Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00627185/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
- 2024/BZP 00661410/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-18
- 2025/BZP 00141435/01 - Wynik z dnia 2025-03-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„BUDOWA DROGI W UL. SIEWIERSKIEJ” – ETAP I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kościuszki 26
1.4.2.) Miejscowość: Myszków
1.4.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.4.7.) Numer telefonu: 34 313-26-82
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00641859
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00627185
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu robót budowlanych realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa drogi w ul. Siewierskiej” obejmujących swoim zakresem budowę odcinka o długości ok. 352 m opisanego w przedmiarach robót jako „etap E” – od posesji przy ul. Królowej Jadwigi 42 do skrzyżowania ul. Siewierskiej z ul. Porębską.
2. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane polegające na:
- rozbiórce istniejących nawierzchni jezdni i chodników,
- budowie poboczy i jezdni o szerokości 5,5 m o nawierzchni z betonu asfaltowego, kategoria ruchu drogowego - KR2,
- budowie chodników z kostki betonowej 8 cm,
- budowie zjazdów do posesji z kostki betonowej 8 cm,
- budowie kanalizacji deszczowej z rur PVC ⌀200, ⌀315, ⌀400, wraz ze studniami rewizyjnymi i wpustami deszczowymi,
- przebudowie kolidujących odcinków linii napowietrznej oraz zabezpieczenie i przepięcie istniejących przyłączy kablowych i napowietrznych nN,
- opracowaniu, zatwierdzeniu i wprowadzeniu czasowej i stałej organizacji ruchu.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ – Dokumentacja do realizacji zamówienia.
4. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1518) dostosuje przedmiot zamówienia do potrzeb wszystkich użytkowników, zapewniając jednocześnie dostępność obiektu dla osób niepełnosprawnych.
Projektowana inwestycja zostanie przystosowana do użytkowania przez osoby z niepełnosprawnościami poprzez spełnienie następujących wymagań:
- obniżenie krawężników na ciągach komunikacji pieszej w miejscach przewidzianych do przekroczenia jezdni,
- zabudowę pasów ostrzegawczych z kostki typu stop (z wypustkami) przed miejscami przewidzianymi do przekroczenia jezdni.
5. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
6. Kody CPV:
1) Główny kod CPV:
- 45233120-6: Roboty w zakresie budowy dróg,
2) Dodatkowy kod CPV:
- 45100000-8: Przygotowanie terenu pod budowę,
- 45233222-1: Roboty w zakresie chodników,
- 45233220-7: Roboty w zakresie nawierzchni dróg,
- 45111200-0: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
- 45231300-8: Roboty w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,
- 45231400-9: Roboty w zakresie budowy linii energetycznych,
- 45233200-1: Roboty w zakresie różnych nawierzchni,
- 45233290-8: Instalowanie znaków drogowych,
- 45233340-4: Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego.
7. W każdym przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia będzie odnosił się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
8. Pozostałe informacje w zakresie rozwiązań równoważnych zostały opisane w Rozdziale 5 SWZ.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, w trybie określonym w art. 121 ustawy Pzp.
10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części (zakresów) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W tym celu Wykonawca winien podać odpowiednie informacje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w odpowiednim miejscu tabeli formularza oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie.
11. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
12. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.
13. Zamówienie zostało podzielone na części stanowiące odrębne postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (roboty budowlane realizowane będą etapami) zgodnie z technologią wykonania robót budowlanych). Dalszy podział zamówienia poprzez podział udzielanego zamówienia na części oraz kolejny podział następnych etapów robót budowlanych na mniejsze części skutkowałby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia w odniesieniu do zakładanego podziału na części całego zamówienia. Ponadto potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne jeszcze mniejsze niż udzielana części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić należytemu wykonaniu całego zamówienia. W ocenie Zamawiającego obiektywne i zasadne powody przemawiają za udzieleniem przedmiotowego zamówienia jednemu wykonawcy jako całości. Brak jego podziału na części nie spowoduje utrudnienia uczciwej konkurencji oraz udziału małych i średnich przedsiębiorstw w postępowaniu
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu robót budowlanych realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa drogi w ul. Siewierskiej” obejmujących swoim zakresem budowę odcinka o długości ok. 352 m opisanego w przedmiarach robót jako „etap E” – od posesji przy ul. Królowej Jadwigi 42 do skrzyżowania ul. Siewierskiej z ul. Porębską.
2. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane polegające na:
- rozbiórce istniejących nawierzchni jezdni i chodników,
- budowie poboczy i jezdni o szerokości 5,5 m o nawierzchni z betonu asfaltowego, kategoria ruchu drogowego - KR2,
- budowie chodników z kostki betonowej 8 cm,
- budowie zjazdów do posesji z kostki betonowej 8 cm,
- budowie kanalizacji deszczowej z rur PVC ⌀200, ⌀315, ⌀400, wraz ze studniami rewizyjnymi i wpustami deszczowymi,
- budowie kanalizacji deszczowej z rur GPR DN 1200,
- przebudowie kolidujących odcinków linii napowietrznej oraz zabezpieczenie i przepięcie istniejących przyłączy kablowych i napowietrznych nN,
- opracowaniu, zatwierdzeniu i wprowadzeniu czasowej i stałej organizacji ruchu.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ – Dokumentacja do realizacji zamówienia.
4. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1518) dostosuje przedmiot zamówienia do potrzeb wszystkich użytkowników, zapewniając jednocześnie dostępność obiektu dla osób niepełnosprawnych.
Projektowana inwestycja zostanie przystosowana do użytkowania przez osoby z niepełnosprawnościami poprzez spełnienie następujących wymagań:
- obniżenie krawężników na ciągach komunikacji pieszej w miejscach przewidzianych do przekroczenia jezdni,
- zabudowę pasów ostrzegawczych z kostki typu stop (z wypustkami) przed miejscami przewidzianymi do przekroczenia jezdni.
5. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
6. Kody CPV:
1) Główny kod CPV:
- 45233120-6: Roboty w zakresie budowy dróg,
2) Dodatkowy kod CPV:
- 45100000-8: Przygotowanie terenu pod budowę,
- 45233222-1: Roboty w zakresie chodników,
- 45233220-7: Roboty w zakresie nawierzchni dróg,
- 45111200-0: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
- 45231300-8: Roboty w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,
- 45231400-9: Roboty w zakresie budowy linii energetycznych,
- 45233200-1: Roboty w zakresie różnych nawierzchni,
- 45233290-8: Instalowanie znaków drogowych,
- 45233340-4: Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego.
7. W każdym przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia będzie odnosił się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
8. Pozostałe informacje w zakresie rozwiązań równoważnych zostały opisane w Rozdziale 5 SWZ.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, w trybie określonym w art. 121 ustawy Pzp.
10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części (zakresów) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W tym celu Wykonawca winien podać odpowiednie informacje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w odpowiednim miejscu tabeli formularza oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie.
11. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
12. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.
13. Zamówienie zostało podzielone na części stanowiące odrębne postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (roboty budowlane realizowane będą etapami) zgodnie z technologią wykonania robót budowlanych). Dalszy podział zamówienia poprzez podział udzielanego zamówienia na części oraz kolejny podział następnych etapów robót budowlanych na mniejsze części skutkowałby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia w odniesieniu do zakładanego podziału na części całego zamówienia. Ponadto potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne jeszcze mniejsze niż udzielana części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić należytemu wykonaniu całego zamówienia. W ocenie Zamawiającego obiektywne i zasadne powody przemawiają za udzieleniem przedmiotowego zamówienia jednemu wykonawcy jako całości. Brak jego podziału na części nie spowoduje utrudnienia uczciwej konkurencji oraz udziału małych i średnich przedsiębiorstw w postępowaniu
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-12-17 10:00
Po zmianie:
2024-12-20 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Miejsce składania ofert Przed zmianą:
Oferty należy złożyć przy użyciu Platformy pod adresem: https://miastomyszkow.eb2b.com.pl poprzez zakładkę: „Załączniki”, bezpośredni link do przedmiotowego postępowania: https://miastomyszkow.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/458473 w terminie do dnia: 17.12.2024 r., do godziny 10:00.
Po zmianie:
Oferty należy złożyć przy użyciu Platformy pod adresem: https://miastomyszkow.eb2b.com.pl poprzez zakładkę: „Załączniki”, bezpośredni link do przedmiotowego postępowania: https://miastomyszkow.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/458473 w terminie do dnia: 20.12.2024 r., do godziny 10:00.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-12-17 11:00
Po zmianie:
2024-12-20 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-01-15
Po zmianie:
2025-01-18
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- WYKONANIE NAKŁADEK BITUMICZNYCH W RAMACH ZADANIA PN.: REMONTY DRÓG O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ
- ZAKUP (DOSTAWA) INFRASTRUKTURY IT I USŁUG ZWIĄZANYCH Z PODNIESIENIEM POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA I ZAPEWNIENIEM CIĄGŁOŚCI DZIAŁANIA URZĘDU MIASTA MYSZKOWA ("URZĄD") I 15 JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
- Dostawy sprzętu medycznego- materiałów do zabiegów operacyjnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
- Dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
- Dostawa monitorów komputerowych
- REMONT CHODNIKÓW I JEZDNI NA TERENIE MIASTA MYSZKOWA - NAWIERZCHNIE Z KOSTKI BETONOWEJ - 2 części zamówienia
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa trzech kontenerowych sal edukacyjnych w Zespole Szkół Nr 2 Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Mikołowie przy ul. Pokoju 4a
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Dziennego Domu Pomocy w Śliwicach
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" w miejscowości Wybrzeże
- Modernizacja drogi gminnej z zastosowaniem płyt yombo dz. nr 12/3, 13 obręb Sztumska Wieś , drogi dojazdowej do gruntów rolnych - FOGR
- Wykon. robót bud. polegaj. na utwardz. nawierzchni działki budowl. z budową obiektów małej architektury i wyk. nasadzeń roślin ozdob. zad. z budż. obywatelskiego 1694 "Zielona Praga - nowe zieleńce".
- Budowa obiektu sportowo- rekreacyjnego w Starej Krępie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.