eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelcz-LaskowiceKompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego dla Publicznej Szko³y Podstawowej nr 1 przy ul. B. ¦wiêtochowskiego 1 w Jelczu-Laskowicach



Og³oszenie z dnia 2024-12-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego dla Publicznej Szko³y Podstawowej nr 1 przy ul. B. ¦wiêtochowskiego 1 w Jelczu-Laskowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JELCZ-LASKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934880

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Witosa 24

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jelcz-Laskowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-220

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia2@jelcz-laskowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego dla Publicznej Szko³y Podstawowej nr 1 przy ul. B. ¦wiêtochowskiego 1 w Jelczu-Laskowicach

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b6874353-d46a-4c11-b1fe-dc3d0a217ed4

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00646429

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00059674/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.6 Kompleksowa dostawa gazu wysokometanowego do budynku Publicznej Szko³y Podstawowej nr 1 przy ul. B. ¦wiêtochowskiego 1 w Jelczu-Laskowicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim w formie
elektronicznej zapo¶rednictwem platformazakupowa.pl pod
adresem https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice
3. W celu skrócenia czasu udzielenia
odpowiedzi napytania preferuje siê, aby komunikacjamiêdzyzamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym
wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia orazinformacje, przekazywane by³y za
po¶rednictwemplatformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lijwiadomo¶ædo zamawiaj±cego”. Za datê
przekazania(wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñorazinformacji przyjmuje siê datê ich
przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzezklikniêcieprzycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ
dozamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿ewiadomo¶æzosta³a wys³ana do
zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, opcjonalnie, komunikacjê zapo¶rednictwem poczty
elektronicznej. Adrespoczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktuzWykonawcami:
um.zamowienia@jelczlaskowice.pl4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcominformacje za
po¶rednictwemplatformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi napytania,zmiany specyfikacji,
zmianyterminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdziezamieszcza³ na platformie w
sekcji“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymiprzepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwemplatformazakupowa.pldo
konkretnegowykonawcy.5. Wykonawca jako podmiot profesjonalny maobowi±zek sprawdzania
komunikatów iwiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.plprzes³anych przez
zamawiaj±cego,gdy¿ systempowiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomieniemo¿e trafiæ do folderu
SPAM.6. Zamawiaj±cy,zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZ¡DZENIE PREZESARADY MINISTRÓW z
dnia 30grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporz±dzania i przekazywaniainformacji oraz
wymagañtechnicznych dla dokumentówelektronicznych oraz ¶rodków komunikacjielektronicznej
wpostêpowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego lub
konkursiezamieszczawymaganiadotycz±cespecyfikacji po³±czenia, formatuprzesy³anych danych oraz
szyfrowania i oznaczania czasuprzekazania i odbioru danych zapo¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.:a) sta³ydostêp do
sieciInternet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub
MAC onastêpuj±cej konfiguracji:pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jegonowsza
wersja,jeden z systemówoperacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich
nowszewersje,c)zainstalowana dowolnaprzegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer
minimalniewersja 100.,d) w³±czona obs³ugaJavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat
Reader lubinnyobs³uguj±cy format plików .pdf,f)Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu
przyjêtegowkomunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,g)Oznaczenie czasu odbioru danych
przezplatformêzakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas(hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnegoserwerasynchronizowanego z zegarem G³ównego UrzêduMiar.7. Wykonawca, przystêpuj±c
doniniejszegopostêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:h)akceptuje warunki korzystania
zplatformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym nastronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz
uznaje go za wi±¿±cy,i) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcjisk³adaniaofert/wniosków dostêpnej pod linkiem. 8. Zamawiaj±cy informuje,
¿e instrukcje korzystania zplatformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci
SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przyu¿yciuplatformazakupowa.pl znajduj±
siê w zak³adce „Instrukcje dlaWykonawców"na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i
2rozporz±dzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osóbfizycznych
wzwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzep³ywu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U.UE L119 z dnia4
maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:1) administratoremPani/Pana danychosobowych jestGmina Jelcz-
Laskowice ul.Witosa 24 55-220 Jelcz-Laskowice.2)administratorwyznaczy³ InspektoraDanych Osobowych, z którym mo¿na siê
kontaktowaæ pod adreseme-mail: -
iod@jelcz-laskowice.pl3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na
podstawie art. 6 ust.1 lit. cRODO w celu zwi±zanymz przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie
zamówieniapublicznego,prowadzonym w trybieprzetargu nieograniczonego.4) odbiorcami Pani/Pana
danychosobowych bêd±osoby lub podmioty,którym udostêpniona zostanie dokumentacja
postêpowania woparciu o art. 74ustawy PZP5)Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie
z art. 78 ust. 1PZP przezokres 4 lat od dniazakoñczenia postêpowania o udzielenie
zamówienia, a je¿eli czas trwaniaumowyprzekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;6) obowi±zekpodaniaprzez Pani±/Panadanych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana
dotycz±cych jestwymogiemustawowym okre¶lonym wprzepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w
postêpowaniu oudzieleniezamówieniapublicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje niebêd±podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada
Pani/Pan:a)napodstawie art. 15RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych
(wprzypadku,gdy skorzystanie ztego prawa wymaga³oby po stronie administratora
niewspó³mierniedu¿ego wysi³kumo¿e zostaæPani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych
informacji maj±cych nacelusprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty
postêpowania oudzieleniezamówienia publicznegolub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty
zakoñczonegopostêpowaniao udzieleniezamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowaniaPani/Pana danychosobowych(skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ
zmian±wyniku postêpowania oudzieleniezamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w
zakresieniezgodnym z ustaw±PZP oraznie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego
za³±czników);c) napodstawie art. 18RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danychosobowych zzastrze¿eniemokresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursu
orazprzypadków, októrych mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo
do ograniczeniaprzetwarzania nie mazastosowania wodniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub wcelu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi nawa¿ne wzglêdyinteresupublicznego Unii Europejskiej lub pañstwa
cz³onkowskiego);d) prawo downiesienia skargi doPrezesaUrzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, ¿eprzetwarzanie danychosobowychPani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) przys³ugujePani/Panu prawowniesienia skargi doorganu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzaniePani/Pana
danychosobowych przezadministratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jestUrz±d OchronyDanychOsobowych, ul.
Stawki 2, 00-193 Warszaw

