eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZarzeczeZakup doposażenia pracowni zawodowych - postępowanie powtórzone



Ogłoszenie z dnia 2024-12-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup doposażenia pracowni zawodowych - postępowanie powtórzone

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. WINCENTEGO WITOSA W ZARZECZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 651419143

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Księdza Stanisława Gajeckiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Zarzecze

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-205

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 166401529

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje.zarzecze@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zszarzecze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zarzecze.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup doposażenia pracowni zawodowych - postępowanie powtórzone

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50b0bda0-13bf-4901-a7ff-ce4dd2e371fd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00642367

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Podkarpackiego na lata 2021 – 2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00552485

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS.26.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 276665,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Doposażenie pracowni informatycznej do przeprowadzania praktycznej nauki zawodu
Wykonawca dostarczy do Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Zarzeczu doposażenie pracowni informatycznej do przeprowadzania praktycznej nauki zawodu: gaśnica śniegowa komputerowa 2 KG GSE 2 szt.; apteczka wisząca z wyposażeniem 1 szt.; stacja lutownicza 2w1 Hot air + kolbowa 2 szt.; gniazdo chowane w blat 3x230 8 szt.; gniazdo blatowe RJ45 cat. 6x2 8 szt.; maty antystatyczne 60x120 cm 4 szt.; mata serwisowa do lutowania 4 szt.; pasta termoprzewodząca 4 szt.; narzędzia serwisowe do naprawy urządzeń mobilnych 4 szt.; multimetr cyfrowy oscyloskop 2w1 1 szt.; regulowany zasilacz laboratoryjny DC 0-30V 10A 1 szt.; oscyloskop 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33196000-0 - Pomoce medyczne

4.5.5.) Wartość części: 5121,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Doposażenie pracowni informatycznej do przeprowadzania praktycznej nauki zawodu - sprzęt komputerowy
Wykonawca dostarczy do Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Zarzeczu doposażenie pracowni informatycznej do przeprowadzania praktycznej nauki zawodu: komputer stacja dostosowany do roli stacji roboczej, kompletny zestaw komputerowy 15 szt.; komputer serwer umożliwiający jednoczesne zainstalowanie posiadanych przez ośrodek systemów serwerowych Linux i Windows 5 kpl.; przełącznik zarządzalny, możliwość konfiguracji adresu IP oraz bramy domyślnej z możliwością montażu w szafie RACK 10 szt.; router minimum 2 porty Ethernet, możliwość konfiguracji VLAN 802.1q, rutingu statycznego na wszystkich portach oraz pomiędzy sieciami VLAN 5 szt.; punkt dostępowy (access point) lub ruter z funkcją punktu dostępowego obsługa szyfrowania WPA,WPA2 5 szt.; touter z Wi-Fi minimum 2 porty Ethernet, możliwość konfiguracji VLAN 802.1q, rutingu statycznego na wszystkich portach oraz pomiędzy sieciami VLAN 5 szt.; pamięć zewnętrzna (pamięć USB, dysk zewnętrzny USB) min. 32 GB 10 szt.; pakiet biurowy zgodny z systemem operacyjnym LibreOffice lub Microsoft Office 5 kpl.; dyski twarde dodatkowe dyski twarde przeznaczone do egzaminu 10 szt.; stacja dokująca dysków 2,5", 3,5" , SATA II, SATA III 5 szt.; drukarka sieciowa z wbudowanym serwerem wydruku, portem Ethernet oraz obsługą wydruku RAW przez TCP/I 5 szt.; komplet narzędzi do montażu i demontażu podzespołów komputera - 5 kpl.; komplet narzędzi do montażu okablowania 5 kpl.; patchcord U/UTP długość 3 m 30 szt.; patchpanel min. 4 gniazda RJ45, z kompletem śrub montażowych 5 szt.; gniazdo naścienne 2x RJ45 przystosowane do montażu modułów typu Keyston 5 szt.; ; listwa zasilająca do szafy RACK z kompletem śrub montażowych 5 szt.; tester okablowania strukturalnego z gniazdem RJ45 z możliwością kontroli ciągłości, przerwy, zwarcia, skrzyżowania par, instrukcja obsług 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

