Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00638568/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
- 2025/BZP 00102148/01 - Wynik z dnia 2025-02-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Pełnienie funkcji Operatora Projektu w ramach Projektu pn. „Rozwój energetyki rozproszonej opartej o odnawialne źródła energii na terenie Gminy Bytom”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255269
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Parkowa 2
1.4.2.) Miejscowość: Bytom
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bytom.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bytom.pl/bip/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00649725
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00638568
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
1) jedną osobą, która będzie pełniła funkcje kierownika/koordynatora projektu – posiadającą kwalifikacje do zarządzania projektem tj. która ukończyła studia związane z zarządzaniem projektami i/lub ukończyła kurs/szkolenie związane z zarządzaniem projektami oraz posiadającą doświadczenie w zarządzaniu* co najmniej dwoma projektami, z których każdy obejmował montaż instalacji odnawialnych źródeł energii (OZE)** i/lub wymiany źródeł ciepła, zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia złożenia oferty) obejmujących łącznie minimum 120 inwestycji
*pod pojęciem „zarządzanie projektem” należy rozumieć koordynację procesów, narzędzi, członków zespołu i umiejętności, umożliwiających realizację projektu mając na uwadze przepisy prawne, finansowe i techniczne związane z realizacją projektu
** przez instalacje OZE rozumie się instalacje zgodne z art. 2 pkt 13 Ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz.U. t.j. z 2023 r. poz. 1436 z późn. zm).
2) trzema osobami - audytorami energetycznymi, posiadającymi wpis do centralnego rejestru świadectw charakterystyki energetycznej bazy Ministerstwa Rozwoju i Technologii, w tym co najmniej jedna z nich winna również posiadać wpis na listę audytorów Rekomendowanych Audytorów Energetycznych
3) minimum jedną osobą posiadającą co najmniej uprawnienia SEP ds. cieplnych G2 Dozorowe ;
4) minimum jedną osobą posiadającą co najmniej uprawnienia SEP ds. elektrycznych G1; Dozorowe
5) minimum jedna osoba posiadająca co najmniej uprawnienia SEP ds. gazowych G3; Dozorowe
6) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, co najmniej w ograniczonym zakresie;
7) minimum 1 osobę, która będzie pełniła funkcję eksperta w kontaktach z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego posiadającą doświadczenie przy realizacji minimum 1 projektu z dofinansowaniem ze środków zewnętrznych w zakresie sporządzania, co najmniej wniosków: o płatność, o dokonanie korekty we wniosku o dofinansowanie oraz harmonogramu płatności.
Jedna z osób wskazanych w pkt 3 - 6 będzie pełniła funkcję koordynatora inspektorów nadzoru.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji osób wymienionych powyżej pod warunkiem posiadania przez te osoby wymaganych powyżej uprawnień.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący kwalifikacji zawodowych osób skierowanych do realizacji zamówienia będzie oceniany łącznie dla wszystkich podmiotów, tj. potencjały wykonawców sumują się.
Wskazane powyżej uprawnienia budowlane winny być zgodne z ustawą Prawo budowlane. Zamawiający dopuszcza odpowiadające ww. uprawnieniom, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalnościach.
W przypadku Wykonawców spoza RP, Zamawiający dopuszcza odpowiadające ww. uprawnieniom, uprawnienia, kwalifikacje, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalnościach, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwa członkowskich Unii Europejskiej.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
1) jedną osobą, która będzie pełniła funkcje kierownika/koordynatora projektu – posiadającą kwalifikacje do zarządzania projektem tj. która ukończyła studia związane z zarządzaniem i/lub ukończyła kurs/szkolenie związane z zarządzaniem oraz posiadającą doświadczenie w zarządzaniu* co najmniej dwoma projektami, z których każdy obejmował montaż instalacji odnawialnych źródeł energii (OZE)** i/lub wymiany źródeł ciepła, zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia złożenia oferty) obejmujących łącznie minimum 120 inwestycji
*pod pojęciem „zarządzanie projektem” należy rozumieć koordynację procesów, narzędzi, członków zespołu i umiejętności, umożliwiających realizację projektu mając na uwadze przepisy prawne, finansowe i techniczne związane z realizacją projektu
** przez instalacje OZE rozumie się instalacje zgodne z art. 2 pkt 13 Ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz.U. t.j. z 2023 r. poz. 1436 z późn. zm).