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:a) w zwi±zku z art. 17 ust.
3lit.b,d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia
danychosobowych,októrym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanych
osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Panadanychosobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZF.271.31.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego (sprzeda¿ oraz dystrybucja) do budynku Publicznej Szko³y Podstawowej nr 1 przy ul. B. ¦wiêtochowskiego 1 w Jelczu-Laskowicach:
a) planowane minimalne zu¿ycie w 2025 – 18,9 MWh/rok;
b) planowane maksymalne zu¿ycie w 2025 - 190 MWh/rok;
c) zapotrzebowanie na maksymaln± moc godzinow±: 173 kWh/h;
d) rodzaj i ilo¶æ urz±dzeñ pod³±czonych do instalacji gazowej:
• Kuchnia gazowa 32,5 kW
• Kocio³ gazowy 120 kW
• Kocio³ gazowy 150 kW

2. Paliwo gazowe bêdzie wykorzystywane przez Zamawiaj±cego do celów ciep³ej wody u¿ytkowej, grzewczych, komunalno-bytowych.
3. Odbiorca nale¿y do podmiotów uprawnionych do skorzystania z cen taryfowych na podstawie art. 62b ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne – tak, Zastosowanie taryfy – 100,00%
4. Wymagania dotycz±ce realizacji zamówienia:
a) dostawa paliwa gazowego odbywaæ siê bêdzie na warunkach okre¶lonych w ustawie Prawo energetyczne i Kodeks cywilny oraz przepisach wykonawczych wydanych na ich podstawie.