4.5.5.) Wartość części: 60305,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Doposażenie pracowni informatycznej do przeprowadzania praktycznej nauki zawodu - meble
Wykonawca dostarczy do Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Zarzeczu doposażenie pracowni informatycznej do przeprowadzania praktycznej nauki zawodu: stoliki pod komputery/serwery 15 szt.; stoliki pod szafy RACK 5szt.; szafki specjalistyczne na sprzęt 2 szt.; szafa lub stelaż RACK minimum 6U 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39134000-0 - Meble komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 11381,74 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Doposażenie pracowni logistycznej do przeprowadzania praktycznej nauki zawodu - makiety i modele
Wykonawca dostarczy do Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Zarzeczu doposażenie pracowni logistycznej do przeprowadzania praktycznej nauki zawodu: makieta regałów do pracowni logistycznej Regały przepływowe, przesuwne i stałe w skali 1:14 – 1szt.; makieta magazynu do pracowni logistycznej z pokazaniem wnętrza w skali 1: 87 – 1szt; terminal kontenerowy –makieta do pracowni logistycznej w skali 1:87 – 1szt; naczepa kurtynowa z ładunkiem– model w skali 1:14 – 1szt; naczepa podkontenerowa z kontenerem 40 ft, w skali 1:14 – 1szt.; model ciągnika siodłowego w skali 1:14 – 1szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 48776,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Doposażenie pracowni logistycznej do przeprowadzania praktycznej nauki zawodu - plansze
Wykonawca dostarczy do Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Zarzeczu doposażenie pracowni logistycznej do przeprowadzania praktycznej nauki zawodu: plansze do logistyki Plansze do logistyki (26 szt. część 1, 26 szt. część 2).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 7306,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Doposażenie pracowni logistycznej do przeprowadzania praktycznej nauki zawodu - programy
Wykonawca dostarczy do Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Zarzeczu doposażenie pracowni logistycznej do przeprowadzania praktycznej nauki zawodu: program LoMag Moduł obsługi magazynu i kodów kreskowych - 10 szt., program Cartall Truck - 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48430000-1 - Pakiety oprogramowania do zarządzania zapasami

4.5.5.) Wartość części: 19510,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Doposażenie pracowni logistycznej do przeprowadzania praktycznej nauki zawodu - wyposażenie
Wykonawca dostarczy do Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Zarzeczu doposażenie pracowni logistycznej do przeprowadzania praktycznej nauki zawodu: wózek półkowy Udźwig 150 kg, 3 półki – 1 szt.; wózek paletowy ręczny udźwig 2.500 kg, długość wideł 1.150 mm – 1 szt.; wózek ręczny magazynowy; regały magazynowe wolnostojące 5 szt.; pojemniki magazynowe 6 szt.; kaski ochronne 10 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34900000-6 - Różny sprzęt transportowy i części zapasowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18444000-3 - Ochronne nakrycia głowy

