Ogłoszenie z dnia 2025-03-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00627185/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
- 2024/BZP 00641859/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-09
- 2024/BZP 00661410/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„BUDOWA DROGI W UL. SIEWIERSKIEJ” – ETAP I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 313-26-82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastomyszkow.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4584731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„BUDOWA DROGI W UL. SIEWIERSKIEJ” – ETAP I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97a84e49-506f-441d-a0fd-5909e862ff1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00141435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045774/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Budowa drogi w ul. Siewierskiej - I etap.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627185
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2024.PZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 12280426,94 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1821557,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu robót budowlanych realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa drogi w ul. Siewierskiej” obejmujących swoim zakresem budowę odcinka o długości ok. 352 m opisanego w przedmiarach robót jako „etap E” – od posesji przy ul. Królowej Jadwigi 42 do skrzyżowania ul. Siewierskiej z ul. Porębską.
2. Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane polegające na:
- rozbiórce istniejących nawierzchni jezdni i chodników,
- budowie poboczy i jezdni o szerokości 5,5 m o nawierzchni z betonu asfaltowego, kategoria ruchu drogowego - KR2,
- budowie chodników z kostki betonowej 8 cm,
- budowie zjazdów do posesji z kostki betonowej 8 cm,
- budowie kanalizacji deszczowej z rur PVC ⌀200, ⌀315, ⌀400, wraz ze studniami rewizyjnymi i wpustami deszczowymi,
- budowie kanalizacji deszczowej z rur GPR DN 1200,
- przebudowie kolidujących odcinków linii napowietrznej oraz zabezpieczenie i przepięcie istniejących przyłączy kablowych i napowietrznych nN,
- opracowaniu, zatwierdzeniu i wprowadzeniu czasowej i stałej organizacji ruchu.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ – Dokumentacja do realizacji zamówienia.
4. Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1518) dostosuje przedmiot zamówienia do potrzeb wszystkich użytkowników, zapewniając jednocześnie dostępność obiektu dla osób niepełnosprawnych.
Projektowana inwestycja zostanie przystosowana do użytkowania przez osoby z niepełnosprawnościami poprzez spełnienie następujących wymagań:
- obniżenie krawężników na ciągach komunikacji pieszej w miejscach przewidzianych do przekroczenia jezdni,
- zabudowę pasów ostrzegawczych z kostki typu stop (z wypustkami) przed miejscami przewidzianymi do przekroczenia jezdni.
5. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
6. Kody CPV:
1) Główny kod CPV:
- 45233120-6: Roboty w zakresie budowy dróg,
2) Dodatkowy kod CPV:
- 45100000-8: Przygotowanie terenu pod budowę,
- 45233222-1: Roboty w zakresie chodników,
- 45233220-7: Roboty w zakresie nawierzchni dróg,
- 45111200-0: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
- 45231300-8: Roboty w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,
- 45231400-9: Roboty w zakresie budowy linii energetycznych,
- 45233200-1: Roboty w zakresie różnych nawierzchni,
- 45233290-8: Instalowanie znaków drogowych,
- 45233340-4: Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego.
7. W każdym przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia będzie odnosił się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
8. Pozostałe informacje w zakresie rozwiązań równoważnych zostały opisane w Rozdziale 5 SWZ.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, w trybie określonym w art. 121 ustawy Pzp.
10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części (zakresów) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W tym celu Wykonawca winien podać odpowiednie informacje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w odpowiednim miejscu tabeli formularza oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie.
11. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
12. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.
13. Zamówienie zostało podzielone na części stanowiące odrębne postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (roboty budowlane realizowane będą etapami) zgodnie z technologią wykonania robót budowlanych). Dalszy podział zamówienia poprzez podział udzielanego zamówienia na części oraz kolejny podział następnych etapów robót budowlanych na mniejsze części skutkowałby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia w odniesieniu do zakładanego podziału na części całego zamówienia. Ponadto potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne jeszcze mniejsze niż udzielana części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić należytemu wykonaniu całego zamówienia. W ocenie Zamawiającego obiektywne i zasadne powody przemawiają za udzieleniem przedmiotowego zamówienia jednemu wykonawcy jako całości. Brak jego podziału na części nie spowoduje utrudnienia uczciwej konkurencji oraz udziału małych i średnich przedsiębiorstw w postępowaniu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 12
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1732643,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2135915,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1732643,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFRAX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 646-295-48-14
7.3.3) Ulica: ul. Jedlińska 97
7.3.4) Miejscowość: Bojszowy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-220
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1732643,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Dostawa śmieciarki z zabudową jednokomorową tzw. wannową o pojemności skrzyni minimum 10m3 maksymalnie 12m3 o dopuszczalnej masie całkowitej maksymalnie 12 ton
- Pomiary geodezyjne - 3 części
- BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE MIASTA MYSZKOWA - UL. MALINOWA
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej położonej na dz. nr 29 obręb Jatynia w ciągu drogi Jatynia - Piaszczyte - Jatynka
- Modernizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Lipsk - etap II
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Budowa szlaku turystyki rowerowej - etap II
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Targowisko- etap II oraz Kłaj- etap I
- Poprawa funkcjonowania gospodarki wodno- ściekowej poza obszarem aglomeracji w Gminie Kock - wykonanie robót budowlanych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.