Og³oszenie z dnia 2024-12-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00652689/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-13
- 2025/BZP 00033104/01 - Wynik z dnia 2025-01-14
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu uczniów i nauczycieli niepe³nosprawnych w Zespole Szkó³ Morskich w Dar³owie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Szkó³ Morskich w Dar³owie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000144779
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dar³owo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zespolszkolmorskich@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.zsm.darlowo.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu uczniów i nauczycieli niepe³nosprawnych w Zespole Szkó³ Morskich w Dar³owie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e5463aac-a253-4083-bb8a-1387e85d2108
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00642256
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00078787/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu uczniów i nauczycieli niepe³nosprawnych w Zespole Szkó³ Morskich w Dar³owie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e5463aac-a253-4083-bb8a-1387e85d21083.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem htttps://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej.
3. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: zespolszkolmorskich@gmail.com (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych. 2. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w
sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania. 2. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu
sporz±dza siê w postaci elektronicznej: 1) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub 2) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”). 3. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacjê stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”. 4. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do
komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku
za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/ podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny,
wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny). 5. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do
komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na
Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 6. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”. 7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150
MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). 8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce
sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych w Zespole Szkó³ Morskich w Dar³owie z siedzib± – ul. Szpitalna 1, 76-150 Dar³owo jest Dyrektor Szko³y.
W sprawach z zakresu danych osobowych mo¿e Pani/Pan kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych. W Zespole Szkó³ Morskich w Dar³owie powo³ano Inspektora Ochrony Danych (IODO); dane kontaktowe Katarzyna Jakubowska iodo@powiatslawno.pl
Kontakt mo¿e odbyæ siê drog± elektroniczn± na adres e-mail: iodo@powiatslawno.pl lub pisemnie na adres Zespó³ Szkó³ Morskich w Dar³owie, ul. Szpitalna 1, 76-150 Dar³owo z dopiskiem IODO.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu uczniów i nauczycieli niepe³nosprawnych w Zespole Szkó³ Morskich w Dar³owie”,
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
dane osobowe bêd± przetwarzane przez czas wskazany w przepisach prawa ze szczególnym uwzglêdnieniem ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
stosownie do art. 22 RODO w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana; przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty bie¿±cego b±d¼ zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie
z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników,
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.),
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (nieu¿ywanego) mikrobusu przystosowanego do przewozu uczniów i nauczycieli z niepe³nosprawno¶ci± posiadaj±cego homologacjê i spe³niaj±cego warunki do przewozu osób zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami. Dodatkowym wyposa¿eniem pojazdu maj± byæ najazdy umo¿liwiaj±ce wprowadzenie wózka inwalidzkiego. Zamówienie jest dofinansowane ze ¶rodków PFRON w ramach „Programu wyrównywania ró¿nic miêdzy regionami III” w obszarze D.
3.2. Zamawiaj±cy wymaga, aby pojazd spe³nia³ nastêpuj±ce parametry:
l.p. WYMAGANE PARAMETRY
1 samochód fabrycznie nowy
2 rok produkcji - nie starszy ni¿ 2024
3 ilo¶æ miejsc – maksymalnie 9 wraz z kierowc±
4 mo¿liwo¶æ przewo¿enia jednocze¶nie 8 pasa¿erów, w tym 1 osoby przewo¿onej na wózku inwalidzkim
5 dopuszczalna masa ca³kowita - do 3,5 t
6 rodzaj paliwa - diesel
7 moc silnika min. 130 KM
8 skrzynia biegów: min. 5 - biegowa
9 norma spalin: min. Euro 6
10 drzwi boczne przesuwne po prawej stronie
11 szyby boczne - szyby z przodu i z ty³u
12 najazdy umo¿liwiaj±ce wprowadzenie wózka inwalidzkiego
13 pasy bezpieczeñstwa na wszystkich siedzeniach
14 dodatkowe pasy do mocowania wózka i osoby na wózku
15 klimatyzacja automatyczna
16 symbol osoby niepe³nosprawnej na poje¼dzie
17 drzwi tylne dwuskrzyd³owe
18 czujniki parkowania - przód;
czujniki parkowania - ty³
19 systemy wspomagania: ABS, ESP, system wspomagania ruszania na wzniesieniu
20 system kontroli pasa ruchu
21 lusterka zewnêtrzne elektrycznie regulowane i ogrzewane
22 centralny zamek
23 immobiliser
24 2 kluczyki z funkcj± zdalnego sterowania
25 wycieraczki przedniej szyby z czujnikiem deszczu
26 poduszki powietrzne: Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasa¿era
27 kolor samochodu - inny ni¿ bia³y
28 kolor tapicerki materia³owej w kolorze ciemnym
29 instrukcja obs³ugi w jêzyku polskim
30 okres gwarancji - minimum 24 miesi±ce gwarancji
3.3. Zamawiaj±cy wymaga, aby dostarczony pojazd:
1) Posiada³ wszystkie wymagane przepisami prawa zezwolenia na u¿ytkowanie oraz dopuszczenie pojazdu do ruchu drogowego,
2) Posiada³ dokumenty niezbêdne do rejestracji pojazdu,
3) Posiada³ wszelkie wymagane przepisami homologacje do ruchu na terenie Rzeczypospolitej i Unii Europejskiej na 9 osób w tym osobê na wózku inwalidzkim.
