Ogłoszenie z dnia 2025-12-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliwa w 2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bełżyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020084
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 3
1.5.2.) Miejscowość: Bełżyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 815162737
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.grzegorczyk@belzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://belzyce.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliwa w 2026 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ca5fe86-c942-4221-9bb3-ef4aa346bf57
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00592894
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040212/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa paliwa w 2026 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12332623.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1233262
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje, które nie zmieściły się w tym polu ze względu na ograniczenia ilości znaków dostępne są w rozdziale 10. 12 i 13 SWZ Oferty składane za pomocą platformy zakupowej. Wszelką korespondencję Zamawiający zamierza prowadzić za pomocą platformy. W celu skrócenia czasu udzielenia
odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia dokumenty oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformy i bezpłatnego formularza „wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu), przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „wyślij wiadomość do Zamawiającego” oraz pojawienia się komunikatu, że wiadomość została wysłana
do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza awaryjnie komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): nformacje, które nie zmieściły się w tym polu ze względu na ograniczenia ilości znaków dostępne są w rozdziale 21 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Administratorem pozyskiwanych danych osobowych jest Burmistrz Bełżyc (Kierownik Zamawiającego) z siedzibą przy ul. Lubelskiej 3, 24-200 Bełżyce, tel. 81-517-27-28. Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie
Miejskim w Bełżycach jest Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miejskim w Bełżycach jest Pan Robert Gostkowski, e-mail: r.gostkowski@belzyce.pl.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: znak sprawy ZP.271.17.2025.PG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowa dostawa paliw związanych z eksploatacją samochodów służbowych oraz sprzętu dla potrzeb Gminy Bełżyce z siedzibą przy ul. Lubelskiej 3 w Bełżycach (w tym dla potrzeb jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Bełżyce).
2. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia określony jest w załączniku nr 4 do SWZ (projekcie umów), w załączniku nr 1 (druku oferta) oraz załączniku nr 5 (OPZ), Zamawiający wymaga akceptacji projektu umowy w całości.
3. Ilości paliw podane w OPZ są wielkościami maksymalnymi ustalonymi na podstawie dokonanych zakupów w minionym roku z uwzględnieniem przewidywanego zużycia paliw przez maszyny oraz urządzenia zakupione w trakcie 2025 roku i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie. Dostawa będzie realizowana wg bieżących potrzeb maksymalnie do wysokości środków finansowych posiadanych w budżecie Zamawiającego i przeznaczonych na ten cel.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09130000-9 - Ropa naftowa i destylaty
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Szczegóły odnośnie kryteriów oceny ofert zawarte są w rozdziale 16 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wartość stałego upustu w % od ceny brutto 1 litra każdego rodzaju paliwa w danym okresie rozliczeniowym w stosunku do ceny obowiązującej w stacjach paliw Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowa dostawa paliw związanych z eksploatacją samochodów służbowych oraz sprzętu dla potrzeb Zakładu Gospo-darki Komunalnej i Mieszkaniowej w Bełżycach z siedzibą przy ul. Przemysłowej 26 w Bełżycach.
2. Szczegółowy zakres i przedmiot zamówienia określony jest w załączniku nr 4 do SWZ (projekcie umów), w załączniku nr 1 (druku oferta) oraz załączniku nr 5 (OPZ), Zamawiający wymaga akceptacji projektu umowy w całości.
3. Ilości paliw podane w OPZ są wielkościami maksymalnymi ustalonymi na podstawie dokonanych zakupów w minionym roku z uwzględnieniem przewidywanego zużycia paliw przez maszyny oraz urządzenia zakupione w trakcie 2025 roku i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie. Dostawa będzie realizowana wg bieżących potrzeb maksymalnie do wysokości środków finansowych posiadanych w budżecie Zamawiającego i przeznaczonych na ten cel.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09130000-9 - Ropa naftowa i destylaty
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Szczegóły odnośnie kryteriów oceny ofert zawarte są w rozdziale 16 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wartość stałego upustu w % od ceny brutto 1 litra każdego rodzaju paliwa w danym okresie rozliczeniowym w stosunku do ceny obowiązu-jącej w stacjach paliw Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wstępne składane wraz z ofertą w zakresie art. 108 ustęp 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego -załącznik nr 2 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: brak warunków, brak dokumentów
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z rozdziałem 12.24 SWZ:1. druk oferta - załącznik nr 1 do SWZ
2. wstępne oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - załącznik nr 2 do SWZ
3. oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy
4. pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy)
5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu (jeżeli dotyczy)
6. informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem zastrzeżenia, (jeżeli dotyczy)
7. uzasadnienie zastosowania innej niż podstawowa stawka podatku VAT (jeżeli dotyczy)
8. oświadczenie o obowiązku podatkowym (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacje, które nie zmieściły się w tym polu ze względu na ograniczenia ilości znaków dostępne są w rozdziale 9 SWZ.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wówczas do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Wspólnicy spółki cywilnej jako Wykonawcy składający ofertę wspólną, na podstawie art. 58 ust. 2 ustawy Pzp ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Dokumentami, które mogą zastąpić pełnomocnictwo w przypadku s. c. mogą być:
- jeżeli umocowanie do reprezentacji wynika z treści umowy spółki cywilnej - do oferty Wykonawcy powinni załączyć treść tej umowy.
