Ogłoszenie z dnia 2024-12-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00569889/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
- 2024/BZP 00577408/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-04
- 2024/BZP 00585643/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-08
- 2024/BZP 00591422/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-13
- 2024/BZP 00594731/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-14
- 2024/BZP 00603814/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-20
- 2024/BZP 00604301/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej nr 102035B w msc. Nowa Wieś, gm. Suwałki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUWAŁKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świerkowa 45
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875659300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a75ed300-8576-4b84-aa09-4aa53ac16d6d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi gminnej nr 102035B w msc. Nowa Wieś, gm. Suwałki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a75ed300-8576-4b84-aa09-4aa53ac16d6d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00647268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049340/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Rozbudowa drogi gminnej nr 102035B w msc. Nowa Wieś, gm. Suwałki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569889
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2024.EW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 15130235,15 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3654625,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2.Przedmiot zamówienia obejmuje budowę i rozbudowę drogi gminnej nr 102035B Nowa Wieś, gm. Suwałki, o łącznej długości ok. 1,0335 km.
3.3.Zakres prac do wykonania w szczególności:
a)rozebranie mechaniczne istniejącej nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznej oraz krawężników betonowych;
b)przebudowie i rozbudowie drogi gminnej klasy „D” – dojazdowej, kategorii ruchu KR 1/2, o szerokości podstawowej 5,50 m z nawierzchni bitumicznej;
c)budowę ciągu pieszo-rowerowego jednostronnego o szerokości 2,50 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej bez fazowej gr. 8 cm;
d)budowę chodnika w obrębie przejść dla pieszych 2,0 – 2,5 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm;
e)budowę pobocza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego C50/30 o szerokości 0,75 m;
f)budowę i przebudowę zjazdów istniejących oraz projektowanych zjazdów z dostosowaniem do terenów przyległych;
g) przebudowę skrzyżowania z drogą powiatową nr 1153B, dostosowanie rzędnych nawierzchni do istniejącego skrzyżowania;
h)budowa dwóch wyniesionych przejść dla pieszych;
i)zapewnienie odpowiedniego odwodnienia projektowanej jezdni w postaci przydrożnych rowów odwadniających, a także przepustów pod zjazdami;
j)wykonanie regulacji wysokościowej lub ewentualnej przebudowy wszelkich ujawnionych elementów sieci uzbrojenia terenu (dotyczy również pobocza), w przypadku stwierdzenia uszkodzenia skrzynek zasuw, hydrantów bądź włazów studni Wykonawca wymieni uszkodzony element na nowy w ramach wynagrodzenia umownego;
k)wycinkę kolidującego zadrzewienia i zakrzewienia wraz z karczowaniem oraz zabezpieczenie i przesadzenie istniejących drzewek i drzew znajdujących się w rejonie prowadzonych prac (jeżeli dotyczy);
l)budowę sieci kanalizacji deszczowej wraz z budową basenu odparowującego oraz studniami rewizyjnymi z częścią osadnikową;
m)budowę linii kablowej nN-0,4kV w ilości 25 szt. wraz ze słupami oświetlenia;
n)dokonanie prób i pomiarów: m.in. pomiaru rezystancji izolacji oraz sprawdzenie ciągłości żył kabli,
o)trwałe oznakowanie słupów – numeracja zgodnie z projektem,
p)złożenie w PGE oświadczenia o gotowości do przyłączenia z przekazaniem kopii oświadczenia Zamawiającemu,
q)budowę oświetlenia doświetlającego wyniesione przejścia dla pieszych – 5 lamp hybrydowych;
r)montaż tablicy informacyjnej, przygotowanej przez Zamawiającego;
s)zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego;
t)humusowanie skarp z odsianiem;
u) oznakowanie pionowe i poziome budowanej drogi;
v)wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu;
w)dokonanie koniecznych zgłoszeń do właściwych organów oraz instytucji lub firm, w tym do właściwego miejscowo organu nadzoru budowlanego, związanych z rozpoczęciem robót budowlanych
x)wypełnienie wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie przed wykonaniem wszystkich robót i złożenie Zamawiającemu wraz z kompletem dokumentów stanowiących niezbędne załączniki do złożenia tego wniosku przez Zamawiającego właściwemu organowi nadzoru budowlanego,
y)wykonanie dokumentacji powykonawczych wraz mapami inwetaryzacyjnymi;
z)udzielenie gwarancji jakości i rękojmi na roboty budowlane.
Zadanie należy realizować w oparciu o SWZ, dokumentację projektową wraz z załącznikami, STWIOR, umową na roboty budowlane.
Uwaga: Zakres prac nie obejmuje rozbudowy sieci wodociągowej. Projekt budowlany z 2011 r. został zaktualizowany w 2024 r. o branżę drogową oraz odwodnienie, z uwagi na zrealizowanie inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi powiatowej nr 1153B.
Drewno pozyskane z wycinki przechodzi na własność Wykonawcy robót budowlanych.
