Og³oszenie z dnia 2024-12-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00046264/01 - Wynik z dnia 2025-01-20
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego oraz pierwszej pomocy przedlekarskiej na basenie p³ywackim w obiekcie Aquapark Polkowice.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Aquapark Polkowice- Regionalne Centrum Rekreacyjno- Rehabilitacyjne S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390604980
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: M³yñska 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@aquapark.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.aquapark.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Rekreacyjno-Rehabilitacyjna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego oraz pierwszej pomocy przedlekarskiej na basenie p³ywackim w obiekcie Aquapark Polkowice.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7af9db52-7d66-4056-9f68-ed6ed9abfbf1
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00647346
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://sidaspzp.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sidaspzp.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadaæ konto na platformie zakupowej SIDAS PZP ( https://sidaspzp.pl/ ).
Instrukcja u¿ytkowania platformy dla Wykonawców dostêpna jest po zalogowaniu siê. Korzystanie z
Platformy przez
Wykonawcê jest bezp³atne. Podgl±d i pobieranie dokumentacji postêpowania nie wymaga logowania.
Wykonawca celem z³o¿enia oferty bezp³atnie rejestruje siê na Platformie pod wy¿ej wymienionym
adresem klikaj±c przycisk „DO£¡CZ DO NAS”. Wykonawca rejestruj±c siê zapoznaje siê i akceptuje
warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za
wi±¿±cy. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji
elektronicznej, zosta³y opisane w instrukcji u¿ytkowania platformy dla Wykonawców. Sposób
sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej musi byæ zgodny z wymaganiami
okre¶lonymi w rozporz±dzeniu wydanym na podstawie art. 70 Pzp. Wykonawca, przystêpuj±c do
niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z platformy
zakupowej, tj. SIDAS PZP, okre¶lone w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej SIDAS PZP
oraz zobowi±zuje siê, korzystaj±c z platformy, przestrzegaæ
postanowieñ Regulaminu korzystania z platformy zakupowej SIDAS PZP oraz instrukcji u¿ytkowania
platformy dla Wykonawców. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem platformy
zakupowej SIDAS PZP wynosi 50 MB. Formaty plików wykorzystywanych
przez Wykonawców musz± byæ zgodne z rozporz±dzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. Za datê przekazania
oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów lub o¶wiadczeñ elektronicznych, podmiotowych ¶rodków
dowodowych lub cyfrowego odwzorowania podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji
sporz±dzonych pierwotnie w postaci papierowej, przyjmuje siê datê ich wp³ywu na serwer platformy
zakupowej SIDAS PZP.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia PE i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym
dalej „RODO”) informujemy, ¿e: 1)administratorem Pani/a danych osobowych jest AQUAPARK
POLKOWICE – Regionalne Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjne S.A. ul. M³yñska 4, 59-100
Polkowice 2)administrator wyznaczy³ IDO, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod e-mail:
iod@aquapark.com.pl, w siedzibie administratora lub korespondencyjnie na adres administratora
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie ze SWZ.
4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie
dokumentacja postêpowania w oparciu o art.74 ustawy Pzp 5)Pani/Pana dane osobowe
przechowywane bêd± przez odpowiedni okres wynikaj±cy z przepisów prawa, dotycz±cy obowi±zku
archiwizacji dokumentów (art. 78 ust. 1 ustawy Pzp oraz Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z
dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz
instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych); zgodnie z art. 269 ust. 3
ustawy Pzp okres przechowywania danych osobowych zamieszczanych w BZP okre¶la Prezes UZP;
6)obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z
ustawy Pzp. 7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8)posiada Pani/Pan: a)na podstawie art. 15
RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z
tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ
Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie
¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia); b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz
nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); c)na podstawie art. 18 RODO
prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony
prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); ponadto, wyst±pienie z ¿±daniem
ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO,
gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy
RODO; 9)w przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiaj±cego w BZP, prawo
dostêpu i prawo do sprostowania danych s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do
zamawiaj±cego. 10)przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na
niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem
w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest UODO, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego oraz pierwszej pomocy przedlekarskiej na basenie p³ywackim w obiekcie Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjne S.A mieszcz±cego siê w Polkowicach przy ul. M³yñskiej 4.
Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y zapewnienie bezpieczeñstwa osób korzystaj±cych z basenu p³ywackiego w obiekcie Aquapark Polkowice - Regionalne Centrum Rekreacyjno-Rehabilitacyjne S.A zgodnie z obwi±zuj±cymi przepisami prawa, w szczególno¶ci:
1. Ustaw± z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 147),
2. Rozporz±dzeniem Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 23 stycznia
2012 r. w sprawie minimalnych wymagañ dotycz±cych liczby ratowników wodnych zapewniaj±cych sta³± kontrolê wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1981),
3. Rozporz±dzeniem Ministra Spraw Wewnêtrznych z dnia 27 lutego 2012 r. sprawie wymagañ dotycz±cych wyposa¿enia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzêt ratunkowy i pomocniczy, urz±dzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzêt medyczny, leki i artyku³y sanitarne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1607).
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) ¦wiadczenie us³ugi objêtej przedmiotem zamówienia w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcze¶niej jednak ni¿ od dnia 01.01.2025 r., do 30.04.2025 r.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji wskazane zosta³y w SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75252000-7 - S³u¿by ratownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê
kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium: Cena oferty brutto: 100%
2. Wybór oferty najkorzystniejszej nast±pi zgodnie z art. 239 ustawy Pzp.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom okre¶lonym w ustawie i w SWZ oraz uzyska najwiêksz± liczbê punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e:
a) nale¿yt± realizacjê w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej 3 us³ug ratownictwa wodnego oraz pierwszej pomocy przedlekarskiej ¶wiadczonych na p³ywalni krytej, aquaparku, parku wodnym, basenach termalnych lub innego rodzaju obiektach basenowych u¿yteczno¶ci publicznej, przez okres co najmniej 4 miesiêcy ka¿da, których ³±czna warto¶æ brutto to co najmniej 200.000,00 z³.
b) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.
