Ogłoszenie z dnia 2024-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00611291/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-22
- 2024/BZP 00624173/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 761 20 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl, rzp@zdiz.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9958391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77c8af93-b9b2-4e52-96d5-baa0f123e2a7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00637982
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032712/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.30 Usługa serwisowania oprogramowania – EGC, służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00611291
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.60.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenia przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego:
1) rozbudowę (rozszerzenie funkcjonalności) oprogramowania do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni;
2) usługi utrzymania serwisowego;
3) usług rozwoju.
Celem rozbudowy oprogramowania SYSTEmEGC jest zapewnienie Zamawiającemu prawidłowego klasyfikowania należności oraz możliwości przedstawienia w odpowiednim zestawieniu stanu należności na dany dzień.
Celem usługi utrzymania serwisowego jest zapewnienie Zamawiającemu nieprzerwanego działania posiadanego oprogramowania SYSTEmEGC (usługi SLA), jak również zapewnienie świadczenia innych opisanych w załączniku A do SWZ usług wspomagających korzystanie z oprogramowania przez Zamawiającego.
Celem usług rozwoju jest zapewnienie Zamawiającemu modyfikacji i rozbudowy oprogramowania Zamawiającego, jak również zapewnienie świadczenia usług wspomagających korzystanie z oprogramowania przez Zamawiającego.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają załączniki do SWZ:
a) Załącznik A – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
b) Załącznik B – Formularz cenowy,
c) Załącznik nr 6 – Projektowane postanowienia umowy,
d) Załącznik nr 7 – Ankieta oceny podmiotu przetwarzającego dane osobowe,
e) Załącznik nr 8 – Umowa o powierzeniu przetwarzania danych osobowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa ambulansu typu B o DMC do 3,5 tony z wyposażeniem medycznym oraz defibrylator z wyposażeniem
- Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z przystawkami w ramach projektu "Ochrona gatunków oraz siedlisk przyrodniczych w obszarach administrowanych przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni"
- Sukcesywna dostawa przez okres 4 lat gazów do Akademii Marynarki Wojennej z możliwością napełniania butli klienta, dzierżawa butli i wiązek butlowych na dostarczone / z dostarczonymi gazami
- Usługa przygotowania i zrealizowania filmów popularnonaukowych oraz przeprowadzenie transmisji na żywo w Internecie
- Przeglądy, serwis, konserwacja wraz z bieżącą naprawą instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz wentylacyjnych w Muzeum Emigracji w Gdyni
- Wykonanie aktualizacji dokumentacji projektowej instalacji telekomunikacyjnych w pomieszczeniach na poziomie 300 i 400 w budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi opieki serwisowej dla systemu informatycznego SIMPLE.ERP wraz z pakietem 120 godzin na usługi programistyczne, eksploatowanego przez Politechnikę Bydgoską
- Zakup pakietu usług rocznego wsparcia producenta systemów informatycznych Microsoft w Centrum Nauki Kopernik
- Świadczenie usług serwisowych dla Szpitalnego Systemu Informatycznego
- "Usługa serwisowa dotycząca oprogramowania AMMS Plus oraz Infomedica"
- Obsługa posiadanego Systemu Wydruku, dostawa urządzeń drukujących oraz udostępnienie urządzeń drukujących wraz z kompleksową usługą wydruku
- USŁUGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.