eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PyskowiceDostawa w ramach leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego o pojemności 18m3 na potrzeby MZBM-TBS Sp. z o.o. w Pyskowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-12-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa w ramach leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego o pojemności 18m3 na potrzeby MZBM-TBS Sp. z o.o. w Pyskowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH- TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272154672

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 9

1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzbm-pyskowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm-pyskowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa w ramach leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego o pojemności 18m3 na potrzeby MZBM-TBS Sp. z o.o. w Pyskowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-159315b1-1ad1-4a80-8493-878c907a2670

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609257

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/MS/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1030133,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. NAZWA ZAMÓWIENIA:
„Dostawa w ramach leasingu operacyjnego, fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego o pojemności 18m3 na potrzeby MZBM-TBS Sp. z o.o.
w Pyskowicach”.

2. Zakres zamówienia:
- nabycie od określonego zbywcy samochodu posiadającego indywidualne cechy spełniające wskazane w załączniku nr 4 do SWZ parametry i wyposażenie,
- oddanie samochodu Zamawiającemu do używania na czas określony tj. od dnia wydania do dnia przeniesienia własności,
- przeniesienie własności samochodu na Zamawiającego po zakończeniu umowy leasingu
w terminie do 15 dnia miesiąca następującego bezpośrednio po miesiącu w którym Zamawiają-cy dokonał wpłaty ostatniej raty leasingowej.

Warunki leasingu:
a) waluta leasingu – PLN,
b) wartość wpłaty początkowej 1% wartości przedmiotu leasingu,
c) rodzaj leasingu - operacyjny
d) okres finansowania – 84 miesięcy od dnia odbioru przez Zamawiającego samochodu oddanego przez Wykonawcę do użytku,
e) Ilość rat - 83 rat płatnych na podstawie informacji przekazanych przez Wykonawcę Zamawiającemu zgodnie z harmonogramem. Pierwsza rata leasingu płatna po 30 dniach od daty podpisania protokołu odbioru samochodu.
f) Opłata za wykup pojazdu uiszczona będzie pod warunkiem spłacenia przez leasingobiorcę wszelkich należności wynikających z umowy leasingu wraz z ostatnią ratą, kwota wykupu stanowi 1% wartości przedmiotu leasingu - przedmiot leasingu stanowi środek trwały finansującego (leasingodawcy) i przez niego jest amortyzowany
g) Rata leasingowa – miesięczne oprocentowanie ustalone wg zmiennej stopy procentowej opartej o stawkę WIBOR 1 M ustaloną jako średnia z miesiąca poprzedzającego wystawienie faktury. W ofercie należy wyszczególnić część kapitałową i odsetkową.
Dla celów ustalenia ceny ofertowej kalkulacja leasingu winna zostać obliczona przez Wykonawcę przy zastosowaniu stawki WIBOR 1 M na dzień 21.11.2024 r.
h) Rata leasingowa powinna obejmować spłatę wartości przedmiotu leasingu, koszt obsługi leasingu, opłaty manipulacyjne, prowizje i inne koszty ewentualnych opłat ryczałtowych stosowanych zwyczajowo u Wykonawcy oraz transport pojazdu do siedziby Zamawiającego.
i) Zgodność oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia Wykonawca wskaże w ofercie.
j) Zamawiający wyraża zgodę na wystawienie faktur elektronicznych dlatego nie przewiduje się dodatkowych opłat za obsługę faktur lub dokumentów księgowych w formie papierowej.
k) Zamawiający nie wyraża zgody na to, by częścią składową umowy leasingu stosowanej u Leasingodawcy była tabela opłat i prowizji. Wszelkie opłaty poza opłatą rejestracyjną, składką wynikającą z umowy ubezpieczenia muszą być ujęte w racie leasingu.
l) Koszt ubezpieczenia przedmiotu leasingu (OC, AC, NW, GAP) ponosi Zamawiający (Leasingobiorca). Leasingodawca upoważni Zamawiającego do ubezpieczenia przedmiotu leasingu i przekaże Zamawiającemu oczekiwane warunki ubezpieczenia. Jeżeli umowa ubezpieczenia nie będzie obejmowała całego okresu umowy leasingu Leasingobiorca będzie zawierał umowy ubezpieczenia do czasu ustania umowy leasingu i przekazywał kserokopie polisy ubezpieczeniowej leasingodawcy w terminie 14 dni przed upływem okresu wcześniejszej umowy.
m) Zamawiający pokryje koszty pierwszej rejestracji pojazdu w formie refaktury. Koszty te muszą uwzględniać jedynie opłaty poniesione w Wydziale Komunikacji. Ewentualne inne koszty, które z tego tytułu poniesie Wykonawca należy skalkulo-wać w racie leasingowej.
n) Wykonawca wyda Zamawiającemu samochód maksymalnie w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy leasingowej. Rzeczywisty termin wydania pojazdu jest poza cenowym kryterium oceny ofert. Wydanie samochodu nastąpi w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 800-1300.
o) Wykonawca zapewnia obsługę serwisową oraz naprawy gwarancyjne
w odległości nie większej niż 120 km od siedziby Zamawiającego, ze wskazaniem konkretnej stacji serwisowej;
Ogólny opis pojazdu:
1) Samochód ciężarowy asenizacyjny, fabrycznie nowy (rok produkcji 2023 lub 2024) – 1 szt.
2) pojazd ciężarowy typu: specjalistyczny - asenizacyjny.

3) pojazd przystosowany i zarejestrowany do przewozu minimum 2 osób w przedziale pasażerskim (w zależności od rozwiązania zaproponowanego przez Wykonawcę).
4) jednostka napędowa: silnik o pojemności min. 10 000 cm3, mocy minimum 250 KW, olej napędowy lub benzyna spełniający aktualną normę emisji spalin;
UWAGA: Pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone w rozporządzeniu Mini-stra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.).
Szczegółowe parametry pojazdu zostały opisane w załączniku nr 4 do SWZ.
Gwarancja:
• Gwarancja mechaniczna minimum 2 lata, bez względu na liczbę przejechanych ki-lometrów od daty podpisania protokołu odbioru pojazdu.
Gwarancja pojazdu rozpoczyna bieg z chwilą podpisania protokołu jego odbioru przez strony.

Gwarancji udziela producent lub dostawca. Gdy wykonawcami są podmioty z których jeden pełni rolę finansującego a drugi zbywcy w myśl art. 709(1) k.c. to gwarancji może udzielać wyłącznie zbywca (dostawca) pod warunkiem, iż posiada autoryzację producenta pojazdu.
Wskazany powyżej okres gwarancji mechanicznej jest okresem minimalnym.
Przewidywany przez Zamawiającego przebieg roczny pojazdu to ok. 60 000 km.

Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników (art. 100 ust. 1 ustawy Pzp):
nie dotyczy, gdyż nie jest uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1030133,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1030133,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1030133,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum Firm Europejski Fundusz Leasingowy SA Lider i GP TRUCK TRADING Grzegorz Kądziela, Agnieszka Kądziela

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: GP TRUCK TRADING Grzegorz Kądziela, Agnieszka Kądziela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180369686

7.3.3) Ulica: Legnicka 48 bud C-D

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-202

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1030133,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.