- co najmniej 1 osob± odpowiedzialn± za kontrolê i nadzór prawid³owo¶ci realizacji przedmiotu zamówienia, która pe³niæ bêdzie rolê Koordynatora,
- co najmniej 2 osobami posiadaj±cymi uprawnienia ratownika wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 350 ze zm.).
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. VIII. pkt 2 ppkt. 4) SWZ zostan± spe³nione wy³±cznie je¿eli:
a) co najmniej jeden z nich wyka¿e:
nale¿yt± realizacjê w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej 3 us³ug ratownictwa wodnego oraz pierwszej pomocy przedlekarskiej ¶wiadczonych na p³ywalni krytej, aquaparku, parku wodnym, basenach termalnych lub innego rodzaju obiektach basenowych u¿yteczno¶ci publicznej, przez okres co najmniej 4 miesiêcy ka¿da, których ³±czna warto¶æ brutto to co najmniej 200.000,00 z³.
Ocena spe³niania ww. warunku udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie z³o¿onego wykazu g³ównych us³ug oraz dowodów, czy zosta³y wykonane nale¿ycie lub s± wykonywane nale¿ycie oraz o¶wiadczenia.
b) ³±cznie wyka¿± spe³nienie pozosta³ych warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza sumowania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia, tzn. warunek nie zostanie uznany za spe³niony w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie wyka¿±, ¿e zrealizowali w sumie wymagan± przez Zamawiaj±cego ilo¶æ zamówieñ, ale ¿aden z nich nie zrealizowa³ samodzielnie ilo¶ci zamówieñ wymaganych przez Zamawiaj±cego.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, w tym równie¿ o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 6 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2) wykaz us³ug, wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat licz±c wstecz od dnia w którym up³yn±³ termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane w okresie ostatnich 3 miesiêcy - za³±cznik nr 9 do SWZ;
UWAGA: Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa powy¿ej dotyczy dostaw lub us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 10 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
2. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana dojego reprezentowania. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej – sk³ada dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. W przypadku wskazania dostêpno¶ci powy¿szych dokumentów pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Wykonawca przedstawia t³umaczenie tych dokumentów na jêzyk polski. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa powy¿ej, je¿eli
Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wska¿e dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
3. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli w jego imieniu dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 2.
W sytuacji Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do oferty Wykonawcy zobowi±zani s± do³±czyæ pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, podpisane odpowiednio przez osoby umocowane do reprezentowania tych Wykonawców.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w oparciu o art. 117 ust. 4 ustawy Pzp do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – Za³±cznik nr 3 do SWZ.
5. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – Za³±cznik nr 4 do SWZ.
Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w niniejszym punkcie, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
6. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia do oferty, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt. 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – Za³±cznik nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 5000,00z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy 00/100 z³otych);2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wnosiæ przelewem na konto Zamawiaj±cego:
PKO Bank Polski nr 35 1020 5226 0000 6102 0780 2855
5. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na w/w rachunku bankowym Zamawiaj±cego, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
6. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Aquapark Polkowice.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty zgodnie z zapisami rozdzia³u X ust. A pkt. 3 niniejszej SWZ.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. A pkt. 1 niniejszej SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie o którym mowa w rozdziale X ust. A pkt. 4 niniejszej SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. B pkt. 1 ppkt. 1) niniejszej SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
5. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie sk³adaj± z zastrze¿eniem art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, tj. „W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub
us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane” – co winno mieæ odzwierciedlenie w o¶wiadczeniu sk³adanym zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do umowy. Warunki i zasady wprowadzenia zmian do umowy okre¶lone zosta³y w § 11 projektowanych postanowieñ umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-19 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem platformy zakupowej SIDAS PZP https://sidas.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-19 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-17
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci faktyczne w trakcie realizacji zamówienia:- co najmniej 1 osoby odpowiedzialnej za kontrolê i nadzór prawid³owo¶ci realizacji przedmiotu zamówienia, która pe³niæ bêdzie rolê Koordynatora,
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób o których mowa powy¿ej, oraz uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³nienia przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zosta³y okre¶lone w § 4 wzoru umowy, stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Aktualizacja op³aty za u¿ytkowanie wieczyste - wycena 582 dzia³ek
- "Dokoñczenie rozpoczêtych robót budowlanych w zakresie budowy ¶wiat³owodowej kanalizacji kablowej ³±cz±cej obiekty zwi±zane z funkcjonowaniem Stacji Uzdatniania Wody w Suchej Górnej. "
- Odbieranie odpadów z nieruchomo¶ci niezamieszkanych z terenu Zwi±zku Gmin Zag³êbia Miedziowego
- "Eksploatacja sieci i wêz³ów cieplnych wraz z komor± regulacyjno-pomiarow± na terenie miasta Polkowice."
- Budowa odcinka drogi manewrowej wraz z drog± dla rowerów oraz chodnikiem w ramach zadania pn. Przebudowa terenu wzd³u¿ ul. Kopalnianej w Polkowicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej w technologii BIM do zadania "Modernizacja budynków mieszkalnych"
wiêcej: przetargi w Polkowicach »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.