Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00520457/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
- 2024/BZP 00529335/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-03
- 2024/BZP 00533465/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków czystości oraz asortymentu niezbędnego do utrzymania higieny na obiektach Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2024 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKI OŚRODEK SPORTU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000589228
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romualda Traugutta 29
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-221
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sportgdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sportgdansk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94e7f9c0-a9cd-494d-9b9e-cdbe63ab93381.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport i rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa środków czystości oraz asortymentu niezbędnego do utrzymania higieny na obiektach Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2024 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94e7f9c0-a9cd-494d-9b9e-cdbe63ab9338
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00642595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038666/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa środków czystości dla obiektów GOS w 2024 r
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520457
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP1.272.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50412,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 1 – środki do użytku ogólnegosukcesywne dostawy środków czystości i do utrzymania higieny – łącznie 81pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis poszczególnych pozycji został określony w załączniku 3 do Wzoru Umowy, Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
39514100-9 - Ręczniki
39514200-0 - Ścierki
39514300-1 - Ręczniki kuchenne
39830000-9 - Środki czyszczące
39831000-6 - Preparaty piorące
19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
4.5.5.) Wartość części: 40638,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część nr 2 – środki do użytku profesjonalnegoa) sukcesywne dostawy środków czystości i środków do utrzymania higieny – łącznie 17 pozycji asortymentowych, Szczegółowy opis poszczególnych pozycji został określony w załączniku 3 do Wzoru Umowy, Opis Przedmiotu Zamówienia.
b) przeszkolenie pracowników Zamawiającego,
c) dostawa urządzenia wraz z montażem, kalibracją i serwisem,
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 12073,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52431,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52431,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52431,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARKAN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 957-113-52-53
7.3.3) Ulica: ul. Budowlanych 17 H
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52431,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13542,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13542,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13542,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARKAN SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 957-113-52-53
7.3.3) Ulica: ul. Budowlanych 17H
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16156,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Przebudowa klatki schodowej i dostosowanie jej do istniejących przepisów przeciwpożarowych w budynku internatu Ośrodka Kształcenia i Wychowania w Człuchowie przy ulicy Kusocińskiego 4
- Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej dla zadania: Budowa bezkolizyjnego przekroczenia magistrali kolejowej E65 (linii kolejowej nr 9) w rejonie ul. Bocznej w Gdańsku
- Przebudowa parteru i I piętra budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku - II etap
- Dostawa, wniesienie oraz montaż mebli antystatycznych do Laboratoriów Wydziału ETI na potrzeby Projektu "Inżynier 5.0 - kształcenie na potrzeby gospodarki"
- Świadczenie usług ubezpieczeniowych tj. NNW uczestników organizowanych obozów oraz zajęć dla uczniów szkół podstawowych (klasy 7 i 8) i ponadpodstawowych oraz ich opiekunów - CZĘŚĆ I
- Roboty budowlane w siedzibach UMWP: 1) Remont połaci dachowej od strony wschodniej bud. przy ul. Okopowej 21/27 2) Modernizacja pomieszczeń parteru w bud. przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,, Dostawa środków czystości dla placówek oświatowych w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy''
- Sukcesywna dostawa środków czystości i materiałów higienicznych i urządzeń dozujących na potrzeby Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- Część I - Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w obiektach oraz środków higieny osobistej na potrzeby MOSiR w Elblągu
- Dostawy środków czystości.
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2025 roku.
- Dostawy chemii gospodarczej, kosmetyków oraz artykułów do utrzymania czystości dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. K. Maciejewicza w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.