Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00518011/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
- 2025/BZP 00110724/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-19
- 2025/BZP 00110765/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-19
- 2024/BZP 00602147/01 - Wynik z dnia 2024-11-19
- 2024/BZP 00644147/01 - Wynik z dnia 2024-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W ŁODZI
1.3.) Oddział zamawiającego: UMed w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473073308
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-419
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.swiatlowska@umed.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umed.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/umed_lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ae840f9-f3e2-407f-8356-18b3c44faf70
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644222
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068982/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.35 Dostawa i montaż mebli biurowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518011
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/96/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2751591,50 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 54597,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tapczany4.5.3.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.5.) Wartość części: 4200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble biurowe4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 11604,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble biurowe4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 15255,23 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Blat - dostawka składana do biurka4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 295,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fotel biurowy4.5.3.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.5.) Wartość części: 9589,44 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Regał magazynowy, krzesło4.5.3.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 2304,06 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fotel biurowy4.5.3.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.5.) Wartość części: 2032,52 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Krzesło konferencyjne4.5.3.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.5.) Wartość części: 1455,28 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Krzesło obrotowe4.5.3.) Główny kod CPV: 39111100-4 - Siedziska obrotowe
4.5.5.) Wartość części: 4369,60 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fotel biurowy4.5.3.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fotel biurowy4.5.3.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.5.) Wartość części: 2292,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont dachu nad zachodnim i wschodnim skrzydłem budynku Filharmonii Łódzkiej położonego w łodzi przy ul. Narutowicza 20/22
- DZP.26.161.2025 Świadczenie usług specjalistycznego sprzątania
- Dostawa zestawów dydaktycznych do badania napędu elektrycznego pojazdów w podziale na 3 części.
- Przegląd nasadzeń drzew, krzewów i pnączy po oddaniu do eksploatacji przedsięwzięcia pn: Budowa autostrady A1, na odc. Tuszyn (bez węzła)-gr. woj. łódzkiego/śląskiego od km 335+937,65 do km 399+742,51
- Dostawa czapek identyfikacyjnych oraz opasek identyfikacyjnych na ramię
- Dostawa kontenera wężowego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja wyposażenia Publicznej Szkoły Muzycznej I stopnia w Kowalewie Pomorskim"
- Zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Goślinowie: zestaw mebli, kącik wyciszeń, wyposażenie gabinetów specjalistycznych.
- Zakup wyposażenia do projektu pn. "Adaptacja starego przedszkola na bibliotekę"
- dostawa i montaż fabrycznie nowych, pełnowartościowych, wolnych od wad, wykonanych zgodnie z normami branżowymi mebli na potrzeby Toruńskiego Centrum Usług Społecznych z podziałem na 2 części
- Dostawa wyposażenia dla zadania "Przebudowa budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Galla Anonima w Głogowie"
- Dostawa 3 mobilnych punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.