- jeżeli umocowanie do reprezentacji wynika z uchwały wspólników spółki cywilnej wskazującej osobę / osoby do reprezentacji spółki - do oferty Wykonawcy powinni załączyć treść tej uchwały.
- jeżeli treść oświadczenia np. ofertę, podpisują wszyscy wspólnicy spółki cywilnej, pełnomocnictwo nie musi być dołączone
do oferty.
W takich przypadkach nie będzie potrzebne odrębne pełnomocnictwo.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy Pzp, Informacje, które nie zmieściły się w tym polu ze względu na ograniczenia ilości znaków dostępne są w załączniku nr 3 do SWZ - projekt umowy - § 9 zmiany umowy.Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) zmiana wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany przepisów dotyczących procentowej stawki VAT
2) Strony znając czynniki jakie wpływają na poziom kalkulacji ceny ofertowej, a także mechanizmy funkcjonowania rynku i sytuacji gospodarczo – politycznej oraz okres trwania niniejszego kontraktu - przewidują możliwość dostosowania poziomu wynagrodzenia Wykonawcy do zmieniających się okoliczności (w górę lub w dół), zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w przypadku zmiany średnich krajowych hurtowych cen paliw publikowanych przez co najmniej dwóch niezależnych dostawców
3) zmiany terminu rozpoczęcia lub zakończenia świadczenia dostaw, albo zawieszenia wykonywania umowy spowodowanych brakiem możliwości re-alizacji tych dostaw przez Wykonawcę
4) wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy.
5) zmiana danych podmiotowych Wykonawcy.
6) w przypadku wprowadzenia, zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy.
7) wszelkie zmiany, które będą konieczne do zagwarantowania zgodności umowy z wchodzącymi w życie po terminie składania ofert lub po zawarciu umowy przepisami prawa.
8) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych leżących po stronie Zamawiającego.
9) zaistnienie omyłki pisarskiej lub rachunkowej bądź innej omyłki polegającej na niezgodności treści umowy z ofertą przetargową lub zaistnienie błędu edycyjnego.
10) dokonanie zmiany ilości zakontraktowanych litrów paliwa.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-19 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Informacje, które nie zmieściły się w poszczególnych polach ogłoszenia (w szczególności ze względu na ograniczonąilość znaków dostępnych w poszczególnych polach platformy e-zamówienia) dostępne są w SWZ
2. dotyczy pola 1.1 (Pakiet nr 2)Po wybraniu pola, że postępowanie prowadzone jest przez inny podmiot - należy wpisać dane Gminy Bełżyce - te same, które znajdują się w w ogłoszeniu, jako instytucji zamawiającej. W formularzu nie ma opcji, aby wybrać, że zamawiającym jest w Pakiet 2 Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Bełżycach, a Gmina jest pełnomocnikiem. Gmina oraz ZGKiM w Bełżycach zawarły porozumienie, że do przeprowadzenia postępowania zostanie wykorzystane konto Gminy Bełżyce na platformie e-zamówienia oraz platforma zakupowa Gminy Bełżyce.
INNE PRZETARGI BEŁŻYCE
- Dostawa paliwa w 2026 r.
- Dostawa i wdrożenie systemu klasy ERP dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach - II
więcej: przetargi BEŁŻYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego na potrzeby Gminy Miastkowo w roku 2026
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego wraz z użyczeniem zbiornika o pojemności 5000 litrów.
- Sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim
- Dostawa oleju napędowego do pojazdów Zamawiającego - Samorządowego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Pęczniewie w formie tankowania pojazdów na stacjach paliw Wykonawcy
- Sukcesywny zakup paliw na stacjach benzynowych w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych
- Hurtowe dostawy oleju napędowego
więcej: Ropa naftowa i destylaty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