b) dostarczane paliwo gazowe musi spe³niaæ standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne, aktami wykonawczymi oraz Polskimi Normami.
c) Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e nie jest Po¶rednicz±cym podmiotem gazowym (w rozumieniu Ustawy o podatku akcyzowym). Paliwo gazowe pobierane jest w 100% na cele opa³owe przez podmiot systemu o¶wiaty, o którym mowa w art. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo o¶wiatowe,
d) stawka zaoferowana przez Wykonawcê nie bêdzie podlega³a zmianom przez okres realizacji zamówienia, z wyj±tkiem:
 w przypadku zmiany stawki podatku VAT: wówczas nast±pi zmiana cen jednostkowych odpowiednio do stawki podatku, co nie bêdzie stanowi³o istotnych zmian umowy.
 w przypadku, je¶li konieczno¶æ wprowadzenia zmian umowy wynika ze zmiany taryfy OSD zatwierdzonej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki. O wszystkich zmianach cen Wykonawca powiadomi Zamawiaj±cego.
 zmiany stawek za paliwo gazowe oraz abonament w przypadku zatwierdzenia nowej Taryfy Wykonawcy przez Prezesa URE,
e) rozliczenia za dostarczone paliwo gazowe i dystrybucjê odbywaæ siê bêd± na podstawie miesiêcznych odczytów wskazañ uk³adu pomiarowo-rozliczeniowego. Podstaw± zap³aty bêdzie faktura wystawiona przez Wykonawcê. Zap³ata nale¿no¶ci nast±pi w terminie 30 dni od daty prawid³owo wystawionej faktury VAT
5. Okre¶lone przez Zamawiaj±cego w przedmiocie zamówienia, przewidywane zu¿ycie gazu ma charakter jedynie orientacyjny, nie jest równoznaczne z realnym lub deklarowanym poborem gazu w czasie trwania umowy. W zwi±zku z tym nie mo¿e byæ podstaw± jakichkolwiek roszczeñ ze strony Oferenta w tym zakresie. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia lub zwiêkszenia ilo¶ci gazu.
6. Zamawiaj±cy ui¶ci³ op³atê za przy³±czenie do sieci gazowej na postawie zawartej umowy na przy³±czenie do sieci gazowej. Monta¿ urz±dzeñ stanowi±cych wyposa¿enie punktu gazowego nast±pi po:
• zawarciu przez Zamawiaj±cego umowy kompleksowej,
• zg³oszeniu gotowo¶ci instalacji do nape³nienia paliwem gazowym.
7. Realizacja zamówienia nast±pi na podstawie umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne ¼ród³a energii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 350 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 9. Zamawiaj±cy przewiduje udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 w wysoko¶ci 100% warto¶ci zamówienia podstawowego polegaj±ce na kompleksowej dostawie gazu ziemnego wysokometanowego na terenie Miasta i Gminy Jelcz-Laskowice.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„ Cena ofertowa brutto” – C;

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest posiadanie uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi oraz w zakresie dystrybucji paliwa gazowego.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada wymagane, w oparciu o ustawê z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U.z 2024r. poz.266 z pó¼n.zm. ), uprawnienia tj.:

• aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki,
• aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie przesy³ania lub dystrybucji paliw gazowych wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki - w przypadku Wykonawców bêd±cych Operatorem Systemu Dystrybucyjnego lub je¿eli Wykonawca nie jest Operatorem Systemu Dystrybucyjnego - aktualn± umowê z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na ¶wiadczenie us³ug dystrybucji gazu ziemnego na obszarze, na którym znajduje siê miejsce odbioru gazu ziemnego
Uwaga:
Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w ust. 2, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna, i¿ warunek ten zosta³ spe³niony, w przypadku gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykonywa³ , a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje co najmniej dwie dostawy polegaj±ce na dostarczaniu gazu ziemnego wysokometanowego o warto¶ci co najmniej 50 000,00 z³ brutto ³±cznie.
3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zosta³y opisane w ust. 2 - zgodnie z Za³±cznikiem nr 3B do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji I Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, z³o¿one wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 4 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Wykaz nale¿y sporz±dziæ z wykorzystaniem formularza stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ.
2) aktualna koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki,
3) aktualna koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie przesy³ania lub dystrybucji paliw gazowych wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki - w przypadku Wykonawców bêd±cych Operatorem Systemu Dystrybucyjnego lub aktualn± umowê z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na ¶wiadczenie us³ug dystrybucji gazu ziemnego na obszarze, na którym znajduje siê miejsce odbioru gazu ziemnego, je¿eli Wykonawca nie jest Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 2 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 1.500,00 PLN (s³ownie: jeden tysi±c piêæset z³otych)
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku BS O³awa Oddz. Jelcz-Laskowice 39 9585 0007 0020 0209 7563 0002 z dopiskiem „Wadium w postêpowaniu

na Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego dla Publicznej Szko³y Podstawowej nr 1 przy ul. B. ¦wiêtochowskiego 1 w Jelczu-Laskowicach”
5. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania na rachunku Zamawiaj±cego.
6. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie PZP
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Jelcz-Laskowice
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 PZP

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.

2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ.
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-19 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/jelcz_laskowice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-19 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-17

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.