Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00568492/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb Laboratorium charakteryzacji magnetomechanicznej i strukturalnej elementów z metalicznego druku 3D
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Radomski im. Kazimierza Pułaskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000805181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Malczewskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@urad.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniwersytetradom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76781514-49d9-4d19-97dd-56397131c5971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb Laboratorium charakteryzacji magnetomechanicznej i strukturalnej elementów z metalicznego druku 3D2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76781514-49d9-4d19-97dd-56397131c597
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00634671
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066334/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja Sali B3-233 i B1-306 w związku z realizacja grantu aparaturowego MEiN - ul. Stasieckiego 54
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00568492
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP-26-22b/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń dla potrzeb Laboratorium charakteryzacji magnetomechanicznej i strukturalnej elementów z metalicznego druku 3D, zlokalizowanych na Wydziale Mechanicznym Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego przy ul. Stasieckiego 54.
2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonanie robót przygotowawczych, robót budowlanych polegających na kompleksowym remoncie oraz przebudowie dwóch sal dydaktycznych tj. 105B1 i 233B3 na Wydziale Mechanicznym Uniwersytetu Radomskiego przy ul. Stasieckiego 54 w Radomiu w zakresie m.in. podłóg, ścian, sufitów podwieszonych, wymiany drzwi wewnętrznych, poszerzenia drzwi wejściowych do sali 105B1, wymiany wszystkich instalacji elektrycznych i niskoprądowych, remontu instalacji c.o., wykonania sieci LAN, instalacji wentylacji mechanicznej z pompą ciepła, klimatyzacji, wykonania zabudowy pionów c.o. z płyty g-k, wyposażenia w niezbędne meble i inne elementy wyposażenia wnętrza, przeprowadzenia wymaganych badań, sprawdzeń, pomiarów itp. niezbędnych dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia, a także przeprowadzenia szkoleń pracowników Zamawiającego z obsługi zainstalowanych systemów i instalacji.
3. Szczegółowe wymagania przedmiotowe dotyczące opisu zakresu zamówienia i jego realizacji zawarte zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-76781514-49d9-4d19-97dd-56397131c597
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
24113200-1 - Sprężone powietrze
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 621383,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 994666,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 621383,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cezary Stanisławek „CZARBUD” Usługi Remontowo-Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9481068222
7.3.3) Ulica: Wolanowska 87D
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Cezary Stanisławek "CZARBUD" USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
Cezary Stanisławek "CZARBUD" USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 621383,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 76 dni
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Remont połaci dachowej, obróbek blacharskich, instalacji odgromowej i uziemiającej oraz elewacji, schodów zewnętrznych, rampy wyładunkowej oraz patio w budynku nr 99 - Kasyno w m. Radom
- DOSTAWĘ STRZYKAWKI AUTOMATYCZNEJ DO PODAWANIA KONTRASTU
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych przy ul. Warzywnej, Przemysłowej i Marywilskiej w Radomiu.
- Dostawa urządzeń podtrzymujących sieć informatyczną dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonych w Radomiu przy ulicy: Struga, Osiedlowej oraz Witkacego
- Najem samochodów osobowych dla Centrum Informatyki Resortu Finansów na okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT KORYTARZY W CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
więcej: Sprężone powietrze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.