30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.5.5.) Wartość części: 8130,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Doposażenie pracowni gastronomicznej do przeprowadzania praktycznej nauki zawodu - wyposażenie
Wykonawca dostarczy do Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Zarzeczu doposażenie pracowni gastronomicznej do przeprowadzania praktycznej nauki zawodu: kuchnie indukcyjne – 4 pola – 3 szt.; kuchnie indukcyjne – 2 pola – 4 szt.; płyta grillowa wolnostojąca –ryflowana – 1 szt.; szatkownica mandolina – 1 szt.; ekspres do kawy – 1 szt.; wózek cateringowy do transportu talerzy – 1 szt.; wózek kelnerski – 3 półkowy – 1 szt.; podgrzewacz do potraw okrągły – 2 szt.; podgrzewacz elektryczny – 2 szt.; wyciskarka do soków- 1 szt.; piec do pizzy – 1 szt.; szafa chłodnicza – 1 szt.; zmywarko wyparzarka – 1 szt.; zmywarko-wyparzarka do szkła – 1szt.; blendery – 2 szt.; sorbetiera – 1 szt.; frytkownica indukcyjna- 1 szt.; zamrażarka szokowa, szybkoschładzarka – 1 szt.; robot wieloczynnościowy planetarny – 1szt.; podgrzewacz do dań i talerzy -1 szt.; zestaw do carvingu – 1 szt.; zestaw noży – 2 kpl.; zestaw desek HACCP + stojak x 2 zestawy; sztućce restauracyjne – 50 kpl. (Łyżka, Widelec, Nóż, Łyżeczka, Widelczyk do ciasta); zastawa stołowa – kolor morski (Talerz płytki – (10 szt.), Talerz głęboki – (10 szt.), Salaterka ( 5 szt.), Półmisek taca (6 szt.)); zastawa Marrakesz – czarna (Talerz płytki (10 szt), Talerz płytki (10 szt.), porcelana bistro – półmisek (10 szt); porcelana Isabell – Filiżanka +spodek – (3 x 50 szt) – 615zł, Talerz do makaronu – 25 szt, Foremka do crème brille – 20 szt., Szklanka do irish coffe – 20 szt, Szklanka do latte – 20 szt; przybory do ślimaków (komplet); moździerz z tłuczkiem - 2 szt.; kociołek do gulaszu + chochelka – 4 szt.; kociołek elektryczny – 3 szt.; podgrzewacz do wody – 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39221110-1 - Naczynia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42959000-3 - Zmywarki do naczyń inne niż używane w gospodarstwie domowym

39221100-8 - Zastawa kuchenna

39310000-8 - Urządzenia zaopatrzeniowe

39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki

4.5.5.) Wartość części: 114807,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Doposażenie pracowni gastronomicznej do przeprowadzania praktycznej nauki zawodu - kasa fiskalna kelnerska
Wykonawca dostarczy do Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Zarzeczu doposażenie pracowni gastronomicznej do przeprowadzania praktycznej nauki zawodu: kelnerska kasa fiskalna – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30142000-6 - Maszyny księgujące i kasy rejestrujące

4.5.5.) Wartość części: 1775,80 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Doposażenie pracowni gastronomicznej do przeprowadzania praktycznej nauki zawodu - oprogramowanie
Wykonawca dostarczy do Zespołu Szkół im. Wincentego Witosa w Zarzeczu doposażenie pracowni gastronomicznej do przeprowadzania praktycznej nauki zawodu: program S4H wersja edukacyjna, instalacja i szkolenie 15 szt + 1szt dla nauczyciela.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 15516,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75581,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TechBuk Solutions Karolina Bukowy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941839856

7.3.4) Miejscowość: Rozbórz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61381,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126709,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61381,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482528507

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61381,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13999,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124248,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13999,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TechBuk Solutions Karolina Bukowy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941839856

7.3.4) Miejscowość: Rozbórz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13999,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59994,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154718,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59994,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Makietowo.pl Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773429217

7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59994,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-09

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8986,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48381,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8986,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Supply24 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971876762

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8986,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-09

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23997,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196374,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23997,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Supply24 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971876762

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23997,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-09

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9999,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254632,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9999,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Supply24 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971876762

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9999,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-09

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141212,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234113,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141212,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTIMAL GASTRO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170419002

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141212,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-23

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2184,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148675,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2184,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Invest Horeca Bistro Mariusz Gajdos

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342947479

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2184,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-23

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19084,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258853,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19084,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Invest Horeca Bistro Mariusz Gajdos

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342947479

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19084,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.