w dni robocze w godzinach 8:30-15:00.
5. Wykonawca oświadcza, że zaoferowany sprzęt posiada deklarację zgodności CE potwierdzającą, że spełnia wymagania zasadnicze zawarte w Dyrektywach Rady Europy i krajowych regulacjach prawnych.
6. Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia regałów, co w rozumieniu niniejszej umowy oznacza podłączenie urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczno-rozruchową lub instrukcją montażu producenta sprzętu, jego uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania w miejscu użytkowania sprzętu. Uruchomienie sprzętu wykonane będzie przez producenta lub serwis autoryzowany, upoważniony przez producenta.
7. W ramach wynagrodzenia, o którym mowa w § 8 ust. 1 umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ, Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia – w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - szkolenia z zakresu obsługi urządzeń, konserwacji oraz bezpieczeństwa użytkowania. Szkolenie musi zostać przeprowadzone w języku polskim lub tłumaczone na język polski. Szkolenie zostanie przeprowadzone w miejscu i terminie uzgodnionym w trybie roboczym z Zamawiającym. Wszelkie koszty związane z realizacją szkolenia ponosi Wykonawca w ramach umowy.
Realizacja szkolenia jest warunkiem koniecznym podpisania protokołu odbioru, o którym mowa § 2 ust. 2 i 3 umowy (załącznik nr 5 do SWZ)
8. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć podręczniki i instrukcje użytkowania z zakresu obsługi sprzętu w języku polskim lub w języku angielskim i skróconej instrukcji w języku polskim.
9. zamawiający wyznacza termin obowiązkowej wizji lokalnej wspólnej dla wszystkich Wykonawców na dzień: 07.10.2024 r. godz. 10:00
Osoba do kontaktu: p. Agnieszka Bukowska, tel.: 516828369
Miejsce spotkania: Dyżurka I Komisariatu KMP w Łodzi, przy ul. Sienkiewicza 26-28,
10. Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej przez Wykonawcę.
11. Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 uPzp Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jeżeli została złożona bez odbycia obowiązkowej wizji lokalnej
4.5.3.) Główny kod CPV: 39131100-0 - Regały archiwalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141400,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158977,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141400,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe "ROL-MOT" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8110004457
7.3.3) Ulica: ul. Czachowskiego 29
7.3.4) Miejscowość: Ciepielów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-310
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "ROL-MOT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "ROL-MOT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141400,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Łodzi według standardu FSC, wykonanie dwóch audytów okresowych oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem
- DEA OZPA 272.13.2025 NAJEM DŁUGOTERMINOWY FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU CHŁODNI TYPU FURGON (VAN) NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W ŁODZI
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- ZP/3/2025 - dostawa spektrometru absorpcji atomowej z atomizacją techniką płomieniową wraz z akcesoriami dla Instytutu Technologii i Analizy Żywności
- Usługa zaprojektowania, wykonania oraz uruchomienia prototypowej/pilotażowej instalacji odzysku ciepła z gazów technologicznych istniejących 3 linii do wytwarzania izolacji polimerowej.
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 173 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów do mikroskopu oraz videomikroskopu, masek anestetycznych dla dzieci oraz masek oddechowych dla dorosłych, zamkniętych systemów do odsysania wydzieliny (...) w podziale na 21 części
- Remont pomieszczeń budynku przy ul. Warneńczyka 1, z przeznaczeniem na składnicę akt Starostwa Powiatowego w Sieradzu
więcej: Regały archiwalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.