Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00620217/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-27
- 2025/BZP 00120647/01 - Wynik z dnia 2025-02-26
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup samochodu osobowego, 9-cio osobowego, przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym 2 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: „Centrum” Środowiskowy Dom Samopomocy w Bielsku-Białej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002411084
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Sobieskiego 158
1.4.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.4.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.4.7.) Numer telefonu: 33 812 65 06
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@centrumsds.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumsds.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00630728
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-12-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00620217
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2024-12-24
Po zmianie:
2025-05-30
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach:
1) gdy niezbędna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które strony nie miały wpływu, w tym w szczególności:
działanie siły wyższej mającej wpływ na wykonanie zamówienia jako zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
sytuacji geopolitycznej,
problemów logistycznych, za które Wykonawca nie ponosi winy lub nie ma na nie wpływu dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji umowy o czas, w którym Wykonawca, z przyczyn niezawinionych przez niego, nie mógł realizować przedmiotu umowy,
okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi winy lub nie ma na nie pływu dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji umowy o czas, w którym Wykonawca, z przyczyn niezawinionych przez niego, nie mógł realizować przedmiotu umowy;
z zastrzeżeniem, że wydłużenie terminu realizacji zamówienia obejmujące termin realizacji umowy po 1.01.2025r. wymaga zgody PFRON na wydłużenie terminu realizacji projektu.
2) w przypadku tymczasowego braku dostępności samochodu będącego przedmiotem umowy (konieczne jest w takim przypadku wykazanie przez Wykonawcę dostępności oferowanego sprzętu na moment składania ofert);
4. Zamawiający przewiduje również możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach:
1) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w szczególności w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż określone dla zmienianego produktu w SWZ, a w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna dla Zamawiającego, a warunki dostaw, świadczenia usług w tym gwarancyjnych pozostają bez zmian oraz wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone;
2) zmiany Podwykonawcy;
3) powierzenia/rezygnacji przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy Podwykonawcy/ów i/lub zmiany zakresu dostaw/usług, które Wykonawca powierzy do wykonania Podwykonawcom;
4) zmiany adresu/siedziby Wykonawcy oraz adresów/ siedzib Zamawiającego;
5) Wykonawcy – tylko i wyłącznie w przypadku sukcesji generalnej, przekształcenia, spółek handlowych zgodnie z Kodeksem spółek handlowych, sukcesji z mocy prawa;
6) zmiany przepisów prawnych mających wpływ na treść zawartej umowy;
7) zmiany danych, które mogą wpływać na wystawianie i obieg faktur oraz ich księgowanie i rozliczanie dla celów podatkowych, takich jak nazwa firmy, numer konta, numer NIP;
8) konieczności wprowadzenia nieistotnej zmiany; istotność zmiany rozpatrywana będzie w odniesieniu do art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Po zmianie:
1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach:
1) gdy niezbędna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które strony nie miały wpływu, w tym w szczególności:
działanie siły wyższej mającej wpływ na wykonanie zamówienia jako zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
sytuacji geopolitycznej,
problemów logistycznych, za które Wykonawca nie ponosi winy lub nie ma na nie wpływu dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji umowy o czas, w którym Wykonawca, z przyczyn niezawinionych przez niego, nie mógł realizować przedmiotu umowy,
okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi winy lub nie ma na nie pływu dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji umowy o czas, w którym Wykonawca, z przyczyn niezawinionych przez niego, nie mógł realizować przedmiotu umowy;
z zastrzeżeniem, że wydłużenie terminu realizacji zamówienia obejmujące termin realizacji umowy po 30.06.2025r. wymaga zgody PFRON na wydłużenie terminu realizacji projektu.
2) w przypadku tymczasowego braku dostępności samochodu będącego przedmiotem umowy (konieczne jest w takim przypadku wykazanie przez Wykonawcę dostępności oferowanego sprzętu na moment składania ofert);
4. Zamawiający przewiduje również możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach:
1) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w szczególności w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż określone dla zmienianego produktu w SWZ, a w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna dla Zamawiającego, a warunki dostaw, świadczenia usług w tym gwarancyjnych pozostają bez zmian oraz wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone;
2) zmiany Podwykonawcy;
3) powierzenia/rezygnacji przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy Podwykonawcy/ów i/lub zmiany zakresu dostaw/usług, które Wykonawca powierzy do wykonania Podwykonawcom;
4) zmiany adresu/siedziby Wykonawcy oraz adresów/ siedzib Zamawiającego;
5) Wykonawcy – tylko i wyłącznie w przypadku sukcesji generalnej, przekształcenia, spółek handlowych zgodnie z Kodeksem spółek handlowych, sukcesji z mocy prawa;
6) zmiany przepisów prawnych mających wpływ na treść zawartej umowy;
7) zmiany danych, które mogą wpływać na wystawianie i obieg faktur oraz ich księgowanie i rozliczanie dla celów podatkowych, takich jak nazwa firmy, numer konta, numer NIP;
8) konieczności wprowadzenia nieistotnej zmiany; istotność zmiany rozpatrywana będzie w odniesieniu do art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-12-05 08:00
Po zmianie:
2025-01-13 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-12-05 08:15
Po zmianie:
2025-01-13 08:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-12-20
Po zmianie:
2025-02-11
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Świadczenie usług cateringowych polegających na zapewnieniu wyżywienia wraz z obsługą kelnerską podczas czterech wydarzeń - podział na IV części
- Etap XI/2025 - Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części
- Wykonanie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników Krajowej Informacji Skarbowej na 2026 rok
- Obsługa, konserwacja oraz naprawy awaryjne kotłowni gazowych i hydroforni w budynkach zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
- Kompleksowa modernizacja rozdzielnicy RG "Moniuszki" Beskidzkiego Centrum Onkologii- Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej
- Dostawa wraz z montażem klimatyzatorów, wykonanie niezbędnych instalacji i dokumentacji powykonawczej w budynkach Krajowej Informacji Skarbowej.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup dwóch pojazdów dla Straży Miejskiej m.st. Warszawy"
- Zakup nowego samochodu do 3,5t, ze skrzynią aluminiową załadunkową, z napędem na wszystkie koła
- "Zakup samochodu osobowego -mikrobus, z 9 miejscami, w tym kierowca, przystosowanego do przewozu osób na wózku inwalidzkim dla Domu Pomocy Społecznej w Browinie"
- Dostawa samochodu 9-cio osobowego zwanego dalej mikrobusem przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością i na wózkach inwalidzkich dla mieszkańców DPS im. Jana Pawła II w Głownie
- Zakup fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu typu bus do przewozu osób z niepełnosprawnościami dla Urzędu Miejskiego w Mielcu
- "Dostawa w ramach leasingu operacyjnego fabrycznie nowych dwóch samochodów typu SUV dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Termy Uniejów Spółka z o. o w Uniejowie"
więcej: Minibusy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.