Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00535050/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie naprawy i konserwacji przygotowującej do sezonu zimowego sprzętu należącego do ZDP Lublin Zadanie nr 1 i Zadanie Nr 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029263
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Bełżyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdplublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdplublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdplublin.logintrade.net/zapytania_email,177555,fe627e283623c2f5b8cef8d308d520e3.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie naprawy i konserwacji przygotowującej do sezonu zimowego sprzętu należącego do ZDP Lublin Zadanie nr 1 i Zadanie Nr 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a465d49d-ee29-497f-bed2-d553833a6650
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00640321
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055473/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Wykonanie naprawy i konserwacji przygotowującej do sezonu zimowego sprzętu należącego do ZDP Lublin Zad nr 1 i Zad Nr 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535050
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BiZP.2228.19.2024.PF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Naprawa i konserwacja samochodu specjalnego Mercedes -B Unimog U400,Zadanie 1 obejmuje naprawę, przegląd i konserwację samochodu specjalnego MERCEDES – B UNIMOG U400 nr VIN: WDB4051231V212276, nr rej LUB0970C .
Zakres prac do przeprowadzenia jest następujący:
• Wymiana miski olejowej
• Wymiana przewodów do nagrzewnicy powietrza
• Wymiana metalowego przewodu układu wspomagania kierownicy
• Wymiana dolnego zbiornika powietrza układu pneumatycznego
• Wymiana metalowego przewodu od sprężarki klimatyzacji
• Wymiana opasek w układzie wydechowym pojazdu
• Wymiana zaworu Y5 regulacji obrotów wentylatora chłodnicy
• Wymiana drążka kierowniczego wzdłużnego
• Wymiana osłon rowerowych po bokach pojazdu
• Wymiana siłowników z łańcuchami przy kołach tylnych
• Wymiana zbiornika powietrza przy układzie Adblue
• Wymiana reflektorów głównych pojazdu
• Wymiana obu kierunkowskazów na masce
• Wymiana skrzynki wentylatora z nagrzewnicą
• Mycie chłodnic z demontażem osłon i chłodnic
• Wymiana opon z demontażem i wyważaniem – Opony klasy premium
• Wymiana przełącznika świateł błyskowych
• Wymiana poduszek zawieszenia kabiny z przodu
• Wymiana zbiornika powietrza przy osuszaczu powietrza
• Wymiana panelu sterującego nagrzewaniem i klimatyzacją
• Wymiana korka wlewu paliwa z kluczykami
• Duży przegląd z wymianą wszystkich olejów i płynów sprawdzeniem działania układów a w szczególności układu hamulcowego
• Poprawa działania biegów roboczych i pełzających
• Sprawdzenie szczelności i napełnienie układu klimatyzacji
• Naprawa niesprawnego układu Adblue
• Usunięcie nieszczelności powietrza w układzie pneumatycznym
• Naprawa niesprawnego urządzenia grzewczego webasto
• Konserwacja podwozia pojazdu (piaskowanie, zabezpieczenie, lakierowanie)
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 111692,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Naprawa i konserwacja osprzętu zimowego do Mercedes -B Unimog U400 tj.a) Posypywarki Stratos B25-21VCXN 490 Numer seryjny S2B12020
b) Pługa SNK 30 VPZ Numer seryjny SNK30-60-1-043
c) Pługa KL-V32 Numer seryjny KL-V32-60-1-021
Zadanie 2 obejmuje przeprowadzenie prac naprawczych i konserwujących urządzeń
A. Posypywarki Stratos B25-21VCXN 490 Numer seryjny S2B12020 Rok produkcji 2006.
Zakres prac do przeprowadzenia jest następujący:
• Wymiana silnika hydraulicznego talerza
• Naprawa instalacji elektrycznej lampy roboczej
• Wymiana sprężyny gazowej zesypu 2 szt.
• Odnowienie powłoki lakierniczej posypywarki
• Testy końcowe funkcjonalności posypywarki
B. Pługa SNK 30 VPZ Numer seryjny SNK30-60-1-043 Rok produkcji 2006.
Zakres prac do przeprowadzenia jest następujący:
• Wymiana sprężyny napinającej segment lemiesza 1szt,
• Wymiana odbojnika pługa 1szt,
• Wymiana tulei mosiężnych widełek (komplet dla jednego koło) 2kpl,
• Wymiana sworznia mocowania koła kompletnego do ramy nośnej 2szt,
• Wymiana łożysk koła (komplet dla jednego koło) 2kpl,
• Wymiana siłownika hydraulicznego skrętu
• Wymiana wahacza 2szt.
• Wymiana ramy mocującej pług do czołownicy
• Wymiana płaskownika lemiesza gumowego 1szt.
• Wymiana ramki segmentu lemiesza gumowego 1szt.
• Wymiana elementów odblaskowych pługa
• Wymiana wtyki elektrycznej świateł obrysowych
• Testy końcowe funkcjonalności pługa
C. Pługa KL-V32 Numer seryjny KL-V32-60-1-021 Rok produkcji 2006.
Zakres prac do przeprowadzenia jest następujący:
• Wymiana ślizgu środkowego lemieszy – czop
• Wymiana stopy ślizgowej
• Wymiana łącznika stopy ślizgowej
• Wymiana lampy obrysowej
• Wymiana wtyki elektrycznej świateł obrysowych
• Testy końcowe funkcjonalności pługa
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 46500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137381,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AC ELECTRIC WSCHÓD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162836229
7.3.3) Ulica: Łany 12
7.3.4) Miejscowość: Markuszów
7.3.5) Kod pocztowy: 24-173
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AC ELECTRIC WSCHÓD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"AC ELECTRIC WSCHÓD" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65958,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65958,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "AEBI SCHMIDT POLSKA" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570464403
7.3.3) Ulica: ul. Skrajna 80A
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-650
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AEBI SCHMIDT POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AEBI SCHMIDT POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65958,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W wyniku ponownego badania i oceny, jako ofertę najkorzystniejszą na Zadanie Nr 2 wybrano ofertę, złożoną przez: Aebi Schmidt Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Kielcach, ul. Skrajna 80A, 25-650 Kielce,
z ceną brutto oferty 65 958,38 zł.
Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotowa oferta jest jedyną ważną ofertą na to zadanie po uchyleniu się poprzednio wybranego Wykonawcy od zawarcia umowy. Uzyskała maksymalną liczbę punktów w oparciu o kryterium oceny ofert (cena – waga kryterium 100% - 100 pkt) a wybrany Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Cena oferty wybranej jako najkorzystniejsza przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia jednak Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pogotowia technicznego oraz naprawy i konserwacji wraz z zakupem i montażem materiałów w zakresie robót instalacyjnych w lokalach i budynkach stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Usługi pogotowia technicznego oraz naprawy i konserwacji w zakresie robót elektrycznych w lokalach i budynkach stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Renowacja i naprawa zjeżdżalni wodnych wewnętrznych w Kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu
- "Usuwanie awarii wodociągowych''
- USŁUGA UTRZYMANIA TECHNICZNEGO URZĄDZEŃ BASENU ORAZ SYSTEMU BMS WRAZ Z DOSTAWĄ CHEMII BASENOWEJ
- Obsługa techniczna w 2026 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