2) trzema osobami - audytorami energetycznymi, posiadającymi wpis do centralnego rejestru świadectw charakterystyki energetycznej bazy Ministerstwa Rozwoju i Technologii, w tym co najmniej jedna z nich winna również posiadać wpis na listę audytorów Rekomendowanych Audytorów Energetycznych
3) minimum jedną osobą posiadającą co najmniej uprawnienia SEP ds. cieplnych G2 Dozorowe ;
4) minimum jedną osobą posiadającą co najmniej uprawnienia SEP ds. elektrycznych G1; Dozorowe
5) minimum jedna osoba posiadająca co najmniej uprawnienia SEP ds. gazowych G3; Dozorowe
6) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, co najmniej w ograniczonym zakresie;
7) minimum 1 osobę, która będzie pełniła funkcję eksperta w kontaktach z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego posiadającą doświadczenie przy realizacji minimum 1 projektu z dofinansowaniem ze środków zewnętrznych w zakresie sporządzania, co najmniej wniosków: o płatność, o dokonanie korekty we wniosku o dofinansowanie oraz harmonogramu płatności.
Jedna z osób wskazanych w pkt 3 - 6 będzie pełniła funkcję koordynatora inspektorów nadzoru.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji osób wymienionych powyżej pod warunkiem posiadania przez te osoby wymaganych powyżej uprawnień.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący kwalifikacji zawodowych osób skierowanych do realizacji zamówienia będzie oceniany łącznie dla wszystkich podmiotów, tj. potencjały wykonawców sumują się.
Wskazane powyżej uprawnienia budowlane winny być zgodne z ustawą Prawo budowlane. Zamawiający dopuszcza odpowiadające ww. uprawnieniom, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalnościach.
W przypadku Wykonawców spoza RP, Zamawiający dopuszcza odpowiadające ww. uprawnieniom, uprawnienia, kwalifikacje, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalnościach, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwa członkowskich Unii Europejskiej.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-12-16 11:00
Po zmianie:
2024-12-19 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-12-16 11:15
Po zmianie:
2024-12-19 11:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-01-14
Po zmianie:
2025-01-17
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Część I: Remont pokrycia dachowego, przemurowanie kominów, (...) przy ul. Rybnicka 261 w Radlinie, Część II: Remont dachu z dachówki wraz z naprawą tynku (...)przy ul. Reja 5/1 i 2 w Zabrzu
- Świadczenie usług administrowania i serwisowanie oprogramowania SZYK oraz jego rozwój
- Letnie utrzymanie pasa drogowego na terenie miasta Bytomia z podziałem na części
- Dostawa łopatek laminatowych wirnika wentylatora WOK 3,0/I zabudowanego przy szybie "V-Zachodni" dla SRK S.A Oddział CZOK
- Wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania - ul. Staromiejska 2+2of, ul. Staromiejska 3
- "Serwis i naprawy urządzeń produkcji TELVIS" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej "Modernizacja budynku przy ul. Grunwaldzkiej 22 z przeznaczeniem na siedzibę CZK jako ośrodka koordynacyjno-operacyjnego służb miasta Jawora i Powiatu Jaworskiego
- Wykonanie dokumentacji projektowych dotyczących dróg powiatowych Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego
- "Wykonanie boiska do piłki plażowej na terenie GOK "Perła" w Nowinach".
- Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją: "Rozbudowa budynku istniejącej szkoły o salę gimnastyczną z zapleczem socjalnym wraz z jej częściową ......... - Program Olimpia"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby przebudowy dróg powiatowych nr 2139Z i nr 2135Z w miejscowości Cychry, gmina Dębno
- Kompleksowa obsługa Inżyniera Kontraktu projektu "Modernizacja i adaptacja parteru kamienicy "Pod Kruki" oraz remont infrastruktury technicznej siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.