eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa 3 pojazdów nieoznakowanych typu pick-up na potrzeby KWP w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2024-12-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 3 pojazdów nieoznakowanych typu pick-up na potrzeby KWP w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470754976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lutomierska 108/112

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-048

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ld.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1026850

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 3 pojazdów nieoznakowanych typu pick-up na potrzeby KWP w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e67fe46-3a7b-421c-b7b1-0f4749d28429

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00646338

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239634/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.45 Dostawa 3 pojazdów nieoznakowanych typu pick-up dla KWP w Łodzi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622634

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ-2380/89/24/ET

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzech pojazdów nieoznakowanych typu pick-up
z napędem na cztery koła dla KWP w Łodzi.
2. Pojazdy musi być fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2024 lub najpóźniej w II połowie 2023 roku, tego samego modelu, wersji i wariantu, dopuszczone do obrotu, wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych.
3. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania pojazdów hybrydowych.
4. Pojazdy muszą mieć homologację, wystawioną zgodnie z art. 70 ustawy – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2024 poz. 1251).
5. Wymagane są pojazdy kategorii N1G przystosowane do przewozu 5 osób (Double-Cab).
6. Pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2024 poz. 1251) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do SWZ – Specyfikacji Technicznej.
8. Wykonawca zapewni serwis Autoryzowanej Stacji Obsługi pojazdów na terenie miasta Łodzi.
9. Dostawa samochodów nastąpi do siedziby Wydziału Transportu w Łodzi, ul. Stokowska 21/25
w terminie do 30 grudnia 2024 r.
10. Koszty transportu i dostawy ponowi Wykonawca.
11. Na etapie składania ofert Zamawiający wymaga wyciągu ze świadectwa zgodności WE dla oferowanego pojazdu.
12. Zamawiający wymaga przedstawienia folderów oraz oficjalnych katalogów producenta/ importera pojazdu sporządzonych w języku polskim. Dokumenty te muszą potwierdzać spełnienie wymagań określonych w punkcie 1.4 Specyfikacji technicznej dla pojazdu. Dane te winny być wyróżnione w sposób przejrzysty i czytelny dla Zamawiającego.
13. W przypadku braku wymaganych danych w oficjalnych katalogach lub konfiguratorach Zamawiający dopuszcza oświadczenie własne producenta pojazdu lub Wykonawcy.
14. Na dostarczone pojazdy Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji bez limitu przebiegu kilometrów na:
• podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu – min. 24 miesięcy
• powłokę lakierniczą – min. 36 miesięcy;
• perforację elementów nadwozia – min. 72 miesięcy;
• całość zabudowy – min. 36 miesięcy
15. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował przy jego/ich udziale.
16. Szczegółowe warunki realizacji umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114200-1 - Radiowozy policyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 689292,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 689292,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 689292,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARVEL SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250007863

7.3.3) Ulica: BRZEZIŃSKA 15

7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ

7.3.5) Kod pocztowy: 92-103

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 689292,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.