Og³oszenie z dnia 2024-12-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00638336/01 - Og³oszenie z dnia 2024-12-06
- 2024/BZP 00649603/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-12
- 2025/BZP 00002721/01 - Wynik z dnia 2025-01-02
Og³oszenie o zmianie og³oszenia
¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Gminy ¦widnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIDNICA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718389
1.4.) Adres zamawiaj±cego:
1.4.1.) Ulica: ul. Bartosza G³owackiego 4
1.4.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.4.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.4.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina.swidnica.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gmina.swidnica.pl
1.5.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.6.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00650741
2.2.) Data og³oszenia: 2024-12-13
SEKCJA III ZMIANA OG£OSZENIA
3.2.) Numer zmienianego og³oszenia w BZP: 2024/BZP 00638336
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego og³oszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego og³oszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmian±:
ZMIANY UMOWY
1. Poza przypadkami wymienionymi w art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b i c, 3,4 ustawy Pzp, przewiduje siê mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotycz±cych zmian:
1) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych oraz je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê, zastosowanie maj± zasady wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, okre¶lone w postanowieniach ust. 2-7.
5) ceny jednostkowe podane przez Wykonawcê w formularzu ofertowym nie bêd± podlega³y zmianom przez okres 12 miesiêcy, natomiast po tym okresie mog± ulec zmianie tylko
w przypadku, gdy Prezes Urzêdu Komunikacji Elektronicznej og³osi zmiany do obowi±zuj±cego cennika us³ug powszechnych w obrocie krajowym i zagranicznym i wejd± one w ¿ycie. W powy¿szym przypadku Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do uiszczenia op³aty za ¶wiadczone us³ugi w wysoko¶ci obowi±zuj±cej na dzieñ wystawienia faktury VAT”.
2. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia wymaga zmiany niniejszej umowy w drodze pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Wykonawca mo¿e przekazaæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o dokonanie zmiany niniejszej umowy najwcze¶niej w dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów wprowadzaj±cych zmiany, o których mowa w ust. 1. Wniosek powinien zawieraæ propozycjê zmiany niniejszej umowy w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia wraz z jej uzasadnieniem oraz dokumenty niezbêdne do oceny przez Zamawiaj±cego, czy zmiany, o których mowa w ust. 1, maj± lub bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania tej umowy przez Wykonawcê oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniaj± zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy okre¶lonego w niniejszej umowie, a w szczególno¶ci:
1) przyjête przez Wykonawcê zasady kalkulacji wysoko¶ci kosztów pracy do wykonania niniejszej umowy z uwzglêdnieniem kalkulacji kosztów, proponowane koszty zmian, wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi prawid³owo¶æ przyjêtych za³o¿eñ - takimi jak umowy o pracê lub dokumenty potwierdzaj±ce zg³oszenie pracowników do ubezpieczeñ;
2) wykazanie wp³ywu zmian, o których mowa w ust. 1, na wysoko¶æ kosztów wykonania niniejszej umowy przez Wykonawcê;
3) szczegó³ow± kalkulacjê proponowanej zmienionej wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy oraz wykazanie adekwatno¶ci propozycji do zmiany wysoko¶ci kosztów wykonania niniejszej umowy przez Wykonawcê.
4. W terminie 1 miesi±ca od otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 3, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do Wykonawcy o jego uzupe³nienie poprzez przekazanie dodatkowych wyja¶nieñ, informacji lub dokumentów (orygina³ów do wgl±du lub kopii potwierdzonych za zgodno¶æ z orygina³ami).
5. Zamawiaj±cy zajmie pisemne stanowisko wobec wniosku Wykonawcy, w terminie 1 miesi±ca od dnia otrzymania kompletnego - w jego ocenie - wniosku. Za dzieñ przekazania stanowiska uznaje siê dzieñ jego wys³ania na adres w³a¶ciwy dla dorêczeñ pism dla Wykonawcy.
6. W przypadku uwzglêdnienia wniosku Wykonawcy przez Zamawiaj±cego, Strony podejm± dzia³ania w celu uzgodnienia tre¶ci aneksu do niniejszej umowy oraz jego podpisania. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy dotyczyæ bêdzie wy³±cznie czê¶ci przedmiotu niniejszej umowy, wykonanego po dniu zawarcia aneksu.
Po zmianie:
ZMIANY UMOWY
1. Poza przypadkami wymienionymi w art. 455 ust. 1 pkt 2 lit. b i c, 3,4 ustawy Pzp, przewiduje siê mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotycz±cych zmian:
1) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych oraz je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê, zastosowanie maj± zasady wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, okre¶lone w postanowieniach ust. 2-7.
5) Ceny jednostkowe podane przez Wykonawcê w formularzu ofertowym mog± ulec zmianie tylko w przypadku, gdy Prezes Urzêdu Komunikacji Elektronicznej og³osi zmiany do obowi±zuj±cego cennika us³ug powszechnych w obrocie krajowym i zagranicznym i wejd± one w ¿ycie. W powy¿szym przypadku Zamawiaj±cy zobowi±zuje siê do uiszczenia op³aty za ¶wiadczone us³ugi w wysoko¶ci obowi±zuj±cej na dzieñ wystawienia faktury VAT.
2. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia wymaga zmiany niniejszej umowy w drodze pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Wykonawca mo¿e przekazaæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o dokonanie zmiany niniejszej umowy najwcze¶niej w dniu wej¶cia w ¿ycie przepisów wprowadzaj±cych zmiany, o których mowa w ust. 1. Wniosek powinien zawieraæ propozycjê zmiany niniejszej umowy w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia wraz z jej uzasadnieniem oraz dokumenty niezbêdne do oceny przez Zamawiaj±cego, czy zmiany, o których mowa w ust. 1, maj± lub bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania tej umowy przez Wykonawcê oraz w jakim stopniu zmiany tych kosztów uzasadniaj± zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy okre¶lonego w niniejszej umowie, a w szczególno¶ci:
1) przyjête przez Wykonawcê zasady kalkulacji wysoko¶ci kosztów pracy do wykonania niniejszej umowy z uwzglêdnieniem kalkulacji kosztów, proponowane koszty zmian, wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi prawid³owo¶æ przyjêtych za³o¿eñ - takimi jak umowy o pracê lub dokumenty potwierdzaj±ce zg³oszenie pracowników do ubezpieczeñ;
2) wykazanie wp³ywu zmian, o których mowa w ust. 1, na wysoko¶æ kosztów wykonania niniejszej umowy przez Wykonawcê;
3) szczegó³ow± kalkulacjê proponowanej zmienionej wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy oraz wykazanie adekwatno¶ci propozycji do zmiany wysoko¶ci kosztów wykonania niniejszej umowy przez Wykonawcê.
4. W terminie 1 miesi±ca od otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 3, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do Wykonawcy o jego uzupe³nienie poprzez przekazanie dodatkowych wyja¶nieñ, informacji lub dokumentów (orygina³ów do wgl±du lub kopii potwierdzonych za zgodno¶æ z orygina³ami).
5. Zamawiaj±cy zajmie pisemne stanowisko wobec wniosku Wykonawcy, w terminie 1 miesi±ca od dnia otrzymania kompletnego - w jego ocenie - wniosku. Za dzieñ przekazania stanowiska uznaje siê dzieñ jego wys³ania na adres w³a¶ciwy dla dorêczeñ pism dla Wykonawcy.
6. W przypadku uwzglêdnienia wniosku Wykonawcy przez Zamawiaj±cego, Strony podejm± dzia³ania w celu uzgodnienia tre¶ci aneksu do niniejszej umowy oraz jego podpisania. Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy dotyczyæ bêdzie wy³±cznie czê¶ci przedmiotu niniejszej umowy, wykonanego po dniu zawarcia aneksu.
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Sukcesywne dostawy materia³ów opatrunkowych
- Odbudowa mostu w Bystrzycy Dolnej, odbudowa wodoci±gu oraz przebudowa ulicy Dzia³kowej w Pszennie
- Modernizacja nawierzchni sportowej na hali Zawiszów ¦widnickiego O¶rodka Sportu i Rekreacji
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na remoncie pomieszczeñ przyziemia w obiekcie Zespo³u Szkó³ Ogólnokszta³c±cych przy ul. Równej 11 w ¦widnicy
- Budowa sieci elektroenergetycznej nN 0,4 kV o¶wietlenia drogowego na terenie dzia³ek nr 290/1, 279, 252/5, 252/2, 43, 252/1, 95, 252/4, 240/9, 240/10 po³o¿onych w m. Grabowiec, gm. ¦widnica - Etap I
- Budowa oczyszczalni ¶cieków dla Zespo³u Placówek w Bystrzycy Górnej" - ETAP II
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich na rzecz Urzêdu Gminy w ¯yrakowie
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzêdu Pracy w Inowroc³awiu
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek listowych oraz ich ewentualnych zwrotów na rzecz PGK Sp. z o. o. z/s w Radomsku
- u¿ywanie maszyn do frankowania w terenowych jednostkach organizacyjnych.
- ¶wiadczenie us³ug w obrocie krajowym w okresie 18 miesiêcy, polegaj±cych na przyjmowaniu, przemieszczaniu i dorêczaniu przesy³ek z drukami oraz p³ytami CD, DVD zawieraj±cymi dzienniki urzêdowe, za³±czniki do dzienników urzêdowych, druki ulotne do³±czone d
- Powszechne us³ugi pocztowe: op³aty za przesy³ki pocztowe za pomoc± maszyn do frankowania korespondencji i za zwrot przesy³ek poleconych w Oddziale ZUS w Gdañsku oraz w Inspektoratach ZUS: Gdañsk Wrzeszcz,Gdañsk ¦ródmie¶cie,Sopot,Gdynia,Puck,Wejherowo.
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.