3.4.Obiekt został dostosowany do osób niepełnosprawnych poprzez niestosowanie barier architektonicznych.
3.5.Zamawiający ubiega się o dofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na zadanie inwestycyjne pn. „Rozbudowa drogi gminnej nr 102035B w msc. Nowa Wieś, gm. Suwałki”.
3.6.Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy odbycia wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 1 ustawy Pzp oraz nie wprowadza wymogu sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego o którym mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.
3.7.Wszystkie elementy z rozbiórki nadające się do ponownego użycia stanowią własność Zamawiającego, natomiast elementy uznane jako odpad, Wykonawca powinien zutylizować we własnym zakresie i na własny koszt. Klasyfikacji elementów uznanych jako odpad dokonuje inspektor nadzoru.
3.8.Wszelkie materiały oraz pozyskanie wszelkich zgód od gestorów sieci na przystąpienie do realizacji prac (w tym poniesienie kosztów nadzoru czy sporządzenia dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia prac) związane z prawidłowym i pełnym wykonaniem przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca na własny koszt.
3.9.Zamawiający informuje, że obowiązującą formą rozliczenia pomiędzy stronami będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
3.10.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca zobowiązany jest również do powiadomienia gestorów sieci z odpowiednim wyprzedzeniem o terminie realizacji prac. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
3.11.Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający szczegółowo opisał w Dokumentacji projektowej i załącznikach do SWZ.
3.12.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 60 miesięcznej gwarancji jakości oraz udzielenia 60 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia.
3.13.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w następujących dokumentach:
a)Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),
b)dokumentacji projektowej wraz z załącznikami i załączonymi do niej decyzjami, uzgodnieniami, warunkami, stanowiąca załącznik do SWZ,
c)Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
d)projekcie Umowy.
3.14.Z uwagi na ryczałtowe wynagrodzenie, przedmiary robót dołączone do SWZ mają jedynie charakter pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia (ma funkcję pomocniczą) i nie stanowi podstawy wyceny oferty. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców dołączenia do oferty kosztorysu lub innej kalkulacji ceny.
3.15.Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.) wszystkie osoby, które podczas realizacji zamówienia będą wykonywać czynności
w zakresie budownictwa tj. prace fizyczne pod kierownictwem innej osoby, w miejscu
i czasie wskazanym przez tego Wykonawcę lub Podwykonawcę - takie jak:
a) przygotowaniu terenu pod budowę;
b) wykonywaniu robót drogowych;
c) operowaniu maszynami i urządzeniami;
d) czynności związane z przygotowaniem podłoża pod układanie przewodów,
e) czynności związane z układaniem kabli,
f) wykonywaniu prostych prac fizycznych w budownictwie m.in.: przenoszenie materiałów budowlanych, ręczne wykopy, sprzątanie terenu budowy.
3.16.Powyższy wymóg dotyczy wyłącznie osób wykonujących bezpośrednio ww. prace. Nie dotyczy osób, które kierują wykonywaniem ww. prac przez inne osoby lub samozatrudnionych. Wymóg nie dotyczy osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, wykonujących czynności związane z projektowaniem itp. Wyjątkiem od powyższej zasady będzie osobiste wykonanie zamówienia przez osobę fizyczną, w tym również przedsiębiorcę prowadzącego indywidualną działalność gospodarczą lub przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosownie do art. 12 i następnych ustawy Prawo budowlane, w przypadku których nie będzie miał zastosowania wymóg określony w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp.
3.19.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Podział na części spowodowałby nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz poważne trudności w skoordynowaniu działań różnych Wykonawców, co skutkowałoby nieprawidłową realizacją zamówienia. Zamówienie udzielane jest w częściach, z którego każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
3.23.Zamawiający na podst. art. 310 pkt. 1) ustawy Pzp zastrzega sobie unieważnienie postępowania, jeżeli środki, które Zmawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia nie zostaną mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3138450,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4231177,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3138450,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wszystkie roboty objęte zamówieniem poza robotami bitumicznymi
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3138450,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- "Aktywne Place Zabaw 2025 - Żłobek Miejski ul. Kościuszki 6"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 1 w Suwałkach
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania na żłobek budynku przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach w ramach Programu Aktywny Maluch
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Suwałkach
- Wykonanie i montaż wyposażenia Muzeum Wigier elementy interaktywnej edukacji w tym: urządzenia edukacyjne, gry, modele przyrodnicze i plakaty
- Ubezpieczenie mienia oraz OC z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Mała Wieś, Gmina Raciąż - Etap V.
- Budowa dojazdu pożarowego nr 27 na terenie Nadleśnictwa Człopa - Etap I
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Remont instalacji elektrycznej i słaboprądowej oraz inne roboty remontowe w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Krakowie przy ul. Zakątek 2
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Parku Zdrojowego w Nałęczowie
- Rozbudowa Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. oraz zakup wyposażenia w celu poprawy jakości opieki długoterminowej dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.