3.4. Wykonawca zobowi±zany jest wraz z dostaw± samochodu przekazaæ Zamawiaj±cemu niezbêdne dokumenty dopuszczaj±ce pojazd do ruchu drogowego w Polsce i umo¿liwiaj±ce jego rejestracjê
i eksploatacjê w tym:
1. aktualne ¶wiadectwo homologacji - dopuszczenie pojazdu do przewozu osób, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim,
2. ksi±¿kê gwarancyjn±,
3. ksi±¿kê przegl±dów serwisowych,
4. instrukcjê obs³ugi w jêzyku polskim.
3.5. Warunki dostawy:
Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ pojazd do Zespo³u Szkó³ Morskich w Dar³owie na swój koszt
i odpowiedzialno¶æ. Miejsce i adres dostawy: Zespó³ Szkó³ Morskich w Dar³owie, ul. Szpitalna 1,
76-150 Dar³owo.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej ni¿ 10 osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W trakcie oceny ofert, kolejno ocenianym ofertom, zostan± przyznane punkty wg poni¿szego wzoru:
£±czna ilo¶æ punktów = punkty uzyskane w ramach kryterium „Cena”
+ (plus) punkty uzyskane w ramach kryterium „Okres gwarancji”
Najni¿sza oferowana cena spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
„Cena”= ----------------------------------------------------------------- x 60 pkt
Cena ofertowa badanej oferty
Okres gwarancji w badanej ofercie (w miesi±cach)
„Okres gwarancji” = --------------------------------------------------------- x 40 pkt
Najd³u¿szy oferowany okres gwarancji spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
(w miesi±cach)
Zamawiaj±cy uzna za najkorzystniejsz± tê ofertê, która uzyska najwiêksz± ³±czn± ilo¶æ punktów spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe:
9.1.1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W celu potwierdzenia, ¿e oferowana dostawa spe³nia okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania, cechy, parametry Zamawiaj±cy ¿±da, aby ka¿dy Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu z³o¿y³wraz z ofert± potwierdzenie spe³niania wymaganych minimalnych wymagañ technicznych – zgodnie z za³±cznikiem nr 1A.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Potwierdzenie spe³niania wymaganych minimalnych wymagañ technicznych – zgodnie z za³±cznikiem nr 1A.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Formularz oferty, o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia; o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³uw postêpowaniu; zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów - je¿eli
dotyczy; o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art.117 ust.
