Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00294547/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
- 2024/BZP 00296867/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-23
- 2024/BZP 00304966/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-29
- 2024/BZP 00368746/01 - Wynik z dnia 2024-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń drukujących na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OPOLSKIE CENTRUM ROZWOJU GOSPODARKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160128701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 38
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-075
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 403 36 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ocrg.opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ocrg.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ocrg.ezamawiajacy.pl/pn/ocrg/demand/155973/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń drukujących na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b9f9711-fd63-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00628864
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057095/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy - sprzęt komputerowy, oprogramowanie, urządzenia wielofunkcyjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294547
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA.3221.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 179674,80 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 42035,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pn.: Dostawa urządzeń drukujących na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki, w podziale na części, tj.:1.1. CZĘŚĆ NR 1, pn.: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych A3.
2. Szczegółowy opis, oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej OPZ) stanowi:
2.1. w odniesieniu do części nr 1 załącznik nr 1A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30121100-4 - Fotokopiarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 29595,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pn.: Dostawa urządzeń drukujących na potrzeby Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki, w podziale na części, tj.:1.1. CZĘŚĆ NR 2, pn.: Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych A4.
2. Szczegółowy opis, oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej OPZ) stanowi:
2.1. w odniesieniu do części nr 2 załącznik nr 1B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30121100-4 - Fotokopiarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 12440,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26224,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26224,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26224,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arcus Spóka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001345988
7.3.3) Ulica: Kolejowa 5/7
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-217
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29987,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Renowacja zabytkowego parowozu na Placu im. Olgi "Kory" Sipowicz w Opolu
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 416 w m. Głogówek, ul. Głubczycka
- Ubezpieczenie Uniwersytetu Opolskiego
- Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej Nr 1510 O - odcinek 8-9
- Modernizacja infrastruktury dostępowej SSL VPN wraz z dostawą niezbędnych licencji.
- Przebudowa i modernizacja toalet w budynku Ratusza
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń audiowizualnych, urządzeń druku 3D i sprzętu komputerowego
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z SYSTEMEM OPERACYJNYM ORAZ DRUKAREK 3D DLA ASP IM. EUGENIUSZA GEPPERTA WE WROCŁAWIU
- Wyposażenie pracowni językowej w RCEZ w ramach projektu pn. "Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim"
- Dostawa sprzętów komputerowych, plotera, monitora mult. w ramach wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie drogownictwa przy ZSR im. mjr Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce
- dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby MCWBK
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.