eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmekDostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Chełmek



Ogłoszenie z dnia 2024-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Chełmek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181801

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 11

1.5.2.) Miejscowość: Chełmek

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-660

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 844-90-42

1.5.8.) Numer faksu: 33 844-90-19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chelmek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.chelmek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8df9bb9-b18c-4556-a1a2-3938ae8a8b1e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Chełmek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8df9bb9-b18c-4556-a1a2-3938ae8a8b1e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00638798

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056189/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Chełmek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Cyberbezpieczny Samorząd” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Funduszu Europejskiego na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II – Zaawansowane usługi cyfrowa, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00591617

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej i oprogramowania dla Gminy Chełmek w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”.
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje:
L.p Rodzaj zamawianego asortymentu Ilość
1 Dostawa i wdrożenie urządzenia UTM 1 szt.
2 Dostawa i wdrożenie macierzy dyskowej wraz z konfiguracją funkcji HyperMirror i podłączeniem serwerów 1 szt.

3 Dostawa i wdrożenie serwera zapasowego 1 szt.
4 Dostawa i wdrożenie systemu DLP 1 szt.
5 Dostawa i wdrożenie urządzenia NAS 1szt.
6 Dostawa i wdrożenie oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych według polityki i harmonogramu tworzenia kopii zapasowych 1 szt.
7 Dostawa i wdrożenie zarządzalnych urządzeń sieciowych do rdzenia sieci 2 szt.
8 Dostawa i wdrożenie zarządzalnych urządzeń sieciowych dla punktów dostępowych 2 szt.
9 Dostawa i wdrożenie systemu NAC 1 szt.
10 Dostawa oprogramowania antywirusowego 1 szt.
11 Dostawa i podłączenie zasilacza awaryjnego UPS 1 szt.
12 Dostawa i wdrożenie oprogramowania SIEM 1 szt.
13 Dostawa i wdrożenie dedykowanego serwera do oprogramowania SIEM 1 szt.
14 Zakup usług SOC zapewniających prewencję, detekcję i reakcję na zagrożenia cyberbezpieczeństwa 16 szt.
15 Szkolenie specjalistyczne dla administratorów z dostarczanych pakietów bezpieczeństwa i konfiguracji urządzeń i sieci dla urządzeń UTM 2 szt.
16 Szkolenie specjalistyczne dla administratorów z administracji dostarczanych systemów operacyjnych. 1 szt.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
-Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) – załącznik nr 1 do SWZ,
-projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3. Wykonawca zapewni świadczenie gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia przez okres nie krótszy niż okres wskazany w załączniku nr 1 do SWZ (SOPZ) licząc od daty podpisania protokołu odbioru, z uwzględnieniem opisanych w załączniku wymagań dotyczących warunków tej gwarancji. Okres rękojmi obejmuje czasokres udzielonej przez wykonawcę gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48820000-2 - Serwery

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 869850,00 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.