Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00518011/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
- 2025/BZP 00110724/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-19
- 2025/BZP 00110765/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-19
- 2024/BZP 00602147/01 - Wynik z dnia 2024-11-19
- 2024/BZP 00644222/01 - Wynik z dnia 2024-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W ŁODZI
1.3.) Oddział zamawiającego: UMed w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473073308
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-419
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.swiatlowska@umed.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umed.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/umed_lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ae840f9-f3e2-407f-8356-18b3c44faf70
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644147
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068982/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.35 Dostawa i montaż mebli biurowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518011
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/96/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2751591,50 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 54597,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Tapczany4.5.3.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.5.) Wartość części: 4200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble biurowe4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 11604,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Meble biurowe4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 15255,23 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Blat - dostawka składana do biurka4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 295,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fotel biurowy4.5.3.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.5.) Wartość części: 9589,44 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Regał magazynowy, krzesło4.5.3.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 2304,06 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fotel biurowy4.5.3.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.5.) Wartość części: 2032,52 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Krzesło konferencyjne4.5.3.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.5.) Wartość części: 1455,28 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Krzesło obrotowe4.5.3.) Główny kod CPV: 39111100-4 - Siedziska obrotowe
4.5.5.) Wartość części: 4369,60 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fotel biurowy4.5.3.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fotel biurowy4.5.3.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.5.) Wartość części: 2292,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2017,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3198,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2017,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GALBE Joanna Wróbel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272713717
7.3.3) Ulica: Duńska 1G
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-204
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2017,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa wyposażenia do szkolnych pracowni zawodowych na kierunkach technik elektronik i technik teleinformatyk w ramach projektu "Elektronik - nowy impuls"
- Świadczenie usług przewozu zajętych towarów oraz pojazdów wraz z usługą załadunku i rozładunku na rzecz jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
- Dostawa mebli w ramach projektu "Centrum logistyki i spedycji"
- "Poprawa BRD wraz z niezbędną infrastrukturą w ciągu DK42 w miejscowościach Jedlno Pierwsze i Przedbórz
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej"
- Kompleksowa usługa: projektowania, druku, wykonywania i montażu elementów informacji wizualnej, w tym: folii, tablic, zewn. i wewnętrznego oznakowania graficznego na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli
- Dostawa mebli biurowych dla TJO Oddziału ZUS w Wałbrzychu.
- Budowa budynku sanitarnego w ramach zadania pn. "Zagospodarowanie terenu targowiska miejskiego w Łasku"
- "Adaptacja i modernizacja obiektów szkolnych na potrzeby praktycznej nauki zawodu wraz z niezbędnym wyposażeniem i pomocami dydaktycznymi w ZS Nr 2 i ZS Nr 3 we Włoszczowie"
- "Sprzedaż wraz z dostarczeniem 40 szt. jednoosobowych tapczanów dla DS Olimp."
- Remont pomieszczeń Poradni Specjalistycznej wraz z wykonaniem instalacji klimatyzacji oraz systemu kolejkowego.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.