Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00587618/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I OCHRONY BUDYNKÓW I NIERUCHOMOŚCI STAROSTWA POWIATOWEGO ORAZ USŁUG INKASO I KONWOJU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Piotrkowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648416
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447328832
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.zys@powiat-piotrkowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-piotrkowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-piotrkowski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I OCHRONY BUDYNKÓW I NIERUCHOMOŚCI STAROSTWA POWIATOWEGO ORAZ USŁUG INKASO I KONWOJU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a50d4812-34e3-4fda-a43e-a33d3f06df22
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00629587
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587618
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.272.44.2024.AZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I OCHRONY BUDYNKÓW I NIERUCHOMOŚCI STAROSTWA POWIATOWEGO ORAZ USŁUG INKASO I KONWOJU
1. Nazwa zamówienia publicznego: świadczenie usług sprzątania i ochrony budynków i nieruchomości Powiatu Piotrkowskiego w Piotrkowie Trybunalski oraz usługi inkaso i konwoju.
2. Przedmiotem zamówienia są nw. usługi:
a) usługa ochrony (dozoru fizycznego) budynków (nieruchomości) Powiatu Piotrkowskiego w Piotrkowie Trybunalskim w lokalizacjach:
- ul. Dąbrowskiego 7
- ul. Dąbrowskiego 12
- ul. Sienkiewicza 16A
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie usługi ochrony fizycznej został umieszczony w załączniku nr 14.1 „Opis Przedmiotu Zamówienia (Ochrona)”
b) usługa dozoru wizyjnego (monitorowanie)
- ul. POW 12 (całodobowo)
- ul. Dąbrowskiego 12 (po godzinach dozoru fizycznego)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie usługi ochrony został umieszczony w załączniku nr 14.1 „Opis Przedmiotu Zamówienia (Ochrona)”
usługa sprzątania budynków
- ul. Sienkiewicza 16A
- ul. Dąbrowskiego 7
- ul. Dąbrowskiego 12
- ul. Armii Krajowej 11
- ul. POW 12
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie usługi sprzątania został umieszczony w załączniku nr 14.2 Opis Przedmiotu Zamówienia (Sprzątanie budynków) usługa sprzątania nieruchomości
- ul. POW 12
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie usługi nieruchomości został umieszczony w załączniku nr 14.3 Opis Przedmiotu Zamówienia (Sprzątanie nieruchomości).
c) usługa inkaso
- ul. Sienkiewicza 16A
- ul. Dąbrowskiego 12
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie usługi inkaso został umieszczony w załączniku nr 14.4 Opis Przedmiotu Zamówienia (Inkaso)
d) usługa konwoju
- ul. Sienkiewicza 16A
- ul. Dąbrowskiego 12
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie usługi konwoju został umieszczony w załączniku nr 14.5 Opis Przedmiotu Zamówienia (Konwój)
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w – Załączniku nr 14 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ):
1.1 Opis Przedmiotu Zamówienia (Informacje ogólne) – załącznik nr 14 do SWZ.
1.2 Opis Przedmiotu Zamówienia (Ochrona) – załącznik nr 14.1. do SWZ
1.3 Opis Przedmiotu Zamówienia (Sprzątanie budynków) – załącznik nr 14.2 do SWZ,
1.4 Opis Przedmiotu Zamówienia (Sprzątanie nieruchomości) – załącznik nr 14.3. do SWZ
1.5 Opis Przedmiotu Zamówienia (Inkaso) – załącznik nr 14.4. do SWZ
1.6 Opis Przedmiotu Zamówienia (Konwój) – załącznik nr 14.5. do SWZ
1.7 Grafik sprzątania – załącznik nr 14.6. do SWZ
1.8 Karta kontroli sprzątania i ewidencji pobytu – załącznik nr 14.7. do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79710000-4 - Usługi ochroniarskie
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 793140,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 696272,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe “CZA-TA” Niciak Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712876904
7.3.3) Ulica: Żabia 15
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "CZA-TA" NICIAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 696272,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Rozbudowa wewnętrznych instalacji gazu i wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych w Piotrkowie Trybunalskim
- Zakup i dostawa podłóż i suplementów, pożywek gotowych do użycia, testów chemicznych, surowic Salmonella.
- Remont więźby i pokrycia dachu oraz ocieplenie stropu strychowego w budynku mieszkalnym przy ul. Słowackiego 1 w Piotrkowie Trybunalskim
- Sprzedaż i dostawa materiałów do sterylizacji
- Modernizacja drogi powiatowej Nr 1516E na odcinku Mierzyn - Antonielów
- PRZEBUDOWA ZATOK AUTOBUSOWYCH NA UL. SULEJOWSKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY UL. WODNEJ, PRZEBUDOWA ZATOKI AUTOBUSOWEJ NA AL. 3 MAJA W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie kompleksowej ochrony obiektów należących do Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Muzeum Zalewu Wiślanego w Kątach Rybackich
- Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług społecznych - ochrony całodobowej w formie monitoringu elektronicznego obiektów będących w ZWRSP położonych na terenie Dolnego Śląska
- Ochrona obiektów, mienia i osób na terenie Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Kompleksowa usługa sprzątania - ul. Lwowska 100, 35-301 Rzeszów
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Świebodzinie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.