4 ustawy pzp - je¿eli dotyczy; pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego; pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do podpisania i z³o¿enia oferty, je¿eli ofertê sk³ada pe³nomocnik. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sk³ada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator
lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian do tre¶ci zawartej umowy w nastêpuj±cym zakresie:1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
a) przed³u¿aj±cych siê procedur zwi±zanych z wykorzystaniem przez wykonawców ¶rodków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówieñ publicznych,
b) wyst±pienia „si³y wy¿szej” rozumianej jako wydarzenie zewnêtrzne, niemo¿liwe lub prawie niemo¿liwe do przewidzenia i poza kontrol± stron umowy np. powodzie, po¿ary, epidemie, wojna, zamieszki, akty wandalizmu, strajki, zakazy importu i eksportu, blokady granic i portów oraz inne podobne zdarzenia poza kontrol± stron umowy, wystêpuj±ce po podpisaniu umowy, a powoduj±ce niemo¿liwo¶æ b±d¼ znaczne utrudnienie wywi±zania siê z umowy. Termin wykonania umowy mo¿e zostaæ przed³u¿ony o czas trwania okoliczno¶ci podyktowanych lub wynikaj±cych z si³y wy¿szej,
c) konieczno¶ci pozyskania nieprzewidzianych wcze¶niej dokumentów, za¶wiadczeñ, certyfikatów, decyzji itp. w szczególno¶ci w wyniku zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, powoduj±cych konieczno¶æ dostosowania przedmiotu dostawy. Termin wykonania umowy mo¿e zostaæ przed³u¿ony o czas niezbêdny dla pozyskania dodatkowych dokumentów,
d) konieczno¶ci wprowadzenia odmiennych rozwi±zañ od pierwotnie za³o¿onych w przedmiocie dostawy z powodów nie le¿±cych po stronie Wykonawcy. Termin mo¿e zostaæ wyd³u¿ony o czas niezbêdny na dokonanie tych zmian,
e) wyst±pienie dodatkowych elementów dostawy wp³ywaj±cych na termin realizacji podstawowego zakresu zamówienia. Termin mo¿e zostaæ wyd³u¿ony o czas niezbêdny na wykonanie tych dostaw,
f) wyst±pienie niezawinionych przez Wykonawcê udokumentowanych opó¼nieñ w dostawie, spowodowanych niedostêpno¶ci± na rynku (wycofanie z produkcji, zmiana obowi±zuj±cego prawa) lub pojawieniem siê na rynku komponentów lub materia³ów, urz±dzeñ nowszej generacji. Termin realizacji umowy mo¿e zostaæ przed³u¿ony o czas trwania tych opó¼nieñ,
g) uzasadnionych zmian w sposobie wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli te zmiany s± korzystne dla stron i prowadz± do nie gorszych ni¿ zak³adane funkcji lub rezultatów. Termin mo¿e zostaæ wyd³u¿ony o czas niezbêdny na wprowadzenie tych zmian,
h) wprowadzenia zmian do umowy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2) – 4) i ust. 2 ustawy Pzp. Termin wykonania umowy mo¿e zostaæ przed³u¿ony o czas niezbêdny na wprowadzenie zmian, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2) – 4) ustawy Pzp,
i) Wprowadzenie odmiennych rozwi±zañ od pierwotnie za³o¿onych w przedmiocie dostawy, w szczególno¶ci w przypadku:
− opó¼nieñ w dostawie sprzêtu lub urz±dzeñ do zamontowania spowodowanych niedostêpno¶ci± na rynku (wycofanie z produkcji, zmiana obowi±zuj±cego prawa),
− pojawienia siê na rynku materia³ów, urz±dzeñ, sprzêtu nowszej generacji,
− mo¿liwo¶ci poprawy jako¶ci lub parametrów u¿ytkowych sprzêtu, w tym
z uwagi na postêp technologiczny,
− zmiany przepisów prawa wprowadzaj±cej nowe wymagania co do sposobu realizacji dostawy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-18 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-18 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-16
INNE PRZETARGI Z DAR£OWA
- Odtworzenie zbiornika wodnego w parku le¶nym przy ulicy Morskiej w Dar³owie
- Remonty dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie Miasta Dar³owo
- Remonty cz±stkowe dróg gminnych o nawierzchni z betonowej i kamiennej kostki oraz p³yt betonowych i kamiennych na terenie miasta Dar³owo
- Bie¿±ce remonty cz±stkowe mas± mineralno - bitumiczn± na gor±co na terenie miasta Dar³owo
wiêcej: przetargi w Dar³owie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pojazdu 9 -osobowego dostosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych
- Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznych w Gminie Lubanie - Zakup samochodu na potrzeby ¶wiadczenia transportu door to door
- Zakup nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych, 9-miejscowego, specjalnie przystosowanego do przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim, na potrzeby GOPS.
- Kupno w drodze umowy sprzeda¿y nowego samochodu (busa) przystosowanego do przewozu osób z niepe³nosprawno¶ciami, w tym osoby na wózku inwalidzkim dla ¦rodowiskowego Domu Samopomocy w Czersku
- ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU BUS 9-OSOBOWY
- Zakup 9-osobowego samochodu s³u¿bowego
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.