eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaZakup samochodu osobowego, 9-cio osobowego, przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym 2 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich



Ogłoszenie z dnia 2025-02-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu osobowego, 9-cio osobowego, przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym 2 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: „Centrum” Środowiskowy Dom Samopomocy w Bielsku-Białej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002411084

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 158

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 812 65 06

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@centrumsds.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumsds.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-bielsko.logintrade.net/zapytania_email,183384,aa583ab467c757913dd21ca2fb1a4bb5.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup samochodu osobowego, 9-cio osobowego, przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym 2 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d3fbdad-5ece-4797-83f6-64e3752daa4c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00120647

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00523338/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup samochodu osobowego, 9-cio osobowego, przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym 2 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00620217

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 240544,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego, 9-cio osobowego, przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami, w tym 2 osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, na potrzeby „Centrum” Środowiskowego Domu Samopomocy w Bielsku-Białej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu fabrycznie nowego (Zamawiający nie dopuszcza samochodu używanego lub powystawowego). Dostarczony pojazd musi być wolny od wad fizycznych i/lub prawnych, uprzednio nienaprawiany, spełniający warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, wyprodukowany nie wcześniej jak w 2023 roku.
3. Parametry techniczne podane w dalszej części dokumentów zamówienia, o ile nie zaznaczono inaczej, należy traktować jako minimalne.
4. Odbiór samochodu nastąpi w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca musi zabezpieczyć samochód do momentu odbioru.
5. Nie dopuszcza się dostawy samochodu używanego, powystawowego lub testowego, itp.
6. Wraz z przekazaniem pojazdu, Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu, wszystkie komplety kluczyków / kart elektronicznych dostarczane przez producenta, instrukcję obsługi, kopię dokumentu gwarancji wystawionego przez producenta samochodu oraz kopię wyciągu ze świadectwa homologacji Ministerstwa Infrastruktury jako samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych lub opinię techniczną pojazdu stwierdzającą zgodność przystosowania samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych z wymogami Ministra Infrastruktury i prawa o ruchu drogowym.
7. Pojazd nie będzie posiadał jakichkolwiek nadruków reklamowych.
8. Na pojeździe należy nakleić naklejkę z logo Zamawiającego oraz naklejki dotyczące źródła współfinansowania zakupu pojazdu.
9. Pojazd musi być wyposażony we wszystkie elementy wymagane przez Zamawiającego w procesie montażu fabrycznego lub w serwisie autoryzowanym przed sprzedażą pojazdu.
10. Pojazd i jego wyposażenie musi być zgodne z przepisami ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2024 r., poz. 1251) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, jak też z innymi przepisami obwiązującego prawa krajowego RP oraz prawa unijnego. Pojazd dostosowany do ruchu prawostronnego (kierownica po lewej stronie).
11. Zamawiający nie dopuszcza, aby pojazd był wyposażony w system monitorujący i przekazujący położenie lub inne parametry samochodu na serwery zewnętrzne. Powyższe ograniczenie nie dotyczy fabrycznie zamontowanych systemów np. nawigacji satelitarnej lub telemetrycznych w zakresie w jakim wymagane jest prawidłowe działanie tych systemów.
12. Koszty przeglądów ponosi Zamawiający.
13. Zamówienie finansowane jest ze środków PFRON w ramach realizacji programu pn. „Program wyrównywania różnic miedzy regionami III” w ramach obszaru D programu: „Zakup mikrobusu 9-osobowego specjalnie przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich w terminie do dnia 31 grudnia 2024r., zwanego projektem pod nazwą: „Docieramy do celu z „Centrum” Środowiskowym Domem Samopomocy w Bielsku-Białej.
14. Szczegóły realizacji zamówienia określają projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244770,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREEN WAY Piotr Sadowski ul. Chmielna 68G, 05-825 Makówka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5222406099

7.3.3) Ulica: Chmielna 68G

7.3.4) Miejscowość: Makówka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-825

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244770,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.