eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomAdaptacja pomieszczeń dla potrzeb Laboratorium charakteryzacji magnetomechanicznej i strukturalnej elementów z metalicznego druku 3D



Ogłoszenie z dnia 2024-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb Laboratorium charakteryzacji magnetomechanicznej i strukturalnej elementów z metalicznego druku 3D

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Radomski im. Kazimierza Pułaskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000805181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Malczewskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@urad.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniwersytetradom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76781514-49d9-4d19-97dd-56397131c597

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb Laboratorium charakteryzacji magnetomechanicznej i strukturalnej elementów z metalicznego druku 3D

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76781514-49d9-4d19-97dd-56397131c597

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634671

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066334/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja Sali B3-233 i B1-306 w związku z realizacja grantu aparaturowego MEiN - ul. Stasieckiego 54

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568492

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AP-26-22b/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń dla potrzeb Laboratorium charakteryzacji magnetomechanicznej i strukturalnej elementów z metalicznego druku 3D, zlokalizowanych na Wydziale Mechanicznym Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego przy ul. Stasieckiego 54.
2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonanie robót przygotowawczych, robót budowlanych polegających na kompleksowym remoncie oraz przebudowie dwóch sal dydaktycznych tj. 105B1 i 233B3 na Wydziale Mechanicznym Uniwersytetu Radomskiego przy ul. Stasieckiego 54 w Radomiu w zakresie m.in. podłóg, ścian, sufitów podwieszonych, wymiany drzwi wewnętrznych, poszerzenia drzwi wejściowych do sali 105B1, wymiany wszystkich instalacji elektrycznych i niskoprądowych, remontu instalacji c.o., wykonania sieci LAN, instalacji wentylacji mechanicznej z pompą ciepła, klimatyzacji, wykonania zabudowy pionów c.o. z płyty g-k, wyposażenia w niezbędne meble i inne elementy wyposażenia wnętrza, przeprowadzenia wymaganych badań, sprawdzeń, pomiarów itp. niezbędnych dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia, a także przeprowadzenia szkoleń pracowników Zamawiającego z obsługi zainstalowanych systemów i instalacji.
3. Szczegółowe wymagania przedmiotowe dotyczące opisu zakresu zamówienia i jego realizacji zawarte zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-76781514-49d9-4d19-97dd-56397131c597

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

24113200-1 - Sprężone powietrze

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 621383,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 994666,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 621383,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cezary Stanisławek „CZARBUD” Usługi Remontowo-Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9481068222

7.3.3) Ulica: Wolanowska 87D

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 621383,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 76 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.