eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełżyceWykonanie naprawy i konserwacji przygotowującej do sezonu zimowego sprzętu należącego do ZDP Lublin Zadanie nr 1 i Zadanie Nr 2



Ogłoszenie z dnia 2024-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie naprawy i konserwacji przygotowującej do sezonu zimowego sprzętu należącego do ZDP Lublin Zadanie nr 1 i Zadanie Nr 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029263

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Bełżyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdplublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdplublin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdplublin.logintrade.net/zapytania_email,177555,fe627e283623c2f5b8cef8d308d520e3.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie naprawy i konserwacji przygotowującej do sezonu zimowego sprzętu należącego do ZDP Lublin Zadanie nr 1 i Zadanie Nr 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a465d49d-ee29-497f-bed2-d553833a6650

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00640321

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055473/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Wykonanie naprawy i konserwacji przygotowującej do sezonu zimowego sprzętu należącego do ZDP Lublin Zad nr 1 i Zad Nr 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00535050

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BiZP.2228.19.2024.PF

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Naprawa i konserwacja samochodu specjalnego Mercedes -B Unimog U400,

Zadanie 1 obejmuje naprawę, przegląd i konserwację samochodu specjalnego MERCEDES – B UNIMOG U400 nr VIN: WDB4051231V212276, nr rej LUB0970C .
Zakres prac do przeprowadzenia jest następujący:
• Wymiana miski olejowej
• Wymiana przewodów do nagrzewnicy powietrza
• Wymiana metalowego przewodu układu wspomagania kierownicy
• Wymiana dolnego zbiornika powietrza układu pneumatycznego
• Wymiana metalowego przewodu od sprężarki klimatyzacji
• Wymiana opasek w układzie wydechowym pojazdu
• Wymiana zaworu Y5 regulacji obrotów wentylatora chłodnicy
• Wymiana drążka kierowniczego wzdłużnego
• Wymiana osłon rowerowych po bokach pojazdu
• Wymiana siłowników z łańcuchami przy kołach tylnych
• Wymiana zbiornika powietrza przy układzie Adblue
• Wymiana reflektorów głównych pojazdu
• Wymiana obu kierunkowskazów na masce
• Wymiana skrzynki wentylatora z nagrzewnicą
• Mycie chłodnic z demontażem osłon i chłodnic
• Wymiana opon z demontażem i wyważaniem – Opony klasy premium
• Wymiana przełącznika świateł błyskowych
• Wymiana poduszek zawieszenia kabiny z przodu
• Wymiana zbiornika powietrza przy osuszaczu powietrza
• Wymiana panelu sterującego nagrzewaniem i klimatyzacją
• Wymiana korka wlewu paliwa z kluczykami
• Duży przegląd z wymianą wszystkich olejów i płynów sprawdzeniem działania układów a w szczególności układu hamulcowego
• Poprawa działania biegów roboczych i pełzających
• Sprawdzenie szczelności i napełnienie układu klimatyzacji
• Naprawa niesprawnego układu Adblue
• Usunięcie nieszczelności powietrza w układzie pneumatycznym
• Naprawa niesprawnego urządzenia grzewczego webasto
• Konserwacja podwozia pojazdu (piaskowanie, zabezpieczenie, lakierowanie)

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 111692,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Naprawa i konserwacja osprzętu zimowego do Mercedes -B Unimog U400 tj.
a) Posypywarki Stratos B25-21VCXN 490 Numer seryjny S2B12020
b) Pługa SNK 30 VPZ Numer seryjny SNK30-60-1-043
c) Pługa KL-V32 Numer seryjny KL-V32-60-1-021

Zadanie 2 obejmuje przeprowadzenie prac naprawczych i konserwujących urządzeń
A. Posypywarki Stratos B25-21VCXN 490 Numer seryjny S2B12020 Rok produkcji 2006.
Zakres prac do przeprowadzenia jest następujący:
• Wymiana silnika hydraulicznego talerza
• Naprawa instalacji elektrycznej lampy roboczej
• Wymiana sprężyny gazowej zesypu 2 szt.
• Odnowienie powłoki lakierniczej posypywarki
• Testy końcowe funkcjonalności posypywarki
B. Pługa SNK 30 VPZ Numer seryjny SNK30-60-1-043 Rok produkcji 2006.
Zakres prac do przeprowadzenia jest następujący:
• Wymiana sprężyny napinającej segment lemiesza 1szt,
• Wymiana odbojnika pługa 1szt,
• Wymiana tulei mosiężnych widełek (komplet dla jednego koło) 2kpl,
• Wymiana sworznia mocowania koła kompletnego do ramy nośnej 2szt,
• Wymiana łożysk koła (komplet dla jednego koło) 2kpl,
• Wymiana siłownika hydraulicznego skrętu
• Wymiana wahacza 2szt.
• Wymiana ramy mocującej pług do czołownicy
• Wymiana płaskownika lemiesza gumowego 1szt.
• Wymiana ramki segmentu lemiesza gumowego 1szt.
• Wymiana elementów odblaskowych pługa
• Wymiana wtyki elektrycznej świateł obrysowych
• Testy końcowe funkcjonalności pługa
C. Pługa KL-V32 Numer seryjny KL-V32-60-1-021 Rok produkcji 2006.
Zakres prac do przeprowadzenia jest następujący:
• Wymiana ślizgu środkowego lemieszy – czop
• Wymiana stopy ślizgowej
• Wymiana łącznika stopy ślizgowej
• Wymiana lampy obrysowej
• Wymiana wtyki elektrycznej świateł obrysowych
• Testy końcowe funkcjonalności pługa

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 46500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137381,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AC ELECTRIC WSCHÓD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162836229

7.3.3) Ulica: Łany 12

7.3.4) Miejscowość: Markuszów

7.3.5) Kod pocztowy: 24-173

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65958,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65958,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "AEBI SCHMIDT POLSKA" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570464403

7.3.3) Ulica: ul. Skrajna 80A

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-650

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65958,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający informuje, że w zakresie Zadania Nr 2, w związku z otrzymaną przez Zamawiającego, Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z siedzibą w Bełżycach, w dniu 24.10.2024 r. informacją o uchyleniu się od zawarcia umowy przez Wykonawcę - spółkę „AC ELECTRIC Wschód spółka z ograniczoną odpowiedzialnością” z siedzibą w Markuszowie, ul. Łany 12, 24-173 Markuszów (którego oferta została w dniu 18.10.2024 r. uznana za najkorzystniejszą), Zamawiający działając na podstawie art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonał ponownego badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
W wyniku ponownego badania i oceny, jako ofertę najkorzystniejszą na Zadanie Nr 2 wybrano ofertę, złożoną przez: Aebi Schmidt Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Kielcach, ul. Skrajna 80A, 25-650 Kielce,
z ceną brutto oferty 65 958,38 zł.
Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotowa oferta jest jedyną ważną ofertą na to zadanie po uchyleniu się poprzednio wybranego Wykonawcy od zawarcia umowy. Uzyskała maksymalną liczbę punktów w oparciu o kryterium oceny ofert (cena – waga kryterium 100% - 100 pkt) a wybrany Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Cena oferty wybranej jako najkorzystniejsza przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia jednak Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.