eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW Z TERENU ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.



Ogłoszenie z dnia 2024-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW Z TERENU ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021125219

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Z. Wróblewskiego

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-618

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 4871 3483024

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.banach@zoo.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.wroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zoo-wroclaw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ogrody zoologiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW Z TERENU ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-464e4637-96e1-4136-9019-279eac445a12

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00631666

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587956

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 15/TP/U/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 298925,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi wywozu z terenu ZOO WROCŁAW SP. Z O.O. przy ul. Wróblewskiego 1-5, we Wrocławiu (51-618) i dalszego zagospodarowania niżej wymienionych odpadów :
1) odpadów zmieszanych opakowaniowych (kod 150106) oraz produktów spożywczych przeterminowanych lub nieprzydatnych do spożycia (kod 160380) ze znormalizowanego prasokontenera (stanowiącego własność Zamawiającego) o pojemności 20 m3, typu
N 20SHA,produkcji P.U.E. ,.ZENTEX" w ciągu 48 godzin od zgłoszenia
2) zmieszanych odpadów z budowy, remontów i demontażu innych niż wymienione w 170901, 170902, 170903 (kod 170904) z podstawionego przez Wykonawcę własnego kontenera KO 34-36, który zostanie wypełniony odpadami przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest podstawić kontener KO34 w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni i nie dłuższym niż 5 dni,
3) sorbentów, materiałów filtracyjnych, tkanin do wycierania i ubrań ochronnych innych niż wymienione w 150202 (kod 150203) z podstawionego przez Wykonawcę własnego kontenera KO 5-7, który zostanie wypełniony odpadami przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest podstawić kontener KO5-7 w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3dni i nie dłuższym niż 5 dni,
4) świetlówek (kod 160213) oraz wszelkiego rodzaju urządzeń zawierających niebezpieczne elementy, ale inne niż wymienione w 160209 do 160212 z podstawionego przez Wykonawcę własnego pojemnika na świetlówki, który zostanie wypełniony odpadami przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojemnik na świetlówki w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni i nie dłuższym niż 5 dni,
5) zużytych urządzeń ( komputerów, pralek, kuchenek mikrofalowych, elektronarzędzi)innych niż wymienione w 160209 do 160213 (kod 160214).
2. Środek transportu do odbioru odpadów i transport odpadów zapewnia Wykonawca na własne ryzyko i koszt.
3. Rzeczywista ilość odpadów do odbioru wynikać będzie
z bieżących potrzeb Zamawiającego. Szacunkowa przewidywana ilość odpadów do odbiorów to: 100 Mg (kod 150106); 150 Mg (kod 160380); 120 Mg (kod 170904); 1 Mg (kod 150203); 2 Mg (kod 160214); 0,6 Mg (kod 160213).
4. Każdorazowy odbiór odpadów i przyjęcie ich przez Wykonawcę zostanie potwierdzony kartą przekazania odpadów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, tj. w elektronicznym systemie ewidencji odpadów za pośrednictwem Bazy danych
o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. z 2023 r. poz.1587 ze zm.).

(Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 353268,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353268,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 353268,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PreZero Service Zachód Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9251118100

7.3.3) Ulica: Szosa Bytomska

7.3.4) Miejscowość: KIEŁCZ

7.3.5) Kod pocztowy: 67-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